nee, een topic van een week oud kicken is niet izekquote:
ziek niet. izek wel misschienquote:Op woensdag 8 april 2009 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, een topic van een week oud kicken is niet izek
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ziek niet. izek wel misschienmaar dit topic stond in zijn sig dus toen kwam ik hier pas op uit
zelfquote, niemand heeft het gedaan voor meiquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jaar FOK!basic als het je lukt
(de 1e die het lukt voor mei krijgt een jaar FOK!basic)
Ik had het niet gehaald.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zelfquote, niemand heeft het gedaan voor mei
ik zou inzetten op 2400quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal eens wat topics op een rijtje gaan zetten en er een keer een serieuze poging aan wagen.
1950 moet te doen zijn
Geef even een datum, dan doe ik meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal eens wat topics op een rijtje gaan zetten en er een keer een serieuze poging aan wagen.
1950 moet te doen zijn
Ik ben nooit meer boven de 500 gekomen hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Pirania blijft zijn eigen records scherper stellen zodat helemaal niemand zo'n record ooit nog breekt.
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeterenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Pirania blijft zijn eigen records scherper stellen zodat helemaal niemand zo'n record ooit nog breekt.
Ik meende gelezen te hebben dat ie het niet nog een keer ging doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:04 schreef thewishmaster het volgende:
Als je je 24 uur in je kamertje opsluit en overal de grootste flauwekul post misschien wel jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeteren
een nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 1950 is veel, heel veel. Maar het valt echt wel te verbeteren
Totdat ie zn dubieuze record kwijt is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat ie het niet nog een keer ging doen
Mwoahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat ie zn dubieuze record kwijt is?
2 denk ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef supertomato het volgende:
pirania als nog gefeliciteert daarna zeg ik HEB JE GEEN LEVEN zo ja typ dan 1 onder mij en als je een level typ 2 onder mij
Vandaag al mee bezig, of niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:17 schreef F04 het volgende:
Eens proberen of ik PiRANiA van zijn troon kan stoten.
Zo is er altijd wat, 1950 posts oftewel 1 post per 44 seconden, is echt niet te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Misschien, denk niet dat ik het vandaag nog haal. Ik heb wel wat beters te doen.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zo is er altijd wat, 1950 posts oftewel 1 post per 44 seconden, is echt niet te doen.
Het oude record was van mijquote:
Hoeveel posts had het oude record?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het oude record was van mij
Dat heeft toch meer dan 2,5 jaar gestaan
Maar had me toen eigenlijk voorgenomen zoiets nooit meer te doen
Ach, leuk experimentje tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet het niet eens willen proberen
1600quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoeveel posts had het oude record?
Ik had die dag vrij. En het was ff om te kijken wat de mogelijkheden warenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Damn, werken of studeren jullie niet ofzo of hebben jullie geen hobby's?
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is datquote:
Als je het zo wilt noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen
Als je daar niet post verbreek je dat record nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is dat
Veel in MEN ja, en in SC's, anders lukt het niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Waarvan 95% in MEN zeker? Dat forum heb ik meteen uit m'n AT gegooid sinds ik weet dat dat mogelijk is, wat een nutteloos post opkrik forum is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |