quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Kan je ook niks aan doen.quote:
Zo'n typisch wijvenlied ookquote:
Waar ie stopt heb ik je al lang gePMed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
1136 ga eens zoeken waar jij begon met schuinmarcheren in de SC en op de plek waar je stopte. Linkjes aub
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die 11 euro waar er 1tje van mij is?
BT, ben je nog boos op me?quote:
Ik snurk wel echt soms, en ik praat in mn slaap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dat is makkelijk op te lossen met een piemel in d'r mond/neus.
Nee klopt.quote:
Ja he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo'n typisch wijvenlied ook
Wat is dit nou voor een gedoe achter mijn rug om?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ie stopt heb ik je al lang gePMed.Waar ie begon heb ik geen bronnen meer van.
Nee, alleen de oude garde. Deel 1 t/m 10.quote:
Bt is chagrijnig.quote:
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snurk wel echt soms, en ik praat in mn slaap.
Jonge, je dossier is niet zo rooskleurig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gedoe achter mijn rug om?
Piemel jij moet ook ff aan de OP voldoen. Geef de link van het eerste topic dat Centraal ging!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Centraal
En ik ga zo naar bed, morgen vroeg op, koffers pakken
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toen
Das nog heul niet zo lang voor mij. Als je bedenkt dat je er zo'n 5 SC's per dag doorheen jastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen de oude garde. Deel 1 t/m 10.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier D_A aziaten!!!1
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SCquote:
Jullie leggen een dossier aan? Tofquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, je dossier is niet zo rooskleurig.
BT en D_A hebben samen geslaapt.quote:
Piemel in d'r bek, kan ze ook niet meer kotsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier D_A aziaten!!!1
huh wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Piemel jij moet ook ff aan de OP voldoen. Geef de link van het eerste topic dat Centraal ging!
Waar ik voor sta? Ik ben gewoon een oude pedo die de chickies in de SC probeert te krijgen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SC(inclusief link)
Ik ga geen les geven in krassenquote:
Weet ik veel. Ik zeg ook maar watquote:
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf Adelante als dít al verwijderd wordteen beetje kots
Als je 5k op je rekening hebt en je wat geld over hebt voor een fles Bacardi Razz heb je grote kans dat je zult slagen hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ik voor sta? Ik ben gewoon een oude pedo die de chickies in de SC probeert te krijgen. Wat wil je weten?
Kut voor jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toen
Maar ff serieus, ik heb niks leuks van mezelf. Ik deed alleen maar Hayden posten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SC(inclusief link)
Zeg je zulke dingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor jehet schijnt wel grappig te zijn.
quote:''Ik kroon jou, Maurits, bij deze tot Koning. Ik zal tevens in slip rond gaan lopen nu''
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.
Ik vind het echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.
Euhm, misschien als je me indoctrineert terwijl ik slaapquote:
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo klinkt het nogal fout! Onze bedden lagen meerdere meters uit elkaar hoor
Dan slapen jullie nog wel samen. Niet in 1 bed, maar je slaapt wel samenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo klinkt het nogal fout! Onze bedden lagen meerdere meters uit elkaar hoor
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeehquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
1136 ga eens zoeken waar jij begon met schuinmarcheren in de SC en op de plek waar je stopte. Linkjes aub
Ze had hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Florian_ het volgende:
Waarom hebben jullie geen seks gehad dan?
quote:
Je wilde zelf op de bankquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliep
Wanneer waren jullie in godsnaam samen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliep
Wat moet jij nou weer?quote:
FYI, dit is voor mij ook nieuwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie in godsnaam samen?
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Florian_ het volgende:
Waarom hebben jullie geen seks gehad dan?
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt kinderachtig.
En toen vond ik je niet lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee ik wilde jouw luchtbed want je zei dat dat mocht als ik lief was
NEE MAAR WEL EEN LITTEKENquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzo?
De " v " staat er al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzo?
Had je de link nou nog gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE MAAR WEL EEN LITTEKEN
WHAHAHAHAHA
Ga jij ook eens links zoeken van legendarische SC dingenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Is dit een vrij toegankelijke slowchat of een 'haal hier herinneringen op aan iets waar de rest niet bij was'-dialoog?
Dat eerste uiteraard!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Is dit een vrij toegankelijke slowchat of een 'haal hier herinneringen op aan iets waar de rest niet bij was'-dialoog?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Had je de link nou nog gezien?
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeeh
Wie is dit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Had je de link nou nog gezien?
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeeh
Nee, want ze doet rechten, dus heeft inhoud.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik voel wat spanningen tussen fas en adelante
Juicyhil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Smash-it?
Ja man, oehoehoeh.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik voel wat spanningen tussen fas en adelante
Dat tweede.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Kom er alsjeblieft bij. Krijgt het topic misschien nog niveau.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
En dit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Smash-it?
Daaag!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga jij ook eens links zoeken van legendarische SC dingen
Tering Jantje.quote:
Ik zal wel weg gaan, dat scheelt ook al een boelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom er alsjeblieft bij. Krijgt het topic misschien nog niveau.
quote:
Wie is dat ja?quote:
Jezus, het was maar een grapje heur.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal wel weg gaan, dat scheelt ook al een boel!
Dunno. Hij was mijn compagnon samen met deepart en GT.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die goede oude Beverton? Hij was mijn compagnon![]()
Niet te veel zelfverheerlijking, hè.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Verhaal zal trouwens wel grotendeels vanuit mijn oogpunt zijn geschreven maar dat lijkt me vrij logisch
Ja, probeer maar eens vanuit mijn oogpuntquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Verhaal zal trouwens wel grotendeels vanuit mijn oogpunt zijn geschreven maar dat lijkt me vrij logisch
Probeer het objectief te houden maar dat is best lastigquote:
Mooi gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Omg, twee heldenpaints van mij teruggevonden![]()
Uit het Olympische FOK! sporten topic.
Olympisch kachel aansteken:
[ afbeelding ]
Olympisch schelden:
[ afbeelding ]
Ik ben in ieder geval benieuwdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Probeer het objectief te houden maar dat is best lastig
Misschien is het mooi als iemand anders ook een verhaal gaat schrijven.
Topic nummer 1000, hopelijk heb ik het voor die tijd af want ik wil het wel lang maken en heb niet zo heel veel tijd de komende dagen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval benieuwdStuur me even een PM als je het klaar hebt, want ik zie mezelf er voor aan om het te missen
Ik heb niks tegen ze, maar ik heb een hekel aan mensen die de hele tijd een incrowd-gesprek houden (dat ook alles behalve interessant is om mee te lezen). Dat hou je maar lekker op MSN. Ga daar herinneringen ophalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom er alsjeblieft bij. Krijgt het topic misschien nog niveau.
Het is geen incrowd gesprek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen ze, maar ik heb een hekel aan mensen die de hele tijd een incrowd-gesprek houden (dat ook alles behalve interessant is om mee te lezen). Dat hou je maar lekker op MSN. Ga daar herinneringen ophalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Nog zoiets:
...................![]()
.......................
![]()
...........
.............
![]()
.jij wordt gepest.
![]()
.......................
![]()
...................![]()
Ik hou van mezelf![]()
Voor mensen búíten de SC, ja. En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele SC is een incrowd gesprek.
We mogen niemand buitensluiten van oma yvonnequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor mensen búíten de SC, ja. En zo hoort het ook.
In de remix met de angry dog van toenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude! Mijn huillach, maar dan verkracht en misbruikt.
Nou ja, als er iemand weet/durft binnen te dringen, accepteer ik ze ook altijd wel, hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We mogen niemand buitensluiten van oma yvonne
Jwz.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is een wijfquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, als er iemand weet/durft binnen te dringen, accepteer ik ze ook altijd wel, hoor.Alleen al het feit dat ze zich in dit nest durven te begeven...
wolvendagen is toch ook haast gelijk geaccepteerd?
Vrouwen toch bijna altijd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, als er iemand weet/durft binnen te dringen, accepteer ik ze ook altijd wel, hoor.Alleen al het feit dat ze zich in dit nest durven te begeven...
wolvendagen is toch ook haast gelijk geaccepteerd?
quote:
True, true.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen toch bijna altijd?
Maar van binnen uit mag je het niet hebben over eerdere delen enzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen ben ik de enige met een superieure muzieksmaak.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
We zijn een soort grote partytent met vet toffe muziek en mensen.
We sluiten iedereen buiten door die grote tent, waardoor iedereen tegelijk ook kan horen hoe leuk we het hebben.
En als iemand het dan aandurft om onder het zeil door te kruipen om een kijkje te nemen, zijn ze wat mij betreft ook gewoon welkom. Of ze moeten onze 'muziek' niet tof vinden.Dan mogen ze oprotten.
Was jij er vanaf het eerste topic bij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
True, true.
Maar hey, ik werd ook gelijk geaccepteerd!
Maar ja, dat ben ik.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Maar hey, ik werd ook gelijk geaccepteerd!
Maar ja, dat ben ik.
Hij kwam bij deel 500 ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij er vanaf het eerste topic bij?
Ik niet
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen ben ik de enige met een superieure muzieksmaak.
Wel over eerdere delen, maar waarom over dingen die buiten de SC plaats hebben gevonden en waar de rest niet bij was?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar van binnen uit mag je het niet hebben over eerdere delen enzo?
Ik klikte op dat rode ding van jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
En ja hoor ik slaap nog steeds niet.![]()
quote:Recently Listened Tracks
Embed |
Alesha Dixon – The Boy Does Nothing 54 minutes ago
Alesha Dixon – The Boy Does Nothing 1 hour ago
Alesha Dixon – The Boy Does Nothing 1 hour ago
Alesha Dixon – The Boy Does Nothing 2 hours ago
Alesha Dixon – The Boy Does Nothing
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen ben ik de enige met een superieure muzieksmaak.
In gedachten wel, 4EBE.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij er vanaf het eerste topic bij?
Ik niet
Jij wel hequote:
Vanaf the eckte begin niet. Vanaf het begin was wel Triptamine erbij ofzo maar die is er nu zelden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
GT, PK, BK, Bobby-B, Jitzeee, Jos, D_A, Gers, bp, rv, BP waren er vanaf het begin. Mis ik nog mensen? (vast wel)
I know.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op dat rode ding van je
[..]
Check deel 1?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
GT, PK, BK, Bobby-B, Jitzeee, Jos, D_A, Gers, bp, rv, BP waren er vanaf het begin. Mis ik nog mensen? (vast wel)
Ofcourse. GT en ik waren er gelijk bij.quote:
Niet alleen door mij hoor. Je denkt dat je geaccepteerd bent maar eigenlijk roddelen we allemaal over je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Door jou misschien niet, maar jij zit dan ook nog steeds in de ontkenningsfase.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Heb voor de gein even last.fm accountje aangemaakt. Moet ik dan alles via dat programma luisteren of is iTunes ook goed?
The Beach Boysquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/FrituurKoning/tracks
Staat vast wat bij wat jij ook leuk vindt.
The mama's and the papa's - California dreamingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/FrituurKoning/tracks
Staat vast wat bij wat jij ook leuk vindt.
Daar heb ik goede herinneringen aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
The mama's and the papa's - California dreaming
Draaiden je ouders voor je toen je voor het eerst zindelijk was?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar heb ik goede herinneringen aan.
D_A ik wil al je hardstyle hebben, give mequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Draaiden je ouders voor je toen je voor het eerst zindelijk was?
Brb, ff 15 gig uploadenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
D_A ik wil al je hardstyle hebben, give me. Heb geen zin om alles weer te downloaden
.
En als ik jou nu een externe hardeschijf stuurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Brb, ff 15 gig uploaden
PATS POST
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Draaiden je ouders voor je toen je voor het eerst zindelijk was?
Hihi, ik heb een shout bij je achtergelaten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Brb, ff 15 gig uploaden
PATS POST
Dan zou ik zeggen:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En als ik jou nu een externe hardeschijf stuur?
Dan stuur geen externe harde schijf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen:
Dankje ZVO, ik wilde er zelf ééntje kopen maar dat is nu niet meer nodig
There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet alleen door mij hoor. Je denkt dat je geaccepteerd bent maar eigenlijk roddelen we allemaal over je.
Maar je wilt die opsturen zodat ik al mijn muziek er op kan tyfen en dan moet ik hem terugsturen neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan stuur geen externe harde schijf.
Ja, op mijn kosten uiteraard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar je wilt die opsturen zodat ik al mijn muziek er op kan tyfen en dan moet ik hem terugsturen neem ik aan?
Als ik weet hoe een externe harde schijf werkt (gewoon USB erin steken en dan erop zetten lijkt me?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, op mijn kosten uiteraard.
Dat gok ik dan welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik weet hoe een externe harde schijf werkt (gewoon USB erin steken en dan erop zetten lijkt me?) dan zou ik dat best willen proberen. Maar op m'n ipod erop zetten duurt wel lang, weet niet of dat met een harde schijf ook zo is.
De meeste harde schijven zijn gewoon plug & play, ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik weet hoe een externe harde schijf werkt (gewoon USB erin steken en dan erop zetten lijkt me?) dan zou ik dat best willen proberen. Maar op m'n ipod erop zetten duurt wel lang, weet niet of dat met een harde schijf ook zo is.
Ik ben wel te vertrouwen hoor, vraag maar aan RV ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat gok ik dan welMaar moet eerst nog goedkope hardeschijf vinden van rond de 20GB
.
Maar op m'n Ipod zetten gaat altijd heel sloom, is ook met mijn telefoon. Hij zegt steeds dat USB 2.0 apparaat wel sneller kan werken maar ik heb de drivers gewoon geinstalledquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
De meeste harde schijven zijn gewoon plug & play, ja.
Dat zou dus serieus in goede handen zijn bij mij, ik zou niet kunnen slapen als ik van iemand iets jatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
Ik zou D_A nog mijn pinpas met pincode toevertrouwen.
Hmm. Bij mijn externe harde schijf gaat het sowieso vrij snel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar op m'n Ipod zetten gaat altijd heel sloom, is ook met mijn telefoon. Hij zegt steeds dat USB 2.0 apparaat wel sneller kan werken maar ik heb de drivers gewoon geinstalled
Logisch. Als je mijn geld hebt gepind, kun je mensen inhuren die voor jou slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zou dus serieus in goede handen zijn bij mij, ik zou niet kunnen slapen als ik van iemand iets jat
op ibood staat vandaag ook zoietsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)EF2896D3C401B77.ps21
Dit is wel redelijk diggie volgens mijDan hoef je alleen maar "goede" hardstyle erop te flikkeren.
Dat is een mp3-spelerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
op ibood staat vandaag ook zoiets
quote:
't Is in sommige kringen een cultfiguur geworden. En hij heeft een echte 'middle name'. Misschien daarom?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En waar heeft hij zo'n afkorting aan verdiend?
Ah, you was weer back in the topic?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:25 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (You don't know the great NPH? Shame on you, my friend!)
/
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, you was weer back in the topic?
Well, misschien. My English is niet so goed.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Hell, yeah. How are you, Pantseel? You wanna be my wingman tonight?)
/
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Well, misschien. My English is niet so goed.
Ik faalde net. Kom eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
Heden nacht verdelen we Afrika
Best grappig idee!
Oh my god, really really?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (The only things you need to say when you're going out with me is 'Yes', 'Oh my god, really?' and 'Your place or mine?')
/
Pleased to meet you.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Elfzesendertig, 1136, Karbonkel.
You should talk dutch mate.quote:
Le boohoohooquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
je moeder lijkt op bovenbonkel
Whiteboy.quote:
Haaaijquote:
Ik wil vrienden met je worden op last.fmquote:
Mooi, leluukert.quote:
1-1, maar Fc Zwolle verloren dus een goede zaak 14.gifquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat heeft GAE gedaan vanaaf?
HAHAHAHA BEN JIJ NOG MAAR 16quote:
Ze moesten tegen excelsior toch? Geen slechte zaak dan toch die 1-1?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
1-1, maar Fc Zwolle verloren dus een goede zaak 14.gif
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
HAHAHAHA BEN JIJ NOG MAAR 16?
Stonden één nul voor, heb samenvatting nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ze moesten tegen excelsior toch? Geen slechte zaak dan toch die 1-1?
quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wil vrienden met je worden op last.fm
Nou bij mij staat er tenminste geen 0000, en jij bent nog maar 17 lulquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
HAHAHAHA BEN JIJ NOG MAAR 16?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou bij mij staat er tenminste geen 0000, en jij bent nog maar 17 lul
hé, beetje respect voor de ouderen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nou bij mij staat er tenminste geen 0000, en jij bent nog maar 17 lul
Wie is zijn club? En dan 2e nederlaag VVV dit seizoen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Stonden één nul voor, heb samenvatting nog niet bekeken.
Maar Gers zijn clubbie heeft goede zaken gedaan4-2 van de koploper gewonnen
Top Oss!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wie is zijn club? En dan 2e nederlaag VVV dit seizoen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
hé, beetje respect voor de ouderen!
Wat is daar te doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zitten allen in ONZ, b@cK t0 TeH r00tS w33t0G
6e nederlaag al van VVV-Venloquote:
Oow, ik volg de jupiler league niet zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
6e nederlaag al van VVV-Venlo
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow, ik volg de jupiler league niet zo
Maar je moet wel weten: ALS JE UIT OSS KOMT ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow, ik volg de jupiler league niet zo
Stuur dan een request.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik wil vrienden met je worden op last.fm
Ben je voor 073quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar je moet wel weten: ALS JE UIT OSS KOMT ...
Gedaanquote:
DAN BEN JE VOOR FACKING TOP!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar je moet wel weten: ALS JE UIT OSS KOMT ...
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
DAN BEN JE VOOR FACKING TOP!
Hij word steeds leuker.quote:
Nee, iedereen uit Oss is voor Fc den Bosch!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
NEE, ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP, KANKERLUL!
De uitdrukking op het gezicht van die man. Pricelessquote:
Je lijst ziet er inderdaad niet goed uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is MediumMisschien luister ik iets teveel niggahshit.
Maar... 5GB pink floyd is coming, dus dat maakt het goed!
Hihi, Wish You Were Here, heerlijk nummerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je lijst ziet er inderdaad niet goed uit.
Pink Floyd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is MediumMisschien luister ik iets teveel niggahshit.
Maar... 5GB pink floyd is coming, dus dat maakt het goed!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hihi, Wish You Were Here, heerlijk nummer
Alleend ik luister hem (bijna) altijd in raggaestijlquote:
Echte reggae kan nog wel goed en leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Alleend ik luister hem (bijna) altijd in raggaestijl.
Ik zal je naam niet lezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer mr mysterieus.
Ik kan nou niks luisteren.quote:
quote:
Daar was ik dus al benieuwd naar!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Super
Music you have in common includes Metallica, Pink Floyd, The Jimi Hendrix Experience, Led Zeppelin and Deep Purple.
Heb je ook wel verdiend.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Your musical compatibility with EdgarDC is Unknown
Once EdgarDC listens to more music, your compatibility score will be shown here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |