Het zal te doen zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou, gefeliciteerd met deze dubieuze prestatieEn ik ben benieuwd of iemand je record zal verbreken
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ook met die 5 seconden wachttijd was het niet te doen...
theequote:
Gaat prima, ik doe het niet elke dagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef Suga_Mama het volgende:
PiRANiA, kan je nog wel normaal lopen? En heb je nog geen RSI of bijwerkingsverschijnselen
Ik wens ze succes, het is een vrij onmogelijke opgavequote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou, gefeliciteerd met deze dubieuze prestatieEn ik ben benieuwd of iemand je record zal verbreken
Quotedquote:
Bedanktquote:
kunnen of ga je verbeteren?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef Emimich het volgende:
Dit record stelt niets voor, dat zou ik zo kunnen verbeteren.
Probleem is dat het alleen mogelijk is in de vakantie.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
kunnen of ga je verbeteren?
hoezo zou een zondag niet kunnen dan? of andere dag in het weekend? succes in ieder geval, het zal niet meevallen denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Probleem is dat het alleen mogelijk is in de vakantie.
jaar FOK!basic als het je luktquote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef Emimich het volgende:
Dit record stelt niets voor, dat zou ik zo kunnen verbeteren.
Oh shit nu wordt het wel verleidelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jaar FOK!basic als het je lukt
(de 1e die het lukt voor mei krijgt een jaar FOK!basic)
Oke, hou ik je aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jaar FOK!basic als het je lukt
(de 1e die het lukt voor mei krijgt een jaar FOK!basic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |