Nee ik post iedere dag een bepaald aantal.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit was een recordpoging , jij staat huizenhoog bovenaan het gemiddelde per dag en het totaal aantal post.
Daarnaast was het vorige record toch ook niet van jouw..?
Die postte ooit 24 uur achter elkaar onder de naam Vitamine-D.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef golfer het volgende:
Wow.![]()
Ooit was dacht ik Harrie (onder een andere naam, iets met bier?) eens bezig geweest om een record te vestigen van ik geloof 1.000 posts achter elkaar.
Later is het toch nog goed met hem gekomen en nu is ie een keurig huisvadertje.
Dat was het inderdaad: Vitamine-D.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Die postte ooit 24 uur achter elkaar onder de naam Vitamine-D.
Toen was Fok nog niet zo groot en viel het erg op.
wordt het niet tijd om dat aantal te halverenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post iedere dag een bepaald aantal.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef nyny83 het volgende:
Matig dat hij de 2000 niet eens haalde
Ach, hij is er ruim overheen, waarvoor props!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef nyny83 het volgende:
Matig dat hij de 2000 niet eens haalde
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Zeg dat nou niet
[..]
Thanks
[..]
Ik wens je veel succes
[..]
Thanks
[..]
Jij ook bedanktJammer dat er geen dagcijfers zijn, ik ben benieuwd wat jouw aandeel was
[..]
OS-dilemma?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
Netjes piraniaGing wel lekker snel in het alfabetspel
![]()
Ik heb ook mijn eigen recordpoging gehouden en ben uitgekomen op 150 posts
ik denk dat hij zichzelf inhoud nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.
Je moet nog veel leren mienjong!
Ja ik ben toch ook benieuwd naar mijn aandeel.. Denk toch dat ik P er op stille momenten doorheen heb kunnen slepenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil weten wat mijn aandeel is geweest.. Zal er nog een daglijst komen?
Ga toch weg man, een internetforumquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ach het was leuk om je te helpen in MEN enzo.. Je hebt het verdiend
1950 posts.. Dude
Die gast wilde zijn persoonlijke record verbeteren, als dat gebeurt en men opent daar een topic om hem daar te kunnen feliciteren wat is daar mis mee? Dan verdiend hij alle credits ook al zijn 1950 posts echt ziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een internetforum_! Wat valt daar op te verdienen. Ik kreeg een grote
op m'n gezicht.
ik weet niet wat zieliger is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch weg man, een internetforum_! Wat valt daar op te verdienen. Ik kreeg een grote
op m'n gezicht.
Dat ging niet meer lukken in het laatste uur, ik moest er toen nog ongeveer 50 te veel. Ook met die 5 seconden wachttijd was het niet te doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Toch was exact 2000 nog stoerder geweest
de poging is overquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong had dat in 7 verschillende posts gedaan. Dat zijn er toch weer 6 extra.
Je moet nog veel leren mienjong!
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben toch ook benieuwd naar mijn aandeel.. Denk toch dat ik P er op stille momenten doorheen heb kunnen slepen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik weet niet wat zieliger is.
Pirania die een keer voor het record gaat of jij die gewoon eenhoofd hebt
Dat dus, ik zeg net hardop dat ik het knap vindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:40 schreef TNA het volgende:
Ik vind het triest van mezelf dat ik dit een mooie prestatie vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |