Jep..quote:Op maandag 23 februari 2009 07:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oké das wel klote dat je nog niet in orde bent
Oom Agent was op de stoep aanwezig...quote:Op maandag 23 februari 2009 07:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dit veronderstelt de aanwezigheid van een klager. Wanneer er niemand op de stoep aanwezig is, wie zou dan de klager moeten zijn?
En er dan zo weer in kruipen?quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
Da's goed voor je!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo. Dit is een memorabel moment, ik ben op een vrije maandag al voor 10 uur wakker! Met dank aan de stratenmakers die naast m'n schuifpui bezig zijn in de Beatrijsstrasse
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oom Agent was op de stoep aanwezig...
*checktquote:Op maandag 23 februari 2009 08:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
35 hele euro's.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat tik je daar trouwens nu voor neer?
M'n huis staat er dan ook niet opquote:Op maandag 23 februari 2009 08:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*checkt
Ik zie geen stratenmakers
[ afbeelding ]
Gewoon niet betalen. Dan wordt je vanzelf jailbait. *Ziet Ise al zitten tussen alle criminelen*quote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is blijkbaar erger dan fietsen zonder licht. Toch is dat volgens mij veel gevaarlijker.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal maar gewoon. Niet zoveel zin in gezeik met incassobureaus e.d.
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben meer dan eens op bezoek geweest in een gevangenis en ik kan je vertellen dat er weinig leuks aan is.
Gevangenissen zijn geen gezellige plaatsen, ook niet wanneer je er iemand bezoekt. Je wordt bovendien als bezoeker ook al als crimineel behandeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]Ik ben nog nooit op bezoek geweest in de gevangenis. Was best tof gehad: De eerste fok! gevangenis meet
Dat ligt er aan wat voor gevangenis het is en waar. In Nederland en het Verenigd Koninkrijk doorgaans niet (m.u.v. de EBI in Vught). Je zit dan aan een tafeltje (VK) of aan een lange tafel met andere bezoekers en gedetineerden (NL).quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?
In de VS wel. In Nederland niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet? Moet je daadwerkelijk met zo'n telefoon tegen elkaar praten?
Dat laatste idd. Het adagium zal wel zijn: "Als ze dat tuig komen bezoeken, zullen ze zelf ook wel van hetzelfde allooi zijn".quote:Op maandag 23 februari 2009 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevangenissen zijn geen gezellige plaatsen, ook niet wanneer je er iemand bezoekt. Je wordt bovendien als bezoeker ook al als crimineel behandeld.
Grootste probleem is dat dit soort instanties ook dingen als gijzeling kunnen doen enzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik betaal maar gewoon. Niet zoveel zin in gezeik met incassobureaus e.d.
Dat zal wel de gedachte zijn jaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Het adagium zal wel zijn: "Als ze dat tuig komen bezoeken, zullen ze zelf ook wel van hetzelfde allooi zijn".
Neem aan dat ze daar bij 35 euro niet zo heel gauw toe overgaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat dit soort instanties ook dingen als gijzeling kunnen doen enzo.
Ook bij 35 euro. Het is dan echter geen 35 euro meer, maar eerder iets van 800 geworden. Dat doen ze ook alleen als ze op geen enkele andere manier iets kunnen plukken, dus geen beslag op loon, uitkering, inboedel, huizen, etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar bij 35 euro niet zo heel gauw toe overgaan.
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey hey Wilders is niet aan de macht, dus we hoeven gelukkig nog niet 2 maanden achter de cel met 12 andere gevangenen voor het rijden op de stoep.
Komt ze thuis, heeft vrouwe Justitia Heiden in beslag genomenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook bij 35 euro. Het is dan echter geen 35 euro meer, maar eerder iets van 800 geworden. Dat doen ze ook alleen als ze op geen enkele andere manier iets kunnen plukken, dus geen beslag op loon, uitkering, inboedel, huizen, etc.
Direct hard ingrijpen! Gewoon gelijk met de knuppel er op los rossen en dan pas vragen stellen. Stel je voor dat je over de stoep fietst omdat je een bank wilt overvallen!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!
Dan kunnen we net zo iedereen die in overtreding is gelijk lekschieten. Dan doe je sowieso nog maar weinig fout, daarnaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk wél een effectieve manier om zulk gedrag af te leren!
Zul je zien dat er iemand bij de executoriale verkoop nog op gaat bieden ook..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komt ze thuis, heeft vrouwe Justitia Heiden in beslag genomen
Da's wel weer erg overdreven. Heropvoedingskampen zijn dan een betere optie imo.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo iedereen die in overtreding is gelijk lekschieten. Dan doe je sowieso nog maar weinig fout, daarna
Och we hebben al last van overbevolking. Vind ik een mooie twee-vliegen-in-een-klapquote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel weer erg overdreven. Heropvoedingskampen zijn dan een betere optie imo.
Nouja, dat lossen we daar natuurlijk niet mee op. Hoewel we natuurlijk die kampen wel ergens op een grote boot in zee zouden kunnen opzetten, dat zou dan weer wel schelen..quote:Op maandag 23 februari 2009 10:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Och we hebben al last van overbevolking. Vind ik een mooie twee-vliegen-in-een-klap
Aan zijn website te zien niet. Hij lijkt wel dringend geld nodig te hebben..quote:Heeft Wilders als een wiki pagina of moet ik het mailen?
dan kan je mooi ipv mij naar jumbo. K heb thee nodigquote:Op maandag 23 februari 2009 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had bedacht om leuk naar een museum te gaan, heb een rotterdampas dus kan nog gratisch ook, zijn al die dingen op maandag gesloten
kweenie hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 12:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan kan je mooi ipv mij naar jumbo. K heb thee nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |