abonnement Unibet Coolblue
pi_66323236
iik heb een (relatie) van 4 maanden, en er zit mij iets dwars namelijk dat mijn vriendin veel aandacht krijg van andere jongens, ene kant ben ik wel trots omdat ze goed in de markt ligt etc,
en aan andere kant ben ik ook wel het een beetje het jaloers-type dat ontkent ik niet.

Maar het punt is het lijkt wel of ze me expres jaloers maakt.
Voorbeeldje, ze loopt over straat en ze wordt nagefloten door kansloze groepje i.p.v. wegkijken of negeren gaat ze teruglachen en dan loop ik naast haar! zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen, En de manier waarop ze dat doet ze wordt nooit eens boos maar ze lacht erom. Ligt het aan mij of lokt ze mij gwn een beetje uit.
dit is maar slechts een voorbeeldje
pi_66323279
Ja.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_66323315
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
[b]iik heb een (relatie) van 4 maanden, en er zit mij iets dwars namelijk dat mijn vriendin veel aandacht krijg van andere jongens, ene kant ben ik wel trots omdat ze goed in de markt ligt etc,
wat is de beroep dan?.

Ik snap het wel
  PR/Manusje van alles zaterdag 21 februari 2009 @ 20:29:05 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66323411
Ligt aan jou, het is toch leuk om aandacht te krijgen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_66323461
Het zit er dik in dat ze het expres doet ja. Ze vindt de aandacht waarschijnlijk fijn.
pi_66323517
Je andere topic maakt me bang.

De Perfecte Moord??
pi_66323559
ze geniet van de aandacht, kortom ze is aandachtsgeil
pi_66323610
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef raaavi het volgende:
Je andere topic maakt me bang.

De Perfecte Moord??
maak je niet druk het was gwn nieuwsgierigheid!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:41:04 #11
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66323811
Whehehe alvast succes met je relatie want deze hoer gaat vreemd
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:43:04 #12
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66323883
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
iik heb een (relatie) van 4 maanden, en er zit mij iets dwars namelijk dat mijn vriendin veel aandacht krijg van andere jongens, ene kant ben ik wel trots omdat ze goed in de markt ligt etc,
en aan andere kant ben ik ook wel het een beetje het jaloers-type dat ontkent ik niet.

Maar het punt is het lijkt wel of ze me expres jaloers maakt.
Voorbeeldje, ze loopt over straat en ze wordt nagefloten door kansloze groepje i.p.v. wegkijken of negeren gaat ze teruglachen en dan loop ik naast haar! zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen, En de manier waarop ze dat doet ze wordt nooit eens boos maar ze lacht erom. Ligt het aan mij of lokt ze mij gwn een beetje uit.
dit is maar slechts een voorbeeldje
kom op! als het andersom zou zijn, zou je het toch ook fijn vinden, dat je goed in de markt ligt. Maaruh, waarom zeg je dit niet tegen haar?
pi_66323908
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Whehehe alvast succes met je relatie want deze hoer gaat vreemd
en hoe weet jij dat zo cker ze weet al van mij dat als ze een behoefte heeft aan een ander dat ze gwn kan gaan. Ik heb het over jaloezieverwekkende praktijken.
pi_66324043
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:43 schreef truth_hurts het volgende:

[..]

kom op! als het andersom zou zijn, zou je het toch ook fijn vinden, dat je goed in de markt ligt. Maaruh, waarom zeg je dit niet tegen haar?
Heb ik al zo VAAK gezegd geen 1 keer is ze boos geworden maar moest ze erom lachen en zeg ze maak ik je onzeker ofso of? Kom het omdat ze geen vriendinnen heeft of is ze gwn een flirt?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:52:56 #15
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66324161
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:48 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

[..]

Heb ik al zo VAAK gezegd geen 1 keer is ze boos geworden maar moest ze erom lachen en zeg ze maak ik je onzeker ofso of? Kom het omdat ze geen vriendinnen heeft of is ze gwn een flirt?
dat lijkt mij een beetje moeilijk te bepalen vanaf hier. het kan iets van haar zijn, maar ook van jou. Misschien ervaart zij het niet op jou manier. En ja als ze je hiervoor gaat uitlachen hmmm, das dan wel lastig.
Breng het anders miss: stel dat jij je zo zou gedragen, hoe zou zij zich hieronder voelen? Zodat ze zich kan inleven hoe dit voor jou is
pi_66324637
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:52 schreef truth_hurts het volgende:

[..]

dat lijkt mij een beetje moeilijk te bepalen vanaf hier. het kan iets van haar zijn, maar ook van jou. Misschien ervaart zij het niet op jou manier. En ja als ze je hiervoor gaat uitlachen hmmm, das dan wel lastig.
Breng het anders miss: stel dat jij je zo zou gedragen, hoe zou zij zich hieronder voelen? Zodat ze zich kan inleven hoe dit voor jou is
ja ik denk niet dat ze echt jaloers aangelegd is. Ik denk ook wel deels door haar gedrag onbewust mss door manier van lopen,kijken. Nog een voorbeeldje

we waren laatst in hollywood. Staat ze met groep jongens te praten, ik(nog niet jaloers), gaat ze dansen met een 2 jongens. Dan denk ik op dat moment geen probleem het is alleen maar dansen. Dan gaat zo'n mongool haar omhelzen en ik vond het wel genoeg toen zijn gezicht te dichtbij haar kwam en kwam ertussen weetje wees naar zon dikkerd zei tegen die gozer ze zit je zitten kun je haar vanavond meenemen. En dan zeg zei van ben je jaloers en ik dan van je zoent zowat met hem, zei dan van heb ik het gedaan dan(niet op een boze tone maar op een lacherige manier).
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:10:27 #17
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_66324670
Dé kans op een gangbang, de droom van veel pubers mannen, en wat doe je? Je laat het glippen....
Je moet je handjes dichtknijpen met zo'n vriendin joh
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 21 februari 2009 @ 21:14:38 #18
245446 truth_hurts
Be original, dont die a copy!
pi_66324804
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

we waren laatst in hollywood. Staat ze met groep jongens te praten, ik(nog niet jaloers), gaat ze dansen met een 2 jongens. Dan denk ik op dat moment geen probleem het is alleen maar dansen. Dan gaat zo'n mongool haar omhelzen en ik vond het wel genoeg toen zijn gezicht te dichtbij haar kwam en kwam ertussen weetje wees naar zon dikkerd zei tegen die gozer ze zit je zitten kun je haar vanavond meenemen. En dan zeg zei van ben je jaloers en ik dan van je zoent zowat met hem, zei dan van heb ik het gedaan dan(niet op een boze tone maar op een lacherige manier).
Dan gaat het voor jou over grensoverschrijdend gedrag. En lijkt mij idd niet prettig als ze opeens een onbekende omhelst voor haar vriend. Waarom spreek je je verwachtingen niet gewoon uit naar haar? Dat je dit gewoon niet leuk vind. Je zei dat je het al een keer hebt verteld maar als ze nog een keer lacht, dan weet je genoeg denk ik.
pi_66324986
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef DumDaDum het volgende:
Dé kans op een gangbang, de droom van veel pubers mannen, en wat doe je? Je laat het glippen....
Je moet je handjes dichtknijpen met zo'n vriendin joh [ afbeelding ]
handjes dichtknijpen vertel?
pi_66325099
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:14 schreef truth_hurts het volgende:

[..]

Dan gaat het voor jou over grensoverschrijdend gedrag. En lijkt mij idd niet prettig als ze opeens een onbekende omhelst voor haar vriend. Waarom spreek je je verwachtingen niet gewoon uit naar haar? Dat je dit gewoon niet leuk vind. Je zei dat je het al een keer hebt verteld maar als ze nog een keer lacht, dan weet je genoeg denk ik.
Ja heb ik al vaak genoeg gezegt en als ik gwn zat ben en ik laat niks van me horen dan kom ze wel van ben je boos of ik hou van je. Noemen ze dat niet emotionele chantage?
pi_66325314
Het kunnen in mijn ogen drie dingen zijn:

  • Je stelt je aan.
  • Ze vindt de aandacht leuk.
  • Ze vindt het fijn als jij jaloers bent.

    Die laatste lijkt misschien vreemd, maar er zijn genoeg meisjes die dat hebben, omdat ze daaruit het gevoel halen dat je om ze geeft .

    Mijn tip: Praat er eens een keer met haar over op een moment dat ze niet aan het 'flirten' is met andere jongens. Dan ben jij niet zo geďrriteerd en loopt het gesprek vast beter. Geef gewoon aan dat het je een onprettig gevoel geeft als ze zich zo gedraagt bij andere jongens en dat je het fijn zou vinden als ze daarmee ophoudt.
  • One cannot make an omelette without
    breaking eggs -- but it is amazing how
    many eggs one can break without making
    a decent omelette.
      zaterdag 21 februari 2009 @ 21:36:50 #22
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_66325490
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    handjes dichtknijpen vertel?
    Bij nader inzien toch niet:

    Mijn eerste gedachte was: prima, je hebt een vriendin die er blijkbaar goed uitziet en die van aandacht houdt. Niets mis mee.

    Maar mijn tweede gedachte was: wacht ff, ze vindt het leuk om aandacht te krijgen van foute groepjes jongens op de hoek van de straat.

    En dan is het ineens een stuk minder leuk
    Een vrouw die niet kieskeurig is of een slechte smaak heeft in dat soort dingen vind ik niet oké

    -edit-
    Idd, precies de gedachte die mijn bovenbuurman hierover heeft ^^
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_66325838
    Je hebt inderdaad meiden die het leuk vinden om die aandacht te krijgen. En dat ze die aandacht krijgt betekend niet gelijk dat ze goed in de markt ligt want die figuren fluiten werkelijk elk meisje na en de onzekere minder mooie types zijn juist degene die er op in gaan omdat het ze een ego boost geeft.

    Maar de vraag is hoe ga jij ermee om? Ik zou (nog een keer) goed praten en duidelijk maken dat je er niet van gediend bent als je ermee zit. In een gezonde relatie mag je vriendin best wel met andere mannen/jongens praten natuurlijk maar bepaalde types zoals jij daar boven beschijft ala capuchon mokers zou ik ook niet accepteren en er ff goed over praten.
    pi_66326282
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:49 schreef Noisiv het volgende:
    Je hebt inderdaad meiden die het leuk vinden om die aandacht te krijgen. En dat ze die aandacht krijgt betekend niet gelijk dat ze goed in de markt ligt want die figuren fluiten werkelijk elk meisje na en de onzekere minder mooie types zijn juist degene die er op in gaan omdat het ze een ego boost geeft.

    Maar de vraag is hoe ga jij ermee om? Ik zou (nog een keer) goed praten en duidelijk maken dat je er niet van gediend bent als je ermee zit. In een gezonde relatie mag je vriendin best wel met andere mannen/jongens praten natuurlijk maar bepaalde types zoals jij daar boven beschijft ala capuchon mokers zou ik ook niet accepteren en er ff goed over praten.
    Ik denk dat ze uitlokt zodat ik doorsla? Wil ze geslagen worden. Ik ben vorig keer echt kwaad geworden deed ze lacherig keek haar link aan maakte een vuist. Gaat ze roepen nee nee niet slaan
    pi_66326306
    Man, wat maak jij je druk...

    Ze lacht terug omdat ze niet van steen is.
    Ze lacht terug omdat ze vriendelijk is...
    Waarom lach je niet met haar mee?

    Jaloerse mensen...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      zaterdag 21 februari 2009 @ 22:09:57 #26
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_66326323
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ze uitlokt zodat ik doorsla? Wil ze geslagen worden. Ik ben vorig keer echt kwaad geworden deed ze lacherig keek haar link aan maakte een vuist. Gaat ze roepen nee nee niet slaan
    Right
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
      zaterdag 21 februari 2009 @ 22:15:29 #27
    245446 truth_hurts
    Be original, dont die a copy!
    pi_66326482
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ze uitlokt zodat ik doorsla? Wil ze geslagen worden. Ik ben vorig keer echt kwaad geworden deed ze lacherig keek haar link aan maakte een vuist. Gaat ze roepen nee nee niet slaan
    angermanagement iets voor jou? Dat je het alleen al doet zonder de intentie te hebben om te slaan, is al bedreigend voor haar!
    pi_66326493
    Nee je kan wel ff goed boos worden en duidelijk maken dat je het niet leuk vind. Slaan zou ik zoiezo niet doen...

    Het punt is dat die gasten die jij beschrijft elke meid proberen aan te spreken en dan hopen er met 1 in contact te komen die een beetje onzeker is. Vrouwen hebben dat vaak niet door, ik weet niet hoe oud je bent maar helemaal het type breezah met tuitlipjes op foto's en die zOw pRaTeN van 14-18 houden er wel van. Aan jou de taak om je vriendin normale normen en waarden aan te leren

    En als het niet lukt heb je in ieder geval je best gedaan. Je hebt genoeg vrouwen die wel weten welke aandacht goed of fout is. Een die alleen maar haar neus ophaalt als ze word aangesproken door die lui of jou een zoen op je wang geeft als dat gebeurd om een signaal af te geven jullie maken geen kans ik heb al een leuke vriend. Want voor jou is het ook niet leuk als je vriendin waar je van houd zo op die foute aandacht in gaat en jij staat er maar bij als vriendje.

    Succes in ieder geval.
    pi_66326517
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
    Man, wat maak jij je druk...

    Ze lacht terug omdat ze niet van steen is.
    Ze lacht terug omdat ze vriendelijk is...
    Waarom lach je niet met haar mee?

    Jaloerse mensen...
    het is geen vriendelijke lach het is een plagerige lach van zie je wel. Tot op de dag van vandaag heeft ze niet toegegeven dat ze het expres doet om mij te jennen, maar ik vind het juist van wel vandaar dat ik haar gedrag hier beschrijf that's it. Ik maak me druk omdat ik denk dat ze me recht in het gezicht liegt.
    pi_66326622
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
    Gaat ze roepen nee nee niet slaan
    Het is inderdaad wel heel raar dat ze niet wil dat je haar slaat.
    pi_66326720
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:17 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    het is geen vriendelijke lach het is een plagerige lach van zie je wel. Tot op de dag van vandaag heeft ze niet toegegeven dat ze het expres doet om mij te jennen, maar ik vind het juist van wel vandaar dat ik haar gedrag hier beschrijf that's it. Ik maak me druk omdat ik denk dat ze me recht in het gezicht liegt.
    Man, laat gaan.
    Ze heeft aandacht, so?
    Hoe meer aandacht jij aan haar geeft, des te leuker wordt het...

    Benauwde gedoe....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_66326814
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef Noisiv het volgende:
    Nee je kan wel ff goed boos worden en duidelijk maken dat je het niet leuk vind. Slaan zou ik zoiezo niet doen...

    Het punt is dat die gasten die jij beschrijft elke meid proberen aan te spreken en dan hopen er met 1 in contact te komen die een beetje onzeker is. Vrouwen hebben dat vaak niet door, ik weet niet hoe oud je bent maar helemaal het type breezah met tuitlipjes op foto's en die zOw pRaTeN van 14-18 houden er wel van. Aan jou de taak om je vriendin normale normen en waarden aan te leren

    En als het niet lukt heb je in ieder geval je best gedaan. Je hebt genoeg vrouwen die wel weten welke aandacht goed of fout is. Een die alleen maar haar neus ophaalt als ze word aangesproken door die lui of jou een zoen op je wang geeft als dat gebeurd om een signaal af te geven jullie maken geen kans ik heb al een leuke vriend. Want voor jou is het ook niet leuk als je vriendin waar je van houd zo op die foute aandacht in gaat en jij staat er maar bij als vriendje.

    Succes in ieder geval.
    ten eerste ze praat niet zOw maar ZO ten tweede: ze drinkt geen alcohol
    en ten derde: Het is niet zo dat papoe-jongens alleen haar nafluiten enzo maar last hebben van haar gedrag ,ze trekt aandacht met (onbewuste) blikken enso.
    pi_66327236
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:15 schreef truth_hurts het volgende:

    [..]

    angermanagement iets voor jou? Dat je het alleen al doet zonder de intentie te hebben om te slaan, is al bedreigend voor haar!
    bedreigend voor haar hou op joh! ze vind het leuk roept ook op een komische manier neeh!!
    maar in ieder geval ik wil haar de reacties laten zien dus laatste rondes.

    Is ze aandachtsgeil?
    Ben ik te jaloers en bezitterig?
    Zoek ze aandacht op om mij jaloers te maken(dat denk ik)?
    Is ze onzeker?
    Wil ze geslagen worden(dat denk ik)?

    Alle vijf en misschien nog meer?
    pi_66327508
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    bedreigend voor haar hou op joh! ze vind het leuk roept ook op een komische manier neeh!!
    maar in ieder geval ik wil haar de reacties laten zien dus laatste rondes.

    Is ze aandachtsgeil?
    Ben ik te jaloers en bezitterig?
    Zoek ze aandacht op om mij jaloers te maken(dat denk ik)?
    Is ze onzeker?
    Wil ze geslagen worden(dat denk ik)?

    Alle vijf en misschien nog meer?
    Vast voor als je vriendin dit leest. Dump die gast joh.. Beetje dreigen met slaan
      zaterdag 21 februari 2009 @ 22:56:21 #35
    245446 truth_hurts
    Be original, dont die a copy!
    pi_66327571
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:07 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ze uitlokt zodat ik doorsla? Wil ze geslagen worden. Ik ben vorig keer echt kwaad geworden deed ze lacherig keek haar link aan maakte een vuist. Gaat ze roepen nee nee niet slaan
    Echt he, besef je wel wat je allemaal zegt met deze zin?

    [ Bericht 7% gewijzigd door truth_hurts op 21-02-2009 23:05:34 ]
    pi_66327665
    Hoe kom je überhaupt bij het idee dat ze geslagen wilt worden.
    I'll throw my apples if you get too close to me.
      zaterdag 21 februari 2009 @ 23:00:31 #37
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_66327672
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:56 schreef truth_hurts het volgende:

    [..]

    Echt he, besef je wel wat je allemaal zegt met deze zin?
    Ik werk momenteel met slachtoffers van geweld en jouw vriendin zou zo een client van mij kunnen zijn!
    als blijkt dat de vriendin van TS dat is, in dat geval: +100 voor je beroepsethiek
    SPH/W zeker
    pi_66327676
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:56 schreef truth_hurts het volgende:

    [..]

    Echt he, besef je wel wat je allemaal zegt met deze zin?
    Ik werk momenteel met slachtoffers van geweld en jouw vriendin zou zo een client van mij kunnen zijn!
    misschien word ze nog wel een client van jou weet jij veel!
    pi_66327724
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:00 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    misschien word ze nog wel een client van jou weet jij veel!
    Gewoon een stopwoord afspreken als ze ervan geniet

    Iets van: ventieldopjeverpakkingsmateriaalprepareermachineonderdeeltje.
    De waarheid bestaat niet, er zijn alleen interpretaties.
    I'm the bourne identity
    I'm anywhere but home
    pi_66327743
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:00 schreef Appletree het volgende:
    Hoe kom je überhaupt bij het idee dat ze geslagen wilt worden.
    Omdat ze regelmatig billenkoek wil en ze vind het leuk als ik agressief ben.
    Misschien wil ze een stapje verder.
    pi_66327757
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:00 schreef Bob-B het volgende:

    [..]

    als blijkt dat de vriendin van TS dat is, in dat geval: +100 voor je beroepsethiek
    SPH/W zeker
    Jij bent blijkbaar ook niet erg bijster hč? Ze zegt alleen dat ze met vrouwen werkt die in situaties terechtkomen waarin ze worden geslagen of bedreigd. Wat heeft dat met beroepsethiek te maken? Niks.
    I'll throw my apples if you get too close to me.
    pi_66327794
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:02 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Omdat ze regelmatig billenkoek wil en ze vind het leuk als ik agressief ben.
    Misschien wil ze een stapje verder.
    Dus jij denkt dat ze het uitlokt dat jij haar helemaal kapot slaat. Ga toch weg man.
    I'll throw my apples if you get too close to me.
    pi_66327827
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
    TS MBO niveau 4 staat gelijk aan ongeschoold dat weet je hé?

    Verder kansloze pauper met je blonde anita sletje, die doen t nou eenmaal goed bij de mocro's
    niet iedereen is een uni-nerd beste man.
    pi_66327829
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:02 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Omdat ze regelmatig billenkoek wil en ze vind het leuk als ik agressief ben.
    Misschien wil ze een stapje verder.
    Ze doet het express
    De waarheid bestaat niet, er zijn alleen interpretaties.
    I'm the bourne identity
    I'm anywhere but home
    pi_66327854
    Wat een grammatica
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_66327930
    Is je toetsenbord kapot?
    pi_66328013
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:02 schreef het-ero het volgende:

    [..]

    Gewoon een stopwoord afspreken als ze ervan geniet

    Iets van: ventieldopjeverpakkingsmateriaalprepareermachineonderdeeltje.
    kijk hier kan ik wat mee ze fokt me wel genoeg op ik zal haar met plezier pijn doen.
    pi_66328047
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:08 schreef heksehiel het volgende:
    Is je toetsenbord kapot?
    zoiets er is chocomelk overheen gegaan.
    pi_66328066
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:11 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    kijk hier kan ik wat mee ze fokt me wel genoeg op ik zal haar met plezier pijn doen.
    Iets zegt me dat je niet stopt als ze het codewoord gebruikt. Vraag me niet waar dat idee vandaan komt
    pi_66328099
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:05 schreef het-ero het volgende:

    [..]

    Ze doet het express
    EXPRES DUS
      zaterdag 21 februari 2009 @ 23:15:27 #51
    56387 Bob-B
    In Bob we trust
    pi_66328148
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:03 schreef Appletree het volgende:

    [..]

    Jij bent blijkbaar ook niet erg bijster hč? Ze zegt alleen dat ze met vrouwen werkt die in situaties terechtkomen waarin ze worden geslagen of bedreigd. Wat heeft dat met beroepsethiek te maken? Niks.
    Als je al insinueert dat de vriendin van TS wel eens een patiënt zou kunnen zijn van je ben je verkeerd bezig.
      zaterdag 21 februari 2009 @ 23:36:10 #52
    245446 truth_hurts
    Be original, dont die a copy!
    pi_66328649
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:15 schreef Bob-B het volgende:

    [..]

    Als je al insinueert dat de vriendin van TS wel eens een patiënt zou kunnen zijn van je ben je verkeerd bezig.
    nee het ging erom dat het fout kan gaan. Dat hij zich ervan bewust moet worden wat hij doet. Geslagen worden wilt niemand. (tenzij je aan sm doet ofzo) Ik bedoelde ermee te zeggen dat zoiets uit de hand zou kunnen lopen. Meer niet. sorry als ik hiervoor de verkeerde indruk bij je gewekt hebt, maar das weer het nadeel van internet.

    maar TS: ik denk dat jullie echt heel goed met elkaar moeten praten hierover, want alleen kom je er niet uit.In een relatie zijn twee mensen, en communicatie is hierin heel belangrijk. zeg wat je denkt en voelt, en geef haar de kans om dit ook te doen.
      zaterdag 21 februari 2009 @ 23:45:03 #53
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_66328875
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Appletree het volgende:

    [..]

    Dus jij denkt dat ze het uitlokt dat jij haar helemaal kapot slaat. Ga toch weg man.
    Slachtoffer van geweld. Helemaal kapot slaan. Waar gaat dit over?? TS zegt vlg mij alleen dat zijn vriendin hem uit de tent probeert te lokken. En dat ze van ruige sex houdt.
    Geloof het of niet, maar ze bestaan...

    En dan zijn er vervolgens een paar 'professionele hulpverleners' die hier op een forum op inspringen, omdat ze iedere dag met 'dit soort gevallen' te maken hebben... Ksst, ga iemand anders helpen

    TS, ik zou je vriendin gewoon melden dat ze een stopwoordje moet gebruiken als ze het uit de hand vindt lopen. Ik heb ook een vriendinnetje die ondeugend begon te doen; toen het uit de hand liep heb ik haar verteld dat ze haar 2e naam moet roepen wanneer ze wil stoppen. Eén keer gebeurd, direct in het begin, toen ze wilde zien of ik ook werkelijk stopte (ja dus...). Nu is er vertrouwen en duikt ze alleen met haar hoofd het kussen in omdat ze zich schaamt voor de buren

    [ Bericht 0% gewijzigd door DumDaDum op 21-02-2009 23:58:04 ]
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_66328916
    I feel like I'm taking crazy pills.
    pi_66329246
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:45 schreef DumDaDum het volgende:

    TS, ik zou je vriendin gewoon melden dat ze een stopwoordje moet gebruiken als ze het uit de hand vindt lopen. Ik heb ook een vriendinnetje die ondeugend begon te doen; toen het uit de hand liep heb ik haar verteld dat ze haar 2e naam moet roepen wanneer ze wil stoppen. Eén keer gebeurd, direct in het begin, toen ze wilde zien of ik ook werkelijk stopte (ja dus...). Nu is er vertrouwen en duikt ze alleen met haar hoofd het kussen in omdat ze zich schaamt voor de buren
    Een verkapt zie-mij-eens-goed-in-bed-zijn post

    Nee, dit is geen voorspel.
    pi_66329360
    *verkapt-zie mij een knappe vriendin hebben topic*

    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zondag 22 februari 2009 @ 00:14:03 #57
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_66329608
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 23:59 schreef heksehiel het volgende:

    [..]

    Een verkapt zie-mij-eens-goed-in-bed-zijn post

    Nee, dit is geen voorspel.
    Kom maar dames
    De schilders stonden toen ook iets van een maand op de steiger hier achter.... was ik ff vergeten, lol

    Maar wat is er precies mis mee om dit te vertellen? Iedereen heeft sex op zijn tijd toch?
    Vind ik niet bepaald iets om over op te scheppen

    Dat zou je wel willen zeker
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_66329634
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:48 schreef Bob-B het volgende:

    [..]

    Maar goed dat we hier de doodstraf niet meer kennen.


    Ik kom niet meer bij
      zondag 22 februari 2009 @ 02:23:39 #59
    246172 Kloodje
    Ik ben tenminste eerlijk!
    pi_66332171
    Jeminee, ik vind die vriendin van jou maar een beetje een uitdagertje. Volgens mij doet ze het erom. Ik zou het echt niet trekken als mijn vriendin onbekende mannen gaat omhelzen en met ze gaat dansen voor mijn neus. Ik wil ook niet dat ze dat doet al is mijn fokking neus er helemaal niet bij. Ze moet zich gewoon proper gedragen en jou laten merken dat jij de enige bent en dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Het is prachtig dat ze nagefloten wordt, dat betekent dat je goed vlees in de kuip hebt, maar ze dient daar gepast en met een zekere terughoudendheid op te reageren. Tenminste dat is mijn mening! Leg haar uit wat jij vindt en wat je voelt, vertel haar dat je het moeilijk vindt op deze manier. Als ze je gaat uitlachen of gaat bagatalliseren, dan is ze jou niet waard. En natuurlijk kun je een rasechte flirtbeer niet beteugelen, maar zij overdrijft wel een beetje vind ik. Succes
      zondag 22 februari 2009 @ 11:12:55 #60
    245446 truth_hurts
    Be original, dont die a copy!
    pi_66334998
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 00:14 schreef DumDaDum het volgende:

    [..]

    Kom maar dames
    De schilders stonden toen ook iets van een maand op de steiger hier achter.... was ik ff vergeten, lol

    Maar wat is er precies mis mee om dit te vertellen? Iedereen heeft sex op zijn tijd toch?
    Vind ik niet bepaald iets om over op te scheppen [ afbeelding ]

    Dat zou je wel willen zeker
    haha dus je had ook nog een publiek erbij? soort van idols jury:p en ben je door naar de volgende ronde?
    pi_66335427
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef raaavi het volgende:
    Je andere topic maakt me bang.

    De Perfecte Moord??
      zondag 22 februari 2009 @ 12:04:03 #62
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_66335892
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:16 schreef Noisiv het volgende:
    Nee je kan wel ff goed boos worden en duidelijk maken dat je het niet leuk vind. Slaan zou ik zoiezo niet doen...

    Het punt is dat die gasten die jij beschrijft elke meid proberen aan te spreken en dan hopen er met 1 in contact te komen die een beetje onzeker is. Vrouwen hebben dat vaak niet door, ik weet niet hoe oud je bent maar helemaal het type breezah met tuitlipjes op foto's en die zOw pRaTeN van 14-18 houden er wel van. Aan jou de taak om je vriendin normale normen en waarden aan te leren

    En als het niet lukt heb je in ieder geval je best gedaan. Je hebt genoeg vrouwen die wel weten welke aandacht goed of fout is. Een die alleen maar haar neus ophaalt als ze word aangesproken door die lui of jou een zoen op je wang geeft als dat gebeurd om een signaal af te geven jullie maken geen kans ik heb al een leuke vriend. Want voor jou is het ook niet leuk als je vriendin waar je van houd zo op die foute aandacht in gaat en jij staat er maar bij als vriendje.

    Succes in ieder geval.
      zondag 22 februari 2009 @ 12:05:50 #63
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_66335928
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    bedreigend voor haar hou op joh! ze vind het leuk roept ook op een komische manier neeh!!
    maar in ieder geval ik wil haar de reacties laten zien dus laatste rondes.

    Is ze aandachtsgeil?
    Ben ik te jaloers en bezitterig?
    Zoek ze aandacht op om mij jaloers te maken(dat denk ik)?
    Is ze onzeker?
    Wil ze geslagen worden(dat denk ik)?

    Alle vijf en misschien nog meer?
    zeker weten
    nee hoor
    zeker weten
    niet echt
    dat denk ik ook, vol erop
      zondag 22 februari 2009 @ 18:07:46 #64
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_66347221
    wat is dit voor een topic
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 22 februari 2009 @ 18:10:03 #65
    245446 truth_hurts
    Be original, dont die a copy!
    pi_66347302
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 11:39 schreef FANN het volgende:

    [..]


    slotje denk ik
    pi_66349863
    jepjep ze heeft wel toegegeven dat ze het deed omdat ik snel jaloers word, en erop in ga
    En ze is wel in voor licht-sm en niet alleen tijdens seks!
    Ik ga haar nu manieren leren durft ze nog een keer naar een ander te kijken
    dan krijg ze het gwn op haar bek!

    bedankt het is mede mogelijk gemaakt door fok!
    pi_66349894
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    zeker weten
    nee hoor
    zeker weten
    niet echt
    dat denk ik ook, vol erop
    Ja is bevestigd!
      zondag 22 februari 2009 @ 19:39:04 #68
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_66349924
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 19:36 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
    jepjep ze heeft wel toegegeven dat ze het deed omdat ik snel jaloers word, en erop in ga
    En ze is wel in voor licht-sm en niet alleen tijdens seks!
    Ik ga haar nu manieren leren durft ze nog een keer naar een ander te kijken
    dan krijg ze het gwn op haar bek!

    bedankt het is mede mogelijk gemaakt door fok!
    Dat Superman-icoontje ook erbij
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_66349940
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 18:10 schreef truth_hurts het volgende:

    [..]

    slotje denk ik
    pi_66374448
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    ja ik denk niet dat ze echt jaloers aangelegd is. Ik denk ook wel deels door haar gedrag onbewust mss door manier van lopen,kijken. Nog een voorbeeldje

    we waren laatst in hollywood. Staat ze met groep jongens te praten, ik(nog niet jaloers), gaat ze dansen met een 2 jongens. Dan denk ik op dat moment geen probleem het is alleen maar dansen. Dan gaat zo'n mongool haar omhelzen en ik vond het wel genoeg toen zijn gezicht te dichtbij haar kwam en kwam ertussen weetje wees naar zon dikkerd zei tegen die gozer ze zit je zitten kun je haar vanavond meenemen. En dan zeg zei van ben je jaloers en ik dan van je zoent zowat met hem, zei dan van heb ik het gedaan dan(niet op een boze tone maar op een lacherige manier).
    Hollywood

    Volgens mij hebben jullie beide het IQ van een pinda, dus in dat opzicht moet je niet proberen er teveel over na te denken. Maar dat ze dit doet is wel fout, gaat wel voorbij flirten. Ik zou proberen je complete focus op een diepgaand gesprek te richten, in dit geval met woorden die meer dan één lettergreep bevatten. Als ze net zo incompetent is kom je nergens, maar dit lijkt ook niet echt op een romantische liefde. Eerder een soort statussymbool. Wat voel je nou echt voor haar, buiten het feit dat ze er leuk uitziet?
    "Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
      maandag 23 februari 2009 @ 15:05:35 #71
    230749 Olle.
    It's OK you fool!
    pi_66375011
    hoe oud was je 12?
    schei toch uit vent!
    kappe met dat kind in de zee duwen en zeggen dat ze weg moet blijven!
    A man's got to do what a man's got to do
    pi_66381471
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef Syheriat het volgende:

    [..]

    Hollywood

    Volgens mij hebben jullie beide het IQ van een pinda, dus in dat opzicht moet je niet proberen er teveel over na te denken. Maar dat ze dit doet is wel fout, gaat wel voorbij flirten. Ik zou proberen je complete focus op een diepgaand gesprek te richten, in dit geval met woorden die meer dan één lettergreep bevatten. Als ze net zo incompetent is kom je nergens, maar dit lijkt ook niet echt op een romantische liefde. Eerder een soort statussymbool. Wat voel je nou echt voor haar, buiten het feit dat ze er leuk uitziet?
    Volgens mij ben jij gwn een kk nerd ga tog rukken jochie,
    wat ik voor haar voel= sterke aantrekkingskracht om haar te neuken, ik heb haar graag naast me en kan met haar lachen idem dito. En aangezien ze dit topic al gelezen heeft zet ik erbij dat ik verliefd ben(wat ik ook ben). volgend keer doorlezen want ze heeft all de reden vertelt wrm ze dat deed
    pi_66381612
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef Olle. het volgende:
    hoe oud was je 12?
    schei toch uit vent!
    kappe met dat kind in de zee duwen en zeggen dat ze weg moet blijven!
    nee 12jarige doen niet aan sm, ben 19 en wrm kappe? ze kapt met flirte als ik haar onder de duim hou,wat ze zelf wil dusja.
      maandag 23 februari 2009 @ 20:10:09 #74
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_66385267
    Haha wat een relatie
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 februari 2009 @ 23:36:48 #75
    163650 Greys
    pi_66393046
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 20:10 schreef Riro het volgende:
    Haha wat een relatie
    Is dat niet heel gwn dan?

    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 24 februari 2009 @ 07:50:09 #76
    230749 Olle.
    It's OK you fool!
    pi_66397560
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    nee 12jarige doen niet aan sm, ben 19 en wrm kappe? ze kapt met flirte als ik haar onder de duim hou,wat ze zelf wil dusja.
    je moet er mee kappe omdat je er vaan baald...
    en als je wil dat ze stopt moet je wwat meer ruggegraat hebben en haar dat gewoon zeggen dat ze moet kappen met die onzin of dat je anders bij haar weg gaat!
    A man's got to do what a man's got to do
    pi_66399767
    TS:
    quote:
    heb ik gevochten op de middelbare school: Ja meervoudig,
    veel vechtpartijen op m'n middelbare school: viel mee

    regelmatig vechten met aso-kampertjes(bedreigingen met messen, 1 vriend neergestoken naar ziekenhuis). in 1ste t/m 3de
    vechten met Mocro(helemaal verrot geslagen heeft die zelf om gevraagt). in de 4de

    Nu 19 laatste jaar mbo vecht niet meer op school maar tijdens uitgaan:P
    Een tokkie vechtersbaasje dus, dit soort mensen kun je niet serieus nemen.
    Cool story, Hansel.
      dinsdag 24 februari 2009 @ 10:04:24 #78
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_66399815
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
    zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen.
    Ik probeer dat ook te zeggen, maar ik heb nogal moeite met de uitspraak van drie medeklinkers achter elkaar
      dinsdag 24 februari 2009 @ 10:20:54 #79
    230749 Olle.
    It's OK you fool!
    pi_66400190
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef wikwakka2 het volgende:
    TS:
    [..]

    Een tokkie vechtersbaasje dus, dit soort mensen kun je niet serieus nemen.
    dat deze mensen ook op Fok te vinden zijn....
    A man's got to do what a man's got to do
    pi_66411426
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef Olle. het volgende:

    [..]

    dat deze mensen ook op Fok te vinden zijn....

    Dude stop mij in niet een 'hokje' doe ik ook niet bij jou, Er zijn vast veel ergere psychoo's hier op Fok wie weet ben jij er een van.
    pi_66411532
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 15:46 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Dude stop mij in niet een 'hokje' doe ik ook niet bij jou, Er zijn vast veel ergere psychoo's hier op Fok wie weet ben jij er een van.
    Wie is hier de autist die iedereen als een psycho moordenaar ziet? En ook nog eens zijn 'bitch' in elkaar wil trimmen.
    Cool story, Hansel.
    pi_66412235
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:

    [..]

    Wie is hier de autist die iedereen als een psycho moordenaar ziet? En ook nog eens zijn 'bitch' in elkaar wil trimmen.
    Dat moet jij dan wel zijn, want ik ben het in ieder geval niet.
    autisme? wel gerelateerd bij mij werd dyslectie geconstateerd.
    'bitch' wil ik niet slaan maar zij wil het juist wel, en omdat ik ZOVEEL van haar hou ga ik haar tog slaan
    en IEDEREEN als psycho killers zien doe ik al helemaal niet.

    Je kan echt niet OPFOKKEN dus hoepel maar naar een ander topic.
    pi_66412277
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik probeer dat ook te zeggen, maar ik heb nogal moeite met de uitspraak van drie medeklinkers achter elkaar
    dyslectie + moeheid = slordigheid:P
      dinsdag 24 februari 2009 @ 16:13:47 #84
    230749 Olle.
    It's OK you fool!
    pi_66412306
    quote:
    Op dinsdag 24 februari 2009 16:11 schreef sweetAvenger2000 het volgende:

    [..]

    Dat moet jij dan wel zijn, want ik ben het in ieder geval niet.
    autisme? wel gerelateerd bij mij werd dyslectie geconstateerd.
    'bitch' wil ik niet slaan maar zij wil het juist wel, en omdat ik ZOVEEL van haar hou ga ik haar tog slaan
    en IEDEREEN als psycho killers zien doe ik al helemaal niet.

    Je kan echt niet OPFOKKEN dus hoepel maar naar een ander topic.
    ik moet je er toch even op wijzen dat dit een openbaar forum is...
    verder hou die rust!
    A man's got to do what a man's got to do
    pi_66421029
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
    Man, wat maak jij je druk...

    Ze lacht terug omdat ze niet van steen is.
    Ze lacht terug omdat ze vriendelijk is...
    Waarom lach je niet met haar mee?

    Jaloerse mensen...
    Reken maar, dat IEDEREEN in deze situatie lichte jaloezie zal voelen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Can I talk to you, Comfort you, Let me know, I care 4 you...
    pi_66426689
    Welke gezonde meid gaat er nou NIET lachen als je nagefloten wordt op straat door een groepje jongens?
    Sowieso schrijf je zo.
      woensdag 25 februari 2009 @ 02:32:15 #87
    177219 Maurari
    out of our depth
    pi_66432270
    Wat een gek topic volgens mij wilt ze kletskoek op de billetjes
    pi_66491180
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
    iik heb een (relatie) van 4 maanden, en er zit mij iets dwars namelijk dat mijn vriendin veel aandacht krijg van andere jongens, ene kant ben ik wel trots omdat ze goed in de markt ligt etc,
    en aan andere kant ben ik ook wel het een beetje het jaloers-type dat ontkent ik niet.

    Maar het punt is het lijkt wel of ze me expres jaloers maakt.
    Voorbeeldje, ze loopt over straat en ze wordt nagefloten door kansloze groepje i.p.v. wegkijken of negeren gaat ze teruglachen en dan loop ik naast haar! zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen, En de manier waarop ze dat doet ze wordt nooit eens boos maar ze lacht erom. Ligt het aan mij of lokt ze mij gwn een beetje uit.
    dit is maar slechts een voorbeeldje
    Ze lokt je uit, natuurlijk. Gewoon niet op reageren. Als ze bijvoorbeeld zegt "O, dat daar is een leuke jongen" Kun jij zeggen: "Zal ik je aan hem voorstellen?" NOOIT JALOERS ZIJN.
    pi_66491312
    Hmm de 2e pagina lijkt wel een heel ander topic Ineens gaat het over moorden en sex? wtf.

    Laat der lekker, vroeg of laat kan die jaloezie van je het struikelblok zijn voor de relatie. Aan de andere kant zou ze ook wel rekening kunnen houden met jou als ze weet dat je er zo over denkt. Gewoon een compromis vinden met elkaar.
    Lambo of Rekt
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:26:40 #90
    158452 IQM
    I am the one
    pi_66491389
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
    Wil ze geslagen worden(dat denk ik)?

    Alle vijf en misschien nog meer?
    Scio Melius
    Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
    Gelul.
    pi_66493158
    Denk dat ze dat idd expres doet. Om haar terug te pakken kun je het beste doen alsof het je niet interesseert en haar negeren. Dat is de beste manier om haar terug te pakken.
    best regards
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')