Weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Metatron het volgende:
Het Entrepot is overigens wel een ontiegelijk geil gebouw om in te wonen. Dat dan weer wel.
Enlighten mequote:
Que? Een gebouw is geil vanwege één of andere pruts-super?quote:
Ja, dat wilde ik nog even vragen aan iemand. Ik ben niet van de Wiki'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
wiki aangepast, want Rotterdamse TS'ers kunnen per definitie niet met de OP omgaan
Konmars waren okay. HIer in Alexander zat ook een grote. Nu zit er een AH XL, en die zuigt werkelijk aan alle kantenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Breuls het volgende:
Ik ben nog nooit van m'n leven in een Jumbo geweest, maar de Konmar die op die plek in het Entrepot zat was wel een enorm gave winkel.
Hallo, vrouw-met-leuke-baanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoi, vrouw met hele leuke baan meldt zich.
nee ben chaggoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier iemand zin om te lastminuteminimeeten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben naar haarlem. ff helemaal los op Andy C en TC
Nee, ik ga vanavond niet meer de stad in. Drukke week gehad, en ik ga zodadelijk lekker op de bank hangen met een biertje en een film op mega-joekeloerus-beeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier iemand zin om te lastminuteminimeeten?
Hoera, groot geneesheer der dreigende vervelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik wilde eigenlijk naar de film maar heb geen zin, dus een biertje vin'k prima.
Welke plek ?quote:
Je moet de lijken nog opruimen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben al mensen over de vloer, wordt niks vandaag.
Weet ik veel. Ik heb veel te weinig variatie in mijn kroegkeuze om een origineel voorstel te doen.quote:
Als iemand nog weet waar ik dat masker kan vinden, heb ik er nog wel 1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk dat jij headers maakt van Rotterdam
Idemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb veel te weinig variatie in mijn kroegkeuze om een origineel voorstel te doen.
Goed bezig! Z'n hoofd is al opgeruimd in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja en veel bloed enzo.
[ afbeelding ]
http://berlage.org/FokFiles/furumtemplate.zipquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als iemand nog weet waar ik dat masker kan vinden, heb ik er nog wel 1
NEE!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zal ik foto's van het eindresultaat maken?
Blijkbaar niet, page cannot be found...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef Metatron het volgende:
[..]
http://berlage.org/FokFiles/furumtemplate.zip
Al weet ik niet zeker of die nog courant is.
Maak je niet ongerust, het is maar rode kool.quote:
STR?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, het is maar rode kool.
(STR)
Het helpt als ik geen tikfouten maak: http://berlage.org/fokfiles/forumtemplate.zipquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, page cannot be found...
Spot The Referencequote:
Turks Fruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
Thanks! Savedquote:
icm stonerstuffquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Turks Fruit.Ohhhh. Jan Wolkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
genoeg?
tenzij een van mn brabovrienden nog belt of ik langs wil komen en ik me niet kan beheersen, niet.quote:
Fuck. Off.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
Iemand nog Carnavallen?
Dat dus. Behalve dan dat ik godzijdank niet uit Brabant kom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fuck. Off.
Als er IETS is op deze gehele aardkloot wat ik echt, absuluut, 100% zeker, totaal NIET mis sinds ik uit Brabant vertrokken ben dan is het wel![]()
![]()
![]()
Carnaval
![]()
![]()
![]()
.
en het stomme is, ik zag pas in dat het volslagen stompzinnig is toen ik er niet meer woonde. Daarvoor deed ik meestal maar gewoon mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fuck. Off.
Als er IETS is op deze gehele aardkloot wat ik echt, absuluut, 100% zeker, totaal NIET mis sinds ik uit Brabant vertrokken ben dan is het wel![]()
![]()
![]()
Carnaval
![]()
![]()
![]()
.
Dronken Ieren, heb ik vorige week aan den lijve ondervonden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mooi zo. Ik nou 't nog geen dag vol. Als er iets ergers is dan dronken brabo's dan mag men het nu zeggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dus. Behalve dan dat ik godzijdank niet uit Brabant kom.
Heul vroegah deed ik mee. Maar toen was Carnaval leuk. Met de hele straat bouwen aan een wagen, mee in de optocht, en dan weer met de hele straat in een zaal feesten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het stomme is, ik zag pas in dat het volslagen stompzinnig is toen ik er niet meer woonde. Daarvoor deed ik meestal maar gewoon mee.
Friesland is veul toffer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Metatron het volgende:
[..].
Niks mis met Brabant. Al zou ik niet meer terug willen.
I beg to differquote:
Ach, het zet mensen wel leuk op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Mannen met lang haar hoef je niet serieus te nemen.
Je bedoelt dat je eruit ziet als een hippie maar eigenlijk een rechtse bal bent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach, het zet mensen wel leuk op het verkeerde been.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eruit ziet als een hippie maar eigenlijk een rechtse bal bent?
Dan kunnen wij met elkaar praten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Metatron het volgende:
[..].
Nou, bijna dan. De 'rechtse' bemoeienis in de sociale vrijheidssfeer vind ik net zo stuitend als de 'linkse' bemoeienis in de economische vrijheidssfeer.
Ik heb er vandaag een paar echt uit staan lachen. In hetzelfde pand als waar mijn bedrijf zit, zit een bedrijf wat iets produceert wat blijkbaar door Huntington gebruikt wordt. Schroefjes, pennen, kraanleertjes, weet ik veel. Volkomen onbenullig, en door veel meer personen en bedrijven gebruikt in ieder geval. Dus stond er vandaag weer een in PLO-sjaaltjes gehulde, werkloze kneuzenkermis voor de deur te schreeuwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hippies zijn cool! (Don't fok with Emile)
Zoals ik laatst al vertelde. VVD genoot nog mijn (lichte) voorkeur boven 'de rest', totdat diezelfde VVD het nodig vond om als een blije pup achter de legitimatie-plicht aan te rennen. Dat was voor mij de druppel om die partij ook aan de kant te schuiven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen wij met elkaar praten.
Ja, we hebben ons best vermaakt op kantoor.quote:
Even wat extra water drinken, dan is het zo overquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik vermoed dat het die fles rosé was.
Frisse lucht doet idd wonderenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:06 schreef Isegrim het volgende:
Het trekt al weg. Ik ga zo even lekker naar buiten, boodschappen doen. Frisse lucht zal me goed doen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoop dattie braaf in zn bed beland is vanacht.
Waar heb jij dan uitgehangen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb geen flauw idee eigenlijkben nog niet thuis geweest. Ik hoop dattie braaf in zn bed beland is vanacht.
wast gezellig?
Nog steeds, of hebben we te maken met een wederopstanding?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jeroen is alive!
Mag je spreken van een wederopstanding als ie 2 veertigers elkaar heeft zien oraal bevredigen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog steeds, of hebben we te maken met een wederopstanding?
Hé, ik had dat beeld net uit mijn hoofd gezet om rustig te kunnen ontbijtenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mag je spreken van een wederopstanding als ie 2 veertigers elkaar heeft zien oraal bevredigen?
Ik heb geen idee waar het over gaat maar dat antwoord kreeg ik toen ik em smste of hij nog leefdequote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hé, ik had dat beeld net uit mijn hoofd gezet om rustig te kunnen ontbijten
leg eens uit Dutchquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hé, ik had dat beeld net uit mijn hoofd gezet om rustig te kunnen ontbijten
Nee, die komt wel uit Dogmaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
Komt jou naam niet uit Dogma?
Ja, daar wil ik ook nog eens naartoe.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Klinkt allemaal heel erg tofHebben we jazz liefhebbers onder ons? Laten we een keertje naar Grand Jam in Doelen Cafe gaan. Was echt geweldig
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
jezus bent blij dat ik thuis gebleven bent
Allemaal nieuwe knopjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook nog eens naartoe.
Ga nu meestal op dinsdagavond naar Dizzy
is Breuls nu bezig geweest met nieuwe knopjes? - edit - gevonden: Sociale icoontjes op FOK!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dan vind ik jazzmuziek toch best leuk.
Ik vond het heerlijk. Easy jazz kan ik altijd horen maar voor freeform jazz moet ik wel echt in de stemming zijnquote:
Ik ben nog zo'n drie kwartier blijven plakken ergens tussen Breuls` appartement en de Laurenskerkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:58 schreef DutchTrain het volgende:
Is LHO na een zoektocht naar zijn zwaarbewaakte fiets en een erbarmelijke fietstocht over de Willemsbrug al thuis ?
Dat is sowieso nog de vraagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog steeds, of hebben we te maken met een wederopstanding?
Bij vlagenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk. Easy jazz kan ik altijd horen maar voor freeform jazz moet ik wel echt in de stemming zijn
Wat ik de laatste keren aan Jazz heb gezien was zowat een mix van alle mogelijke muziekstijlen. Latin, raggae, rock, new age, klassiek, blues, salsa en wat je nog meer kan spelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik vond het heerlijk. Easy jazz kan ik altijd horen maar voor freeform jazz moet ik wel echt in de stemming zijn
Laat ze maar lekker degraderen. Die zijn een nieuwe Kuip niet waardquote:Het protest van Feyenoord-aanhangers bij het stadhuis van Rotterdam is zaterdagmiddag grimmig verlopen. Circa tweehonderd demonstranten trokken het drukke centrum van de stad in en liepen dreigend tussen winkelend publiek door.
Ze scandeerden leuzen en er zouden vernielingen zijn aangericht. Menig centrumshopper bleef uit voorzorg enige tijd in de winkels om de meute te ontlopen. De fans riepen onder meer ’Hamas, Hamas, Joden aan het gas’ en lieten zich kwetsend uit over burgemeester Ahmed Aboutaleb. Ze liepen onder meer over de Lijnbaan, het Stadhuisplein en door de Koopgoot.
Het kwam bijna tot een vechtpartij met agenten in die Koopgoot, toen de veelal jonge mannen bij de ingang van metrostation Beurs aankwamen. Agenten wilden de groep weer richting de Coolsingel leidden, maar de ’fans’ pikten dit niet. Toen agenten wilden ingrijpen, vluchtte de groep. Er werden geen arrestaties verricht.
Enkele winkels sloten kort de deuren uit angst voor bestormingen, bij juweliers gingen de rolluiken naar beneden. Rond half vijf uur was de groep verspreid en werden zij in de gaten gehouden door agenten.
De politie denkt dat er misschien later nog aanhoudingen kunnen worden gedaan, omdat het korps beschikt over camerabeelden waarop vernielers te zien zijn. ,,Er zijn er tal en we gaan ze allemaal uitkijken,‘’ zei een woordvoerster.
ik hoorde van mn pa dat die niks heeft gemerkt ondanks dat die in de stad was. Maar triest is het wel. Opsluiten alle 200!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker degraderen. Die zijn een nieuwe Kuip niet waard
van mij mag je overal roken!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Er mag toch helemaal nergens meer gerookt worden...?
Mjah, ik was er eigenlijk na 10 minuten al klaar mee, maar kennelijk heb ik het niet voor het zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Duurt wel errug lang, die ziekte van Alicey.
Dan ben jij nog niet in TinTin's geweestquote:Op zondag 22 februari 2009 11:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Er mag bij Dizzy's zeker neit gerookt worden? Of wel?
Nee, dat kan buiten, maar dan kun je weer ruzie krijgen met de buurtbewoners. Of je gaat verderop staan bij die nachtclub waar de danseressen ook buiten staan te rokenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Er mag bij Dizzy's zeker neit gerookt worden? Of wel?
De eerste tien minuten vond je het nog wel leuk?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik was er eigenlijk na 10 minuten al klaar mee, maar kennelijk heb ik het niet voor het zeggen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste tien minuten vond je het nog wel leuk?
Je mag ook geen seksuele handelingen in café's verrichten, maar dat betekent nog niet dat het niet gebeurtquote:Op zondag 22 februari 2009 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Er mag toch helemaal nergens meer gerookt worden...?
Ideetjuh!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, dat kan buiten, maar dan kun je weer ruzie krijgen met de buurtbewoners. Of je gaat verderop staan bij die nachtclub waar de danseressen ook buiten staan te roken
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag ook geen seksuele handelingen in café's verrichten, maar dat betekent nog niet dat het niet gebeurt
ben zo blij dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag ook geen seksuele handelingen in café's verrichten, maar dat betekent nog niet dat het niet gebeurt
wat LDG zegt!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik dat gemist heb
vertel mij wat...quote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb gasten uit Duitsland en Den Haag die jazz willen luisteren onder het genot van een sigaar en TinTin's heeft geen live muziek en is maandag gesloten...quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
En ik kom juist veel vaker bij Dizzy sinds het rookverbod... kun je tenminste wat proeven van je Belgische bier![]()
De wiki is wel goed nu. Mag je zelf noge even aan toevoegen wat je wilt.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
reminds me (door topic rotterdam bouw). deze moet in de OP eigenlijk:
Rotterdam Schiedam
Vlaardingen Maassluis
hoekie om
trappie af
gekkenhuis
Justus Anton Deelder
en
Hartelijk welkom bij het achtste negende tiende elfde twaalfde derveervijfnegentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste vijfentwintigste zesentwintigste zevenentwintigste achtentwintigste negenentwintigste dertigste éénendertigste 40e! EenTweeënvier[/s]zesenveervijf[/s]tigste deel rondom de stad Rotterdam; waar de overhem...
die moet aangepast worden.
Ik moest anders best lachen toen ik het zagquote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik dat gemist heb
Nee, maar ook een slechte grap moet je kunnen waarderen vind ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste tien minuten vond je het nog wel leuk?
Hmmm ik denk dat ik het toch te droeftoeterig vind om er om te kunnen lachen..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest anders best lachen toen ik het zag
geen idee waar die staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De wiki is wel goed nu. Mag je zelf noge even aan toevoegen wat je wilt.
jij wou meedoen hoorde ik!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest anders best lachen toen ik het zag
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Mijn boete voor fietsen op de stoep is binnen.Rotterdam is weer wat veiliger geworden.
![]()
Nee, daar fiets ik überhaupt nooit. Ik fiets alleen op de stoep wanneer er niemand loopt. In dit geval was dat bij de stationsfietsenstalling op het stukje stoep tussen de stalling en het fietspad.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Als jij 1 van die mensen bent die altijd nabij Hofplein langs zadkine over de stoep fietst, dan vind ik'm niet meer dan terecht
Dan is het inderdaad een naaistreek.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, daar fiets ik überhaupt nooit. Ik fiets alleen op de stoep wanneer er niemand loopt. In dit geval was dat bij de stationsfietsenstalling op het stukje stoep tussen de stalling en het fietspad.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je dan gewoon hard doorfietst. Zouden ze een auto achter je aan sturen?
Dát zal wel wat meevallen denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Die kut NSB'ers die in Amersfoort altijd in de ochtendschemer op fietslicht aan het controlleren waren, stonden voor het stuur van je fiets. Voor je vaart maakt trekken ze je stuur al om en pleur je op je muil.
Ik gok, met de huidige verWildersing, dat ze in het kader van zwaarder straffen en lik op stuk direct hun shotgun erbij pakken en schieten
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dát zal wel wat meevallen denk ik.
Nah, 7 tot 15.30. 't Was weer een leuk nachtje Rotownquote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]een hele dag doorgeslapen?
Hmm, probleem-Marokkanen tegenover mensen die op de soep fietsen, even denken... Ja, bijna hetzelfde.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Hij wil op probleem Marokkanen het leger afsturen. Is hetzelfde idee
Probleem marokkaan = overlast gevende noord-afrikaanse hangjongeren.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmm, probleem-Marokkanen tegenover mensen die op de soep fietsen, even denken... Ja, bijna hetzelfde.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah, 7 tot 15.30. 't Was weer een leuk nachtje Rotown
Gelukkig maar, I guess.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je hebt wel het Pijpen in Paddy's gemist
Nou eh, nee. Vernielingen, bedreigingen en geweld zijn van een ietwat andere orde dan op de stoep fietsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Probleem marokkaan = overlast gevende noord-afrikaanse hangjongeren.
Jij = overlast gevende noord-Nederlandse fietsoudere.
Overlast ligt natuurlijk aan de teenlengte van de klager, maar het idee is hetzelfde.
Mja, driekwart van de "overlastgevende en enge hangjongeren" zitten alleen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou eh, nee. Vernielingen, bedreigingen en geweld zijn van een ietwat andere orde dan op de stoep fietsen.
De groepen Marokkanen die problemen geven doen wel iets meer dan gewoon een beetje hangen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, driekwart van de "overlastgevende en enge hangjongeren" zitten alleen.
Daar heb je netzoveel, misschien zelfs minder, last van dan fietsen op de stoep.
Jou zou ik sowieso weigerenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat anders! Wist iemand dat blauwe niet-trashy sportschoenen tegenwoordig een reden is om mensen te weigeren bij de deur?
Witte nikes ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Sportschoenen zijn al járen een reden om mensen te weigeren. Dat was tien jaar terug in Friesland al een reden.
Heeft Cinema het label discotheek? Tegenover paddy's?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:12 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee. Ik kom nooit meer in discotheken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Cinema is gewoon een foute club waar vooral veel penoze komt.
daarom wou hij er naar binnen!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Slecht excuus.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het was nog open en het was koud buiten
Zien en gezien wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Reden om gauw terug te komen naar ons.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zien en gezien worden
M'n Rotterdamse directheid wordt in Amsterdam trouwens niet zo op prijs gesteld, heb ik gemerkt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zien en gezien worden
M'n Rotterdamse directheid wordt in Amsterdam trouwens niet zo op prijs gesteld, heb ik gemerkt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Koewam het volgende:
Oh ja, een filmpje voor de AH-adepten onder ons, op m'n weblog: http://stupiditeiten.wordpress.com/
Wat een on Rotterdams misplaatst sentimenteel zeikerig kutnummerquote:Op zondag 22 februari 2009 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens, pas een keer of honderd hier gepost, maar het schijnt dat een enkele fokkert hem nog niet kent![]()
Ik weet niet, ik kom hier zelden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:56 schreef Koewam het volgende:
Waarom is er altijd zoveel gezeik in dit topic
Ja, mooi.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom hier zelden.
Heb je wel m'n Rotterdam headers gezien?
Zing jij 'm leuker in ?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een on Rotterdams misplaatst sentimenteel zeikerig kutnummer
Je hebt een goed TV-hoofd.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Koewam het volgende:
Oh ja, een filmpje voor de AH-adepten onder ons, op m'n weblog: http://stupiditeiten.wordpress.com/
Inderdaad Wat een gekweel zeg. Lijkt me meer iets voor Amsterdam. Beetje de tekst aanpassen en je hebt weer een Jordaanse tranentrekker.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een on Rotterdams misplaatst sentimenteel zeikerig kutnummer
ach. ten tijden van die Zuid-rellen op de coolsingel zei ik ook, dat ze maar die marinierskazerne een paar km verderop moesten leegtrekken om het plein leeg te vegen. Nee dan komen ze met die halfbakke ME-ers aan...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Hij wil op probleem Marokkanen het leger afsturen. Is hetzelfde idee
Ah, u zit nog in de ontkenningsfase?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Probleem marokkaan = overlast gevende noord-afrikaanse hangjongeren.
Jij = overlast gevende noord-Nederlandse fietsoudere.
Overlast ligt natuurlijk aan de teenlengte van de klager, maar het idee is hetzelfde.
Bedenk dan altijd dat de HERE je zonden kan vergeven nadat je boete hebt gedaan..quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Mijn boete voor fietsen op de stoep is binnen.Rotterdam is weer wat veiliger geworden.
![]()
Wat tik je daar trouwens nu voor neer?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
![]()
Wilde achtervolging "STA STIL OF WE SCHIETEN JE NEER!" Hoewel, da's wel erg grof. Eerder iets als "STOPPEN OF WE SCHIETEN JE BANDEN LEK!" terwijl je vanaf de andere kant wordt klemgereden door 3 auto's en 2 busjes + een arrestatieteam.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je dan gewoon hard doorfietst. Zouden ze een auto achter je aan sturen?
Dit veronderstelt de aanwezigheid van een klager. Wanneer er niemand op de stoep aanwezig is, wie zou dan de klager moeten zijn?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat zijn dan weer niet de Marokkanen die we graag willen aanpakken.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, driekwart van de "overlastgevende en enge hangjongeren" zitten alleen.
Daar heb je netzoveel, misschien zelfs minder, last van dan fietsen op de stoep.
Ook in Roffa.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Isegrim het volgende:
Sportschoenen zijn al járen een reden om mensen te weigeren. Dat was tien jaar terug in Friesland al een reden.
Mits de club niet afgefikt is op dat moment.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Isegrim het volgende:
Je bent met een Feyenoord shirtje over de slootjes grachten gegaan, of iets anders?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zien en gezien worden
Dat lijkt zo. Mijn aantal posts op een rij heeft weinig te maken met hoe goed ik me voel..quote:Op maandag 23 februari 2009 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
A voel je je al beter of lijkt dat zo?
oké das wel klote dat je nog niet in orde bentquote:Op maandag 23 februari 2009 07:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt zo. Mijn aantal posts op een rij heeft weinig te maken met hoe goed ik me voel..
Jep..quote:Op maandag 23 februari 2009 07:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oké das wel klote dat je nog niet in orde bent
Oom Agent was op de stoep aanwezig...quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit veronderstelt de aanwezigheid van een klager. Wanneer er niemand op de stoep aanwezig is, wie zou dan de klager moeten zijn?
En er dan zo weer in kruipen?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
Da's goed voor je!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oom Agent was op de stoep aanwezig...
*checktquote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
35 hele euro's.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat tik je daar trouwens nu voor neer?
M'n huis staat er dan ook niet opquote:Op maandag 23 februari 2009 08:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*checkt
Ik zie geen stratenmakers
[ afbeelding ]
Gewoon niet betalen. Dan wordt je vanzelf jailbait. *Ziet Ise al zitten tussen alle criminelen*quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is blijkbaar erger dan fietsen zonder licht. Toch is dat volgens mij veel gevaarlijker.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal maar gewoon. Niet zoveel zin in gezeik met incassobureaus e.d.
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben meer dan eens op bezoek geweest in een gevangenis en ik kan je vertellen dat er weinig leuks aan is.
Gevangenissen zijn geen gezellige plaatsen, ook niet wanneer je er iemand bezoekt. Je wordt bovendien als bezoeker ook al als crimineel behandeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik ben nog nooit op bezoek geweest in de gevangenis. Was best tof gehad: De eerste fok! gevangenis meet
Dat ligt er aan wat voor gevangenis het is en waar. In Nederland en het Verenigd Koninkrijk doorgaans niet (m.u.v. de EBI in Vught). Je zit dan aan een tafeltje (VK) of aan een lange tafel met andere bezoekers en gedetineerden (NL).quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?
In de VS wel. In Nederland niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?
Dat laatste idd. Het adagium zal wel zijn: "Als ze dat tuig komen bezoeken, zullen ze zelf ook wel van hetzelfde allooi zijn".quote:Op maandag 23 februari 2009 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevangenissen zijn geen gezellige plaatsen, ook niet wanneer je er iemand bezoekt. Je wordt bovendien als bezoeker ook al als crimineel behandeld.
Grootste probleem is dat dit soort instanties ook dingen als gijzeling kunnen doen enzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal maar gewoon. Niet zoveel zin in gezeik met incassobureaus e.d.
Dat zal wel de gedachte zijn jaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Het adagium zal wel zijn: "Als ze dat tuig komen bezoeken, zullen ze zelf ook wel van hetzelfde allooi zijn".
Neem aan dat ze daar bij 35 euro niet zo heel gauw toe overgaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat dit soort instanties ook dingen als gijzeling kunnen doen enzo.
Ook bij 35 euro. Het is dan echter geen 35 euro meer, maar eerder iets van 800 geworden. Dat doen ze ook alleen als ze op geen enkele andere manier iets kunnen plukken, dus geen beslag op loon, uitkering, inboedel, huizen, etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar bij 35 euro niet zo heel gauw toe overgaan.
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey hey Wilders is niet aan de macht, dus we hoeven gelukkig nog niet 2 maanden achter de cel met 12 andere gevangenen voor het rijden op de stoep.
Komt ze thuis, heeft vrouwe Justitia Heiden in beslag genomenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook bij 35 euro. Het is dan echter geen 35 euro meer, maar eerder iets van 800 geworden. Dat doen ze ook alleen als ze op geen enkele andere manier iets kunnen plukken, dus geen beslag op loon, uitkering, inboedel, huizen, etc.
Direct hard ingrijpen! Gewoon gelijk met de knuppel er op los rossen en dan pas vragen stellen. Stel je voor dat je over de stoep fietst omdat je een bank wilt overvallen!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!
Dan kunnen we net zo iedereen die in overtreding is gelijk lekschieten. Dan doe je sowieso nog maar weinig fout, daarnaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!
Zul je zien dat er iemand bij de executoriale verkoop nog op gaat bieden ook..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komt ze thuis, heeft vrouwe Justitia Heiden in beslag genomen
Da's wel weer erg overdreven. Heropvoedingskampen zijn dan een betere optie imo.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo iedereen die in overtreding is gelijk lekschieten. Dan doe je sowieso nog maar weinig fout, daarna
Och we hebben al last van overbevolking. Vind ik een mooie twee-vliegen-in-een-klapquote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel weer erg overdreven. Heropvoedingskampen zijn dan een betere optie imo.
Nouja, dat lossen we daar natuurlijk niet mee op. Hoewel we natuurlijk die kampen wel ergens op een grote boot in zee zouden kunnen opzetten, dat zou dan weer wel schelen..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Och we hebben al last van overbevolking. Vind ik een mooie twee-vliegen-in-een-klap
Aan zijn website te zien niet. Hij lijkt wel dringend geld nodig te hebben..quote:Heeft Wilders als een wiki pagina of moet ik het mailen?
dan kan je mooi ipv mij naar jumbo. K heb thee nodigquote:Op maandag 23 februari 2009 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had bedacht om leuk naar een museum te gaan, heb een rotterdampas dus kan nog gratisch ook, zijn al die dingen op maandag gesloten
kweenie hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan kan je mooi ipv mij naar jumbo. K heb thee nodig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |