ben zo blij dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag ook geen seksuele handelingen in café's verrichten, maar dat betekent nog niet dat het niet gebeurt
wat LDG zegt!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik dat gemist heb
vertel mij wat...quote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag ook geen seksuele handelingen in café's verrichten, maar dat betekent nog niet dat het niet gebeurt
Ik heb gasten uit Duitsland en Den Haag die jazz willen luisteren onder het genot van een sigaar en TinTin's heeft geen live muziek en is maandag gesloten...quote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef DutchTrain het volgende:
En ik kom juist veel vaker bij Dizzy sinds het rookverbod... kun je tenminste wat proeven van je Belgische bier![]()
De wiki is wel goed nu. Mag je zelf noge even aan toevoegen wat je wilt.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
reminds me (door topic rotterdam bouw). deze moet in de OP eigenlijk:
Rotterdam Schiedam
Vlaardingen Maassluis
hoekie om
trappie af
gekkenhuis
Justus Anton Deelder
en
Hartelijk welkom bij het achtste negende tiende elfde twaalfde derveervijfnegentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste vijfentwintigste zesentwintigste zevenentwintigste achtentwintigste negenentwintigste dertigste éénendertigste 40e! EenTweeënvier[/s]zesenveervijf[/s]tigste deel rondom de stad Rotterdam; waar de overhem...
die moet aangepast worden.
Ik moest anders best lachen toen ik het zagquote:Op zondag 22 februari 2009 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik dat gemist heb
Nee, maar ook een slechte grap moet je kunnen waarderen vind ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste tien minuten vond je het nog wel leuk?
Hmmm ik denk dat ik het toch te droeftoeterig vind om er om te kunnen lachen..quote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest anders best lachen toen ik het zag
geen idee waar die staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De wiki is wel goed nu. Mag je zelf noge even aan toevoegen wat je wilt.
jij wou meedoen hoorde ik!quote:Op zondag 22 februari 2009 14:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest anders best lachen toen ik het zag
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:43 schreef Isegrim het volgende:
Mijn boete voor fietsen op de stoep is binnen.Rotterdam is weer wat veiliger geworden.
![]()
Nee, daar fiets ik überhaupt nooit. Ik fiets alleen op de stoep wanneer er niemand loopt. In dit geval was dat bij de stationsfietsenstalling op het stukje stoep tussen de stalling en het fietspad.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Als jij 1 van die mensen bent die altijd nabij Hofplein langs zadkine over de stoep fietst, dan vind ik'm niet meer dan terecht
Dan is het inderdaad een naaistreek.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, daar fiets ik überhaupt nooit. Ik fiets alleen op de stoep wanneer er niemand loopt. In dit geval was dat bij de stationsfietsenstalling op het stukje stoep tussen de stalling en het fietspad.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als je dan gewoon hard doorfietst. Zouden ze een auto achter je aan sturen?
Dát zal wel wat meevallen denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Die kut NSB'ers die in Amersfoort altijd in de ochtendschemer op fietslicht aan het controlleren waren, stonden voor het stuur van je fiets. Voor je vaart maakt trekken ze je stuur al om en pleur je op je muil.
Ik gok, met de huidige verWildersing, dat ze in het kader van zwaarder straffen en lik op stuk direct hun shotgun erbij pakken en schieten
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dát zal wel wat meevallen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |