Nog 1x dan, misschien dat je het nu wel begrijpt: de slowchat in het Lost topic liep ietwat uit de hand ja en Harajuku. deed daar aan mee maar ze was zeker niet de enige. SaintOfKliiers zag het als FTR-mod en heeft prima ingegrepen, het topic liep weer zoals het hoorde. En dan, als mosterd na de maaltijd kom jij opeens met een tienvoudige multiquote van Hara aan, met posts die niet eens allemaal offtopic waren.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach gosh, tijd om dáár op te reageren heb je wel knullie?.
Kom, toon jezelf eens waardig om "je functie" te bekleden en ga eens daadwerkelijk op de openingspost in.
Je hebt nu al tig keer beweerd dat je geen zin/tijd hebt om op er op in te gaan, maar desondanks kom je wel telkens terug met simplistische onelinertjes... Komt een beetje tegenstrijdig en sneuig over vind je zelf ook niet?
Laat anders mama Yvonne het woord voeren als het iets te hoog gegrepen is, maar kom dat niet telkens terug met dit halfslachtige gelul.
Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je spreekt uit eigen ervaring gezien we dezelfde leeftijd hebben?
En nee, ik heb geen last van bovengenoemde aandoeningen.
Ah, here we goquote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Flikker eindelijk op mislukte homo. Je ego is nog groter dan het huis van je mammie en pappie. Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Grow up you litlle fuck.
En nu gauw je warme melk en je koekie doen met mama, je mot zo naar bed!
Zucht...
Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.
Ah geweldig, wederom hetzelfde riedeltje, maar nu aangelengd met bonuswoordjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog 1x dan, misschien dat je het nu wel begrijpt: de slowchat in het Lost topic liep ietwat uit de hand ja en Harajuku. deed daar aan mee maar ze was zeker niet de enige. SaintOfKliiers zag het als FTR-mod en heeft prima ingegrepen, het topic liep weer zoals het hoorde. En dan, als mosterd na de maaltijd kom jij opeens met een tienvoudige multiquote van Hara aan, met posts die niet eens allemaal offtopic waren.
Vervolgens gebruik je diezelfde post nog een keer als OP van een topic in FB, maar dan vergezeld van een TT die op zich al banbaar is, want je maakt een moderator uit voor "borderline kuthoer".
Ik zie dat door de vingers, geef je antwoord en sluit het topic.
En dan open je weer een FB topic met een dubieuze titel (en hilarische spelfout) en kom je met een vergelijking die totaal nergens op slaat over de hond van de buren die voor m'n huis zou schijten terwijl er een hondentoilet is.
En dan moet ik je nog serieus nemen?
En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
Er komen ook wel eens mensen die wél redelijk normaal zijn en niet een zweem van katten meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?
Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.
Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!
Je lagere schoolrapport telt niet mee. Alhoewel ....in jou geval..
harakiriquote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, en trouwens, Harakiri IS een borderline kuthoer.
Zoals je zojuist zag zijn mijn karakterschetsen immers betrouwbaar.
Nope, anders zou ik ook niet hier bezig zijn. Je snapt er ook helemaal niets van hè, push-over...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.
Laat me raden, de drukkerij heet Loesje?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
- Minimum inkomen
Damn I'm good!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
voornamelijk nachtdiensten draait
Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.
Steek je nog een veer in je eigen uitgeweide sterretje.quote:
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
harakiri
bedoel jij niet Harajuku?
Heb je haar al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Van Harajuku weet ik inderdaad zeker dat het een borderline stinkhoer is.
Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.
Woon je ook nog thuis zeker...of breng je op zn minst je vuile was naar mama in de weekends.
Volgens mij heb je gewoon stiekem een oogje op haar maar wil je het niet toegeven.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Van Harajuku weet ik inderdaad zeker dat het een borderline stinkhoer is.
Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb je haar al eens ontmoet dan?
Shitkolere hey. Jij bent echt wel vol van jezelf he....Zal wel pijn doen in dat kupke van je he.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?
Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |