abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:44:27 #251
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66700187
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Ayca het volgende:
15
wil je verkering met me?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:46:09 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66700248
Ze is veel te volwassen voor je, fuckbuddy.
Confidence through competence
pi_66707252
Hoop trouwens dat we morgen de boel kunnen beslissen in 90 minuten. Toch maar een beetje overbelasting proberen te voorkomen.
pi_66712087
Ik hoop dat het minstens net zo mooi wordt als 2 seizoenen terug
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:04:55 #255
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66717169
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:25 schreef Gatalin het volgende:
Ik hoop dat het minstens net zo mooi wordt als 2 seizoenen terug
met Koef in de spits... De 8-1 staat me bij ja...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_66717669
In de krant ook vandaag: "NAC angstgegner AZ"

Ik zeg niet dat AZ met 2 vingers in de neus gaat winnen vanavond (waarschijnlijk wel stiekem) maar als je gaat verkondigen dat NAC angstgegner is heb je niet veel voetbal gekeken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:30:39 #257
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66718799
Ach wat een gelul.... Deze wedstrijd gaan we "gewoon" winnen.
Zeker met de huidige vorm van AZ....
quote:
Pellè blijft bij AZ in de spits

ALKMAAR - Graziano Pellè staat ook donderdagavond in de kwartfinale van de KNVB-beker tegen NAC Breda in de spits bij AZ.

De Italiaan mag blijven staan omdat Ari nog geblesseerd is én omdat hij afgelopen weekeinde tegen FC Groningen een prima indruk achterliet.

Ari haakte dinsdag tijdens de training andermaal met een lichte blessure af. Een week eerder dacht hij nog speelklaar te zijn voor rentree in de competitie, maar toen trapte trainer Louis van Gaal wijselijk al even op de rem. ,,De wil om te spelen is bij Ari hoger dan de voorzichtigheid en zorg voor zijn lichaam,’’ aldus Van Gaal, die Ari niet eens een zware training zag afwerken. ,,Het was een training met een lage intensiteit.’’

Waar Van Gaal een prima vervanger bij de hand heeft in de vorm van Pellè, zal Robert Maaskant als coach van NAC moeten puzzelen en improviseren bij afwezigheid van Matthew Amoah. De topscorer en man die eerder dit seizoen zijn club nog aan een overwinning op AZ in Alkmaar hielp, tobt al een aantal weken.

,,Ik zie hem alles meedoen op de training,’’ zegt Maaskant. ,,Maar alleen hij bepaalt of hij fit genoeg is. Hij zegt dat hij nog last heeft, dus ja...’’ Martijn Reuser en Tommie van der Leegte zijn vanavond wel weer van de partij.

[ Bericht 87% gewijzigd door fuckbuddy op 05-03-2009 09:36:24 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:40:52 #258
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_66722625
quote:
Ruud Gullit: "AZ heeft veel te zoeken in het kampioenenbal"

In zijn maandelijkse column in Sportweek weidt Ruud Gullit uit over het succes van AZ, dat in sneltreinvaart afstevent op de tweede landstitel uit de clubhistorie.

Aalgladde AZ-spelers
"Ik heb altijd wel een hoge pet op gehad van het spel van FC Groningen. Vooral in de Euroborg spelen ze lekker agressief en met veel druk op de tegenstander. Daarom viel die ploeg me afgelopen zaterdagavond in het duel met AZ erg tegen. Ze bleven maar op een paar meter in de zone dekken en hadden dus geen vat op de aalgladde AZ-spelers. Vreemd dat er dan door de coach niets wordt ondernomen. Een aanvaller erbij, een middenvelder doorschuiven, de tegenstander eerder onder druk zetten; je weet nooit hoe dat uitpakt. Als je niets doet, gebeurt er zéker niets. (...) Ik vond het jammer dat die ploeg niet echt getest werd.

Complementaire tandem
Het werd een makkelijke avond in het Victorie stadion. Tussen twee haakjes: met zo’n imposant stadion en strakke organisatie kun je volgens mij niet zeggen dat je nog een kleine club bent. Natuurlijk liet AZ erg sterk spel zien. Volwassen en attent vooral. Ze zaten er bovenop, het leek wel of AZ de ploeg was die voetballend de mindere was. De aanjagers zijn de middenvelders Demy de Zeeuw en Stijn Schaars. De concurrentie is groot bij Oranje maar bondscoach Bert van Marwijk zal moeilijk om dit ingespeelde complementaire tandem heen kunnen. Aanvoerder Schaars is de corrector die het overzicht houdt, De Zeeuw ziet precies waar de ballen vallen. Hij onderschept en trekt mee ten aanval. Hij is misschien wel het grote verschil tussen ajax en AZ. Een complete middenvelder als De Zeeuw is precies wat er bij ajax aan ontbreekt.

El Hamdaoui parasiteert niet alleen op techniek
En heel AZ snapt wat de bedoeling is. Van interim-rechtsbuiten Moussa Dembélé tot de tijdelijke linksback Simon Poulsen. Centrumverdedigers Kew Jaliens en nieuwkomer Ragnar Klaven, nota bene voor de winterstop nog vleugelspeler bij Heracles, drukken ook door, waardoor overal op het veld de adem van de tegenstander wordt afgesneden. Voorin heb je dan de ijzersterke alleskunner Dembélé en topscorer Mounir El Hamdaoui. Die laatste heeft nog wel eens een blauwe maandag meegetraind bij Feyenoord, maar ik kan me niet echt herinneren dat hij toen opviel. In al die jaren is hij in ieder geval een stuk sterker en rijper geworden. Hij parasiteert niet alleen op zijn techniek, maar verdedigt ook mee als het moet. Als wisselgeld krijgt hij van Van Gaal veel vrijheid. Nou, dat zegt volgens mij heel veel: als je van Van Gaal veel vrijheid krijgt.

Deze spelers zullen waarschijnlijk na dit seizoen niet meer bij AZ spelen. El Hamdaoui wordt nu al genoemd bij FC Barcelona. Ik vraag me af of dat de beste keus is. De ploeg die er nu staat, speelt volgens een specifiek taakgebonden systeem. Het kostte zelfs Thierry Henry ruim een jaar om zich dat eigen te maken. En ik vrees dat El Hamdaoui, hoe gecharmeerd ik ook van hem ben, dat krediet niet krijgt. Hij zal, kortom, goed moeten kijken of zijn toekomstige club bij hem past.

AZ heeft veel te zoeken in het kampioenenbal
Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk hoop ik dat deze spelers nog lang bij AZ zullen blijven. Ik denk dat als deze groep intact blijft, ze onder de knedende handen van Van Gaal nog verder kan groeien. Ik snap niet dat mensen zeggen dat die club niets te zoeken heeft in de Champions League. AZ heeft juist heel véél te zoeken in het kampioenenbal. Ze spelen namelijk zeer realistisch en bewijzen dat een tweespitsensysteem heel attractief kan zijn. In alles is die club het voorbeeld voor de andere ploegen in de eredivisie."

En zo is het maar net Ruud!
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:05:59 #259
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66723491
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is veel te volwassen voor je, fuckbuddy.
Weten we meteen wie dit is
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:19:53 #260
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66725844
quote:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat die club niets te zoeken heeft in de Champions League.
Wie heeft dat gezegd dan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66725974
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

met Koef in de spits... De 8-1 staat me bij ja...
Ik doelde uiteraard op de 6-0 bekeroverwinning, maar NAC lag ons erg goed dat seizoen. Uit ook al 4-1 gewonnen. Nu even die fout van het begin van het seizoen rechtzetten (Mendes kan het nu niet verkloten, Amoah misschien afwezig).
pi_66726157
quote:
Feiten & Weetjes (AZ – NAC Breda)

AZ en NAC Breda staan donderdag voor de tweede keer in het seizoen 2008-2009 tegenover elkaar. Eerder eindigde het competitieduel in een 1-2 overwinning voor de Brabanders. Mounir El Hamdaoui scoorde namens AZ; Matthew Amoah deed dit tweemaal voor de gasten.

Wedstrijd
  • In totaal heeft deze wedstrijd sinds 1967, het oprichtingsjaar van AZ, 31 keer in de reguliere competitie op het programma gestaan. Dit resulteerde in achttien overwinningen voor AZ; vier voor NAC Breda en negen gelijke spelen. De totale doelcijfers zijn met 82-33 in het voordeel van de Alkmaarders.
  • Sinds 1967 hebben AZ en NAC elkaar drie keer ontmoet in de KNVB beker. Beide eerste wedstrijden (in 1984-1985 en 1993-1994) vonden plaats in Breda. Die keren bekerde de thuisploeg door. De laatste bekerontmoeting was in het seizoen 2006-2007 in Alkmaar. AZ droogde de bezoekers met maar liefst 6-0 af. Simon Cziommer (twee), Shota Arveladze, Maarten Martens (twee) en Grétar Steinsson scoorden toen voor AZ.
  • De wedstrijd AZ – NAC Breda stond in 1991 in de nacompetitie op het programma. De eindstand was toen 1-1, waardoor de hoop van AZ op promotie via de nacompetitie een stuk minder werd na het eerdere gelijkspel tegen FC Zwolle.
  • De laatste twee competitiewedstrijden tegen NAC werden verloren door AZ.
  • NAC is de laatste tegenstander die als overwinnaar het DSB Stadion verliet en vooralsnog de enige club tegen wie AZ thuis punten liet liggen dit seizoen.

Bijzonderheden
  • 1974-1975: Na een 2-1 voorsprong voor AZ, maakte NAC in de slotfase nog drie doelpunten en behaalde zo de overwinning in de Eredivisie. Die winst van NAC betekende tevens de enige thuisnederlaag van AZ dat seizoen.
  • 1980-1981: In de thuiswedstrijd tegen NAC (6-1 overwinning voor AZ) scoorde Pier Tol met een halve omhaal.
  • 2006-2007: De 8-1 overwinning van AZ in de eerste competitiewedstrijd in het DSB Stadion. Cziommer scoorde dat duel driemaal.

Beide clubs
  • Spelers die voor beide clubs uitkwamen zijn onder meer Julian Jenner, Rogier Molhoek, Barry van Galen, Jan Gaasbeek, Robert van der Weert, David Mendes da Silva, Danny Mathijssen, Nico Jalink en Nourdin Boukhari. Henk Wullems was als trainer voor beide clubs actief en zorgde voor het grote bekersucces van NAC in 1973.
  •   donderdag 5 maart 2009 @ 13:34:14 #263
    55709 Stereotomy
    pi_66726228
    gvd, kan de wedstrijd niet zien vanavond.

Nouja, dan maar op het werk klappen.
      donderdag 5 maart 2009 @ 14:34:52 #264
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_66727964
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
    gvd, kan de wedstrijd niet zien vanavond.

Nouja, dan maar op het werk klappen.
    Streamen dus.... Zal misschien wel te vinden zijn
      donderdag 5 maart 2009 @ 17:04:31 #265
    55709 Stereotomy
    pi_66733773
    quote:
    Braafheid: 'In Alkmaar zijn ze bang voor ons'

05/03/2009 16:11

Ondanks een achterstand van negen punten leeft bij Edson Braafheid nog de hoop dat FC Twente koploper AZ van de troon kan stoten.

'Stiekem hoop ik nog op de titel, serieus', zegt Braafheid deze week in Voetbal International. 'En als ik met AZ-middenvelder Demy de Zeeuw sms, merk ik gewoon dat ze in Alkmaar bang voor ons zijn.'

'Al besef ik dat een AZ in vorm heel lastig te passeren is', schat de 25-jarige verdediger de kansen niet al te hoog in. 'Zij beschikken over diezelfde teamspirit als wij, maar konden zich volledig op de competitie richten. Wij hebben twee keer een pak slaag gekregen na een Europese wedstrijd. Waarvan één keer tegen AZ. Ik ben ervan overtuigd dat als dat niet was geweest, wij nu nog serieus hadden meegestreden.'

FC Twente kan zich inmiddels richten op de competitie en de KNVB-beker na de uitschakeling in het UEFA Cup-toernooi. Olympique Marseille was vorige week donderdag na strafschoppen te sterk voor de Tukkers.

'Natuurlijk is het knap dat we dit hebben neergezet', kijkt Braafheid terug. 'Wie had gedacht dat we zo ver zouden komen in Europa en zelfs van Schalke 04 konden winnen? Maar tegelijkertijd denk ik bij mezelf: praat nou toch niet zo dom, we hadden gewoon bij de laatste zestien moeten zitten. Simpel, dat verdienden we. In het voetbal hoort de beste ploeg te winnen, maar deze keer is dat niet gebeurd.'
    Goh, hoe komt het dat De Zeeuw bang voor negers is geworden?
      donderdag 5 maart 2009 @ 17:55:14 #266
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_66735501
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Blah blah, als als. Als AZ niet 9 spelers naar d spelen had gesturd hadden ze de eerste 2 ook niet verloren
      donderdag 5 maart 2009 @ 18:23:45 #267
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_66736297
    quote:

[..]

zwijn!!!!
    Afijn, ik ga pilsen in Alkmaar bij een maat van me en dan naar het stadion!

Laterrrrrrrr
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:33:20 #268
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_66743789
    quote:

[..]

Beetje jammer alleen dat wanneer AZ echt punten gaat verspelen het al kampioen is.. Tenminste, ik zie ze tegen NEC, Utrecht, Feyenoord, ADO, NAC en Vitesse niet minder punten halen dan Twente of Ajax in hun volgende 6 competitiewedstrijden
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:33:14 #269
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66747031
    Eerste scheurtje vanavond
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_66747551
    Kut Kut Kut

1e helft was gewoon goed, wellicht nagelaten om meer te scoren. Tweede helft is de controle zoek, maakt Romero een fout (tis hem vergeven, shit happens, alleen jammer dat het nu is en niet in een willekeurige wedstrijd waarin je al met 3-0 voor staat), is Luijckx toch wel te licht bevonden. Geen rust, te onzeker.

Voor het Europese ticket hoefden we niet zo nodig vanavond, maar het blijft een prijs die beker dus is het gewoon klote dat we verliezen.

Overigens niet alleen door een slecht AZ, NAC wist zich prima te herpakken en leverde prima inzet, dat mag ook wel gezegd worden.
    pi_66747863
    Jammer, en onnodig, 2-0 vlak na rust zat eraan te komen.

Het ging fout toen Luijckx erin kwam, was echt drama. Zeker in combinatie met Jaliens. Zolang die spelen houd ik mijn hart vast.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:49:11 #272
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_66748031
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef xFriendx het volgende:

Overigens niet alleen door een slecht AZ, NAC wist zich prima te herpakken en leverde prima inzet, dat mag ook wel gezegd worden.
    Dwrrrrr... wat jij zegt... AZ geen tempo meer in de tweede helft + veel te weinig samenhang voorin, en NAC dat daar gewoon goed gebruik van maakte (en gezellig met 11 man op de eigen helft kampeerde, maar dat is NAC).

Jammer maar helaas, nu de koppies snel weer omhoog en met frisschen moed weer verder met de competitie, die titel mogen we echt niet meer laten lopen.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    pi_66748466
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Dwrrrrr... wat jij zegt... AZ geen tempo meer in de tweede helft + veel te weinig samenhang voorin, en NAC dat daar gewoon goed gebruik van maakte (en gezellig met 11 man op de eigen helft kampeerde, maar dat is NAC).

Jammer maar helaas, nu de koppies snel weer omhoog en met frisschen moed weer verder met de competitie, die titel mogen we echt niet meer laten lopen.
    Mwah, denk niet dat dit doorwerkt in de competitie. Dit soort dingen zijn vreemd genoeg ook wel eens goed. Zoiets kan je ook motiveren om nog harder te werken om de competitie tot een goed eind te brengen. Dan toch maar liever dat Romero zo'n foutje in de beker maakt dan in een competitiewedstrijd waar de titel eventueel van mocht afhangen.
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:59:22 #274
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_66748526
    Shit, dikke shit. Het begon zo mooi
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:00:49 #275
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_66748611
    Begin van de tweede helft ook, die was nog geen 10 seconden bezig of het was 2-0 geweest, maar natuurlijk zat de paal weer eens in de weg. :/

[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 05-03-2009 23:26:26 ]
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:19:33 #276
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_66749480
    Terechte nederlaag... niks op af te dingen.

Hopen dat AZ nu niet het vertrouwen verliest en de vorm in de competitie vasthoudt.
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      vrijdag 6 maart 2009 @ 03:13:32 #277
    55709 Stereotomy
    pi_66753342
    Haaaa ik kom net dronken thuis en heb de stand 3x bekeken, maar AZ heeft gewoon verloren, or niet.

Da's best kut.

Ik ga nu naar bed.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 03:27:31 #278
    55709 Stereotomy
    pi_66753365
    Hm, reacties net gelezen, lijkt alsof iedereen Luijxks de schuld wil geven Hoop dat ik nog even een samenvatting kan zien morgen, en anders stel ik het op prijs als iemand een klein wedstrijdverslag wil maken hier.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 03:32:48 #279
    55709 Stereotomy
    pi_66753376
    Ha kut we hebben echt verloren.
    pi_66753407
    Ben er nog ziek van. Hoe haalt Van Gaal het in z'n hoofd om Luijckx te brengen. Heeft hij al die wedstrijden zitten snurken?! Een opbouw vertragende, snel zenuwachtige speler was niet waar de wedstrijd om vroeg. Luirink heeft nu al 2 volle wedstrijden met jong AZ meegespeeld, breng die jongen dan. Ik kreeg al klamme oksels toen Kees warm ging lopen in de rust en toen hij na een paar minuten al een prent te pakken had, hoopte ik dat het maximaal een verlenging zou worden. Dat hij het echter zo makkelijk weg zou geven, had ik in mijn ergste nachtmerries niet kunnen dromen. Uiteraard gaat Romero ook niet vrijuit bij beide doelpunten en was ook Jaliens weer ouderwets ondermaats, maar ik hoop toch dat dit de laatste wedstrijd van Luijckx in de AZ verdediging ooit was. Nurnberg deja vu...

Verder is het van de zotte om Pelle 75 minuten te laten spelen. Die had na 30 minuten al naar de kant gemogen. En juist op het moment dat Van Gaal eindelijk z'n verstand lijkt te hebben gevonden, scoort NAC de 1-2 en weet je dat ze zich gaan ingraven. In dat geval moet je Pelle laten staan, gebruik maken van zijn lengte, en een van die draafberen voorin eruit halen, waarbij mijn voorkeur naar El Hamdaoui ging, die wederom als een ezel met oogkleppen voetbalde.

Een godswonder dat we met KeKe nog zo vaak de nul hebben weten te houden. Hopelijk is Moisander snel op niveau en is Swerts niet ernstig geblesseerd.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 03:56:34 #281
    55709 Stereotomy
    pi_66753412
    Bedankt Gatalin.

Mja. Toch Kohlemeinen op rechtsback moeten laten spelen dan......
    pi_66753880
    Voor het eerst in 6 ! maanden een nederlaag verwerken, was al vergeten hoe dat voelt.
    Oud Wereldkampioen
    je mag me aanraken
      vrijdag 6 maart 2009 @ 07:59:28 #283
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_66754067
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 08:40 schreef Norrage het volgende:
    In de krant ook vandaag: "NAC angstgegner AZ"

Ik zeg niet dat AZ met 2 vingers in de neus gaat winnen vanavond (waarschijnlijk wel stiekem) maar als je gaat verkondigen dat NAC angstgegner is heb je niet veel voetbal gekeken
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 09:30 schreef fuckbuddy het volgende:
    Ach wat een gelul.... Deze wedstrijd gaan we "gewoon" winnen.
    Zeker met de huidige vorm van AZ....
    [..]

Laat die praatjes nou in A-Dam ....
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 6 maart 2009 @ 08:30:40 #284
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_66754428
    Jajajaja Venomsnake, zo blijft het.. Als je een keer verliest krijg je meteen de quote's voor je kiezen..
    Maar eerlijk=eerlijk nac wilde winnen en AZ d8 het wel even te doen.

Terecht gewonnen door NAC!

Heb echt letterlijk een mega kater... Maar tis niet anders, op naar de schaal en europees want dat was de doelstelling!
      vrijdag 6 maart 2009 @ 08:35:31 #285
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_66754510
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 08:30 schreef fuckbuddy het volgende:
    Jajajaja Venomsnake, zo blijft het.. Als je een keer verliest krijg je meteen de quote's voor je kiezen..
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_66754569
    WAAR ZIJN DIE KLAPPERS NOU?
    pi_66755559
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 08:38 schreef Emimich het volgende:
    WAAR ZIJN DIE KLAPPERS NOU?
    Iets harder schreeuwen, misschien ben je dan wel origineel met je opmerkingen.

Maarre, samenvatting voor de liefhebber:
    http://az.tv/index.php?id=86&videoid=227755
      vrijdag 6 maart 2009 @ 09:18:00 #288
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_66755604
    Het was net een omzetting teveel in de verdediging, op een gegeven moment kan AZ zelfs al die blessures niet meer opvangen.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 10:32:29 #289
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_66757785
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
    Hm, reacties net gelezen, lijkt alsof iedereen Luijxks de schuld wil geven Hoop dat ik nog even een samenvatting kan zien morgen, en anders stel ik het op prijs als iemand een klein wedstrijdverslag wil maken hier.
    Koenders
    Luijckx

De droeftoetergraadmeter geeft ze een even hoge score.

Elke keer als die gast aan de bal komt ga je gewoon met samengeknepen billen zitten. Dan hoeft ie zich alleen maar om te draaien, dan raakt ie die bal evengoed nog drie keer bijna kwijt terwijl de tegenstander op vijf meter loopt, voordat ie hem terugspeelt. Niet geschikt voor dit niveau
      vrijdag 6 maart 2009 @ 11:04:48 #290
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_66758914
    Kater nog steeds volgas aanwezig... Luijckx zal zelf ook moeten inzien dat ie het niet red in deze selectie.
    Feit is dat moisander en moreno duidelijk een enorm gemis is.
    De 1-1 was een fout van Romero, maar jezus wat een wanvertoning van Kees Luijckx.

Ik hoop dat Van Gaal hem echt op zijn kloten geeft....
      vrijdag 6 maart 2009 @ 11:42:15 #291
    101811 Nicky_Rincon
    ilharaka baraka
    pi_66760198
    Argentijns temperament bezorgt Romero blessure
    6 maart 2009

ALKMAAR- Doelman Sergio Romero heeft na afloop van het bekerduel AZ – NAC Breda zijn hand gebroken. De Argentijn botvierde na afloop van de verloren wedstrijd zijn frustraties op een kleedkamermuur. Hoe lang Romero uit de roulatie is wordt later vandaag op AZ.nl bekend gemaakt.

De Olympisch kampioen speelde dit seizoen alle competitiewedstrijden voor AZ. In de beker kwam hij driemaal in actie. In alle competities hield de Romero maar liefst 21 keer ‘de nul’.

natuurlijk...
    la taqta il-amal
      vrijdag 6 maart 2009 @ 11:50:27 #292
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_66760491
      vrijdag 6 maart 2009 @ 11:51:41 #293
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66760546
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_66760592
    Wat een droplul. Dat wordt weer met knikkende knieen Didulica kijken.
    Oud Wereldkampioen
    je mag me aanraken
    pi_66760608
    pi_66760673
    Hihi.
    pi_66760713
    Net nu pluisje naar alkmaar wou komen .
    pi_66760822
      vrijdag 6 maart 2009 @ 12:00:12 #299
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_66760849
    Gaat AZ de titel alsnog verspelen?
    pi_66760858
    Eens kijken hoe AZ dit gaat managen, kan nog wel eens een heel duur foutje zijn van Romero
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')