je moet er mee kappe omdat je er vaan baald...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
[..]
nee 12jarige doen niet aan sm, ben 19 en wrm kappe? ze kapt met flirte als ik haar onder de duim hou,wat ze zelf wil dusja.
Een tokkie vechtersbaasje dus, dit soort mensen kun je niet serieus nemen.quote:heb ik gevochten op de middelbare school: Ja meervoudig,
veel vechtpartijen op m'n middelbare school: viel mee
regelmatig vechten met aso-kampertjes(bedreigingen met messen, 1 vriend neergestoken naar ziekenhuis). in 1ste t/m 3de
vechten met Mocro(helemaal verrot geslagen heeft die zelf om gevraagt). in de 4de
Nu 19 laatste jaar mbo vecht niet meer op school maar tijdens uitgaan:P
Ik probeer dat ook te zeggen, maar ik heb nogal moeite met de uitspraak van drie medeklinkers achter elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen.
dat deze mensen ook op Fok te vinden zijn....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef wikwakka2 het volgende:
TS:
[..]
Een tokkie vechtersbaasje dus, dit soort mensen kun je niet serieus nemen.
Dude stop mij in niet een 'hokje' doe ik ook niet bij jou, Er zijn vast veel ergere psychoo's hier op Fok wie weet ben jij er een van.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat deze mensen ook op Fok te vinden zijn....
Wie is hier de autist die iedereen als een psycho moordenaar ziet? En ook nog eens zijn 'bitch' in elkaar wil trimmen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:46 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
[..]
Dude stop mij in niet een 'hokje' doe ik ook niet bij jou, Er zijn vast veel ergere psychoo's hier op Fok wie weet ben jij er een van.
Dat moet jij dan wel zijn, want ik ben het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie is hier de autist die iedereen als een psycho moordenaar ziet? En ook nog eens zijn 'bitch' in elkaar wil trimmen.
dyslectie + moeheid = slordigheid:Pquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook te zeggen, maar ik heb nogal moeite met de uitspraak van drie medeklinkers achter elkaar
ik moet je er toch even op wijzen dat dit een openbaar forum is...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:11 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
[..]
Dat moet jij dan wel zijn, want ik ben het in ieder geval niet.
autisme? wel gerelateerd bij mij werd dyslectie geconstateerd.
'bitch' wil ik niet slaan maar zij wil het juist wel, en omdat ik ZOVEEL van haar hou ga ik haar tog slaan![]()
en IEDEREEN als psycho killers zien doe ik al helemaal niet.
Je kan echt niet OPFOKKEN dus hoepel maar naar een ander topic.
Reken maar, dat IEDEREEN in deze situatie lichte jaloezie zal voelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Man, wat maak jij je druk...![]()
Ze lacht terug omdat ze niet van steen is.
Ze lacht terug omdat ze vriendelijk is...
Waarom lach je niet met haar mee?
Jaloerse mensen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can I talk to you, Comfort you, Let me know, I care 4 you...
Ze lokt je uit, natuurlijk. Gewoon niet op reageren. Als ze bijvoorbeeld zegt "O, dat daar is een leuke jongen" Kun jij zeggen: "Zal ik je aan hem voorstellen?" NOOIT JALOERS ZIJN.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:24 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
iik heb een (relatie) van 4 maanden, en er zit mij iets dwars namelijk dat mijn vriendin veel aandacht krijg van andere jongens, ene kant ben ik wel trots omdat ze goed in de markt ligt etc,
en aan andere kant ben ik ook wel het een beetje het jaloers-type dat ontkent ik niet.
Maar het punt is het lijkt wel of ze me expres jaloers maakt.
Voorbeeldje, ze loopt over straat en ze wordt nagefloten door kansloze groepje i.p.v. wegkijken of negeren gaat ze teruglachen en dan loop ik naast haar! zeg ik wrm lach je zeg ik dan zeg ze gwn mag ik niet lachen, En de manier waarop ze dat doet ze wordt nooit eens boos maar ze lacht erom. Ligt het aan mij of lokt ze mij gwn een beetje uit. dit is maar slechts een voorbeeldje
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:43 schreef sweetAvenger2000 het volgende:
Wil ze geslagen worden(dat denk ik)?
Alle vijf en misschien nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |