Jep..quote:Op maandag 23 februari 2009 07:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oké das wel klote dat je nog niet in orde bent
Oom Agent was op de stoep aanwezig...quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit veronderstelt de aanwezigheid van een klager. Wanneer er niemand op de stoep aanwezig is, wie zou dan de klager moeten zijn?
En er dan zo weer in kruipen?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
Da's goed voor je!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oom Agent was op de stoep aanwezig...
*checktquote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
35 hele euro's.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat tik je daar trouwens nu voor neer?
M'n huis staat er dan ook niet opquote:Op maandag 23 februari 2009 08:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*checkt
Ik zie geen stratenmakers
[ afbeelding ]
Gewoon niet betalen. Dan wordt je vanzelf jailbait. *Ziet Ise al zitten tussen alle criminelen*quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is blijkbaar erger dan fietsen zonder licht. Toch is dat volgens mij veel gevaarlijker.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal maar gewoon. Niet zoveel zin in gezeik met incassobureaus e.d.
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben meer dan eens op bezoek geweest in een gevangenis en ik kan je vertellen dat er weinig leuks aan is.
Gevangenissen zijn geen gezellige plaatsen, ook niet wanneer je er iemand bezoekt. Je wordt bovendien als bezoeker ook al als crimineel behandeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik ben nog nooit op bezoek geweest in de gevangenis. Was best tof gehad: De eerste fok! gevangenis meet
Dat ligt er aan wat voor gevangenis het is en waar. In Nederland en het Verenigd Koninkrijk doorgaans niet (m.u.v. de EBI in Vught). Je zit dan aan een tafeltje (VK) of aan een lange tafel met andere bezoekers en gedetineerden (NL).quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |