quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Kan je ook niks aan doen.quote:
Zo'n typisch wijvenlied ookquote:
Waar ie stopt heb ik je al lang gePMed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
1136 ga eens zoeken waar jij begon met schuinmarcheren in de SC en op de plek waar je stopte. Linkjes aub
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die 11 euro waar er 1tje van mij is?
BT, ben je nog boos op me?quote:
Ik snurk wel echt soms, en ik praat in mn slaap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dat is makkelijk op te lossen met een piemel in d'r mond/neus.
Nee klopt.quote:
Ja he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo'n typisch wijvenlied ook
Wat is dit nou voor een gedoe achter mijn rug om?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ie stopt heb ik je al lang gePMed.Waar ie begon heb ik geen bronnen meer van.
Nee, alleen de oude garde. Deel 1 t/m 10.quote:
Bt is chagrijnig.quote:
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snurk wel echt soms, en ik praat in mn slaap.
Jonge, je dossier is niet zo rooskleurig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gedoe achter mijn rug om?
Piemel jij moet ook ff aan de OP voldoen. Geef de link van het eerste topic dat Centraal ging!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Adelante het volgende:
Centraal
En ik ga zo naar bed, morgen vroeg op, koffers pakken
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toen
Das nog heul niet zo lang voor mij. Als je bedenkt dat je er zo'n 5 SC's per dag doorheen jastquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen de oude garde. Deel 1 t/m 10.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier D_A aziaten!!!1
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SCquote:
Jullie leggen een dossier aan? Tofquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, je dossier is niet zo rooskleurig.
BT en D_A hebben samen geslaapt.quote:
Piemel in d'r bek, kan ze ook niet meer kotsen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier D_A aziaten!!!1
huh wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Piemel jij moet ook ff aan de OP voldoen. Geef de link van het eerste topic dat Centraal ging!
Waar ik voor sta? Ik ben gewoon een oude pedo die de chickies in de SC probeert te krijgen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SC(inclusief link)
Ik ga geen les geven in krassenquote:
Weet ik veel. Ik zeg ook maar watquote:
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf Adelante als dít al verwijderd wordteen beetje kots
Als je 5k op je rekening hebt en je wat geld over hebt voor een fles Bacardi Razz heb je grote kans dat je zult slagen hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ik voor sta? Ik ben gewoon een oude pedo die de chickies in de SC probeert te krijgen. Wat wil je weten?
Kut voor jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks van gemerkt alhoewel ik de hele nacht wakker was toen
Maar ff serieus, ik heb niks leuks van mezelf. Ik deed alleen maar Hayden posten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat dan wat leuks van jezelf zien, kan me namelijk niet echt herinneren waar jij voor staat in de SC(inclusief link)
Zeg je zulke dingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kut voor jehet schijnt wel grappig te zijn.
quote:''Ik kroon jou, Maurits, bij deze tot Koning. Ik zal tevens in slip rond gaan lopen nu''
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.
Ik vind het echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je krijgt er geen note voor, maar ik had er ff geen zin in.
Euhm, misschien als je me indoctrineert terwijl ik slaapquote:
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo klinkt het nogal fout! Onze bedden lagen meerdere meters uit elkaar hoor
Dan slapen jullie nog wel samen. Niet in 1 bed, maar je slaapt wel samenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo klinkt het nogal fout! Onze bedden lagen meerdere meters uit elkaar hoor
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeehquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
1136 ga eens zoeken waar jij begon met schuinmarcheren in de SC en op de plek waar je stopte. Linkjes aub
Ze had hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Florian_ het volgende:
Waarom hebben jullie geen seks gehad dan?
quote:
Je wilde zelf op de bankquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliep
Wanneer waren jullie in godsnaam samen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bed is een groot woord, voor wara jij op sliep en al helemaal waar ik op sliep
Wat moet jij nou weer?quote:
FYI, dit is voor mij ook nieuwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie in godsnaam samen?
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Florian_ het volgende:
Waarom hebben jullie geen seks gehad dan?
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt kinderachtig.
En toen vond ik je niet lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee ik wilde jouw luchtbed want je zei dat dat mocht als ik lief was
NEE MAAR WEL EEN LITTEKENquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzo?
De " v " staat er al.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat er 'vrij entree' op mn voorhoofd ofzo?
Had je de link nou nog gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE MAAR WEL EEN LITTEKEN
WHAHAHAHAHA
Ga jij ook eens links zoeken van legendarische SC dingenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Is dit een vrij toegankelijke slowchat of een 'haal hier herinneringen op aan iets waar de rest niet bij was'-dialoog?
Dat eerste uiteraard!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Is dit een vrij toegankelijke slowchat of een 'haal hier herinneringen op aan iets waar de rest niet bij was'-dialoog?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Had je de link nou nog gezien?
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeeh
Wie is dit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Had je de link nou nog gezien?
[KLB Bagger SC #12] Numa Numa Jeeh
Nee, want ze doet rechten, dus heeft inhoud.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik voel wat spanningen tussen fas en adelante
Juicyhil.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Smash-it?
Ja man, oehoehoeh.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Ik voel wat spanningen tussen fas en adelante
Dat tweede.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
Kom er alsjeblieft bij. Krijgt het topic misschien nog niveau.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
En dit?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Smash-it?
Daaag!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga jij ook eens links zoeken van legendarische SC dingen
Tering Jantje.quote:
Ik zal wel weg gaan, dat scheelt ook al een boelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom er alsjeblieft bij. Krijgt het topic misschien nog niveau.
quote:
Wie is dat ja?quote:
Jezus, het was maar een grapje heur.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal wel weg gaan, dat scheelt ook al een boel!
Dunno. Hij was mijn compagnon samen met deepart en GT.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die goede oude Beverton? Hij was mijn compagnon![]()
Niet te veel zelfverheerlijking, hè.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Verhaal zal trouwens wel grotendeels vanuit mijn oogpunt zijn geschreven maar dat lijkt me vrij logisch
Ja, probeer maar eens vanuit mijn oogpuntquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Verhaal zal trouwens wel grotendeels vanuit mijn oogpunt zijn geschreven maar dat lijkt me vrij logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |