Nee ik post iedere dag een bepaald aantal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit was een recordpoging , jij staat huizenhoog bovenaan het gemiddelde per dag en het totaal aantal post.
Daarnaast was het vorige record toch ook niet van jouw..?
Die postte ooit 24 uur achter elkaar onder de naam Vitamine-D.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef golfer het volgende:
Wow.![]()
Ooit was dacht ik Harrie (onder een andere naam, iets met bier?) eens bezig geweest om een record te vestigen van ik geloof 1.000 posts achter elkaar.
Later is het toch nog goed met hem gekomen en nu is ie een keurig huisvadertje.
Dat was het inderdaad: Vitamine-D.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Die postte ooit 24 uur achter elkaar onder de naam Vitamine-D.
Toen was Fok nog niet zo groot en viel het erg op.
wordt het niet tijd om dat aantal te halverenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post iedere dag een bepaald aantal.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef nyny83 het volgende:
Matig dat hij de 2000 niet eens haalde
Ach, hij is er ruim overheen, waarvoor props!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef nyny83 het volgende:
Matig dat hij de 2000 niet eens haalde
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Zeg dat nou niet
[..]
Thanks
[..]
Ik wens je veel succes
[..]
Thanks
[..]
Jij ook bedanktJammer dat er geen dagcijfers zijn, ik ben benieuwd wat jouw aandeel was
[..]
OS-dilemma?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
Netjes piraniaGing wel lekker snel in het alfabetspel
![]()
Ik heb ook mijn eigen recordpoging gehouden en ben uitgekomen op 150 posts
ik denk dat hij zichzelf inhoud nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.
Je moet nog veel leren mienjong!
Ja ik ben toch ook benieuwd naar mijn aandeel.. Denk toch dat ik P er op stille momenten doorheen heb kunnen slepenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil weten wat mijn aandeel is geweest.. Zal er nog een daglijst komen?
Ga toch weg man, een internetforumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ach het was leuk om je te helpen in MEN enzo.. Je hebt het verdiend
1950 posts.. Dude
Die gast wilde zijn persoonlijke record verbeteren, als dat gebeurt en men opent daar een topic om hem daar te kunnen feliciteren wat is daar mis mee? Dan verdiend hij alle credits ook al zijn 1950 posts echt ziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een internetforum_! Wat valt daar op te verdienen. Ik kreeg een grote
op m'n gezicht.
ik weet niet wat zieliger is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een internetforum_! Wat valt daar op te verdienen. Ik kreeg een grote
op m'n gezicht.
Dat ging niet meer lukken in het laatste uur, ik moest er toen nog ongeveer 50 te veel. Ook met die 5 seconden wachttijd was het niet te doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Toch was exact 2000 nog stoerder geweest
de poging is overquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.
Je moet nog veel leren mienjong!
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook benieuwd naar mijn aandeel.. Denk toch dat ik P er op stille momenten doorheen heb kunnen slepen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik weet niet wat zieliger is.
Pirania die een keer voor het record gaat of jij die gewoon eenhoofd hebt
Dat dus, ik zeg net hardop dat ik het knap vindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef TNA het volgende:
Ik vind het triest van mezelf dat ik dit een mooie prestatie vind
Het zal te doen zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou, gefeliciteerd met deze dubieuze prestatieEn ik ben benieuwd of iemand je record zal verbreken
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ook met die 5 seconden wachttijd was het niet te doen...
theequote:
Gaat prima, ik doe het niet elke dagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef Suga_Mama het volgende:
PiRANiA, kan je nog wel normaal lopen? En heb je nog geen RSI of bijwerkingsverschijnselen
Ik wens ze succes, het is een vrij onmogelijke opgavequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou, gefeliciteerd met deze dubieuze prestatieEn ik ben benieuwd of iemand je record zal verbreken
Quotedquote:
Bedanktquote:
kunnen of ga je verbeteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef Emimich het volgende:
Dit record stelt niets voor, dat zou ik zo kunnen verbeteren.
Probleem is dat het alleen mogelijk is in de vakantie.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
kunnen of ga je verbeteren?
hoezo zou een zondag niet kunnen dan? of andere dag in het weekend? succes in ieder geval, het zal niet meevallen denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Probleem is dat het alleen mogelijk is in de vakantie.
jaar FOK!basic als het je luktquote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef Emimich het volgende:
Dit record stelt niets voor, dat zou ik zo kunnen verbeteren.
Oh shit nu wordt het wel verleidelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jaar FOK!basic als het je lukt
(de 1e die het lukt voor mei krijgt een jaar FOK!basic)
Oke, hou ik je aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee, een topic van een week oud kicken is niet izekquote:
ziek niet. izek wel misschienquote:Op woensdag 8 april 2009 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, een topic van een week oud kicken is niet izek
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ziek niet. izek wel misschienmaar dit topic stond in zijn sig dus toen kwam ik hier pas op uit
zelfquote, niemand heeft het gedaan voor meiquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had het niet gehaald.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zelfquote, niemand heeft het gedaan voor mei
ik zou inzetten op 2400quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal eens wat topics op een rijtje gaan zetten en er een keer een serieuze poging aan wagen.
1950 moet te doen zijn
Geef even een datum, dan doe ik meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal eens wat topics op een rijtje gaan zetten en er een keer een serieuze poging aan wagen.
1950 moet te doen zijn
Ik ben nooit meer boven de 500 gekomen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Pirania blijft zijn eigen records scherper stellen zodat helemaal niemand zo'n record ooit nog breekt.
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeterenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Pirania blijft zijn eigen records scherper stellen zodat helemaal niemand zo'n record ooit nog breekt.
Ik meende gelezen te hebben dat ie het niet nog een keer ging doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Als je je 24 uur in je kamertje opsluit en overal de grootste flauwekul post misschien wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeteren
een nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeteren
Totdat ie zn dubieuze record kwijt is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat ie het niet nog een keer ging doen
Mwoahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat ie zn dubieuze record kwijt is?
2 denk ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef supertomato het volgende:
pirania als nog gefeliciteert daarna zeg ik HEB JE GEEN LEVEN zo ja typ dan 1 onder mij en als je een level typ 2 onder mij
Vandaag al mee bezig, of niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef F04 het volgende:
Eens proberen of ik PiRANiA van zijn troon kan stoten.
Zo is er altijd wat, 1950 posts oftewel 1 post per 44 seconden, is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Misschien, denk niet dat ik het vandaag nog haal. Ik heb wel wat beters te doen.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo is er altijd wat, 1950 posts oftewel 1 post per 44 seconden, is echt niet te doen.
Het oude record was van mijquote:
Hoeveel posts had het oude record?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het oude record was van mij
Dat heeft toch meer dan 2,5 jaar gestaan
Maar had me toen eigenlijk voorgenomen zoiets nooit meer te doen
Ach, leuk experimentje tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet het niet eens willen proberen
1600quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoeveel posts had het oude record?
Ik had die dag vrij. En het was ff om te kijken wat de mogelijkheden warenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Damn, werken of studeren jullie niet ofzo of hebben jullie geen hobby's?
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is datquote:
Als je het zo wilt noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen
Als je daar niet post verbreek je dat record nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is dat
Veel in MEN ja, en in SC's, anders lukt het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |