Weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:13 schreef Metatron het volgende:
Het Entrepot is overigens wel een ontiegelijk geil gebouw om in te wonen. Dat dan weer wel.
Enlighten mequote:
Que? Een gebouw is geil vanwege één of andere pruts-super?quote:
Ja, dat wilde ik nog even vragen aan iemand. Ik ben niet van de Wiki'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef DutchTrain het volgende:
wiki aangepast, want Rotterdamse TS'ers kunnen per definitie niet met de OP omgaan
Konmars waren okay. HIer in Alexander zat ook een grote. Nu zit er een AH XL, en die zuigt werkelijk aan alle kantenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Breuls het volgende:
Ik ben nog nooit van m'n leven in een Jumbo geweest, maar de Konmar die op die plek in het Entrepot zat was wel een enorm gave winkel.
Hallo, vrouw-met-leuke-baanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Ja hoi, vrouw met hele leuke baan meldt zich.
nee ben chaggoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier iemand zin om te lastminuteminimeeten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben naar haarlem. ff helemaal los op Andy C en TC
Nee, ik ga vanavond niet meer de stad in. Drukke week gehad, en ik ga zodadelijk lekker op de bank hangen met een biertje en een film op mega-joekeloerus-beeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier iemand zin om te lastminuteminimeeten?
Hoera, groot geneesheer der dreigende vervelingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik wilde eigenlijk naar de film maar heb geen zin, dus een biertje vin'k prima.
Welke plek ?quote:
Je moet de lijken nog opruimen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben al mensen over de vloer, wordt niks vandaag.
Weet ik veel. Ik heb veel te weinig variatie in mijn kroegkeuze om een origineel voorstel te doen.quote:
Als iemand nog weet waar ik dat masker kan vinden, heb ik er nog wel 1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk dat jij headers maakt van Rotterdam
Idemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb veel te weinig variatie in mijn kroegkeuze om een origineel voorstel te doen.
Goed bezig! Z'n hoofd is al opgeruimd in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja en veel bloed enzo.
[ afbeelding ]
http://berlage.org/FokFiles/furumtemplate.zipquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als iemand nog weet waar ik dat masker kan vinden, heb ik er nog wel 1
NEE!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Graag gedaan
Zal ik foto's van het eindresultaat maken?
Blijkbaar niet, page cannot be found...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:16 schreef Metatron het volgende:
[..]
http://berlage.org/FokFiles/furumtemplate.zip
Al weet ik niet zeker of die nog courant is.
Maak je niet ongerust, het is maar rode kool.quote:
STR?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, het is maar rode kool.
(STR)
Het helpt als ik geen tikfouten maak: http://berlage.org/fokfiles/forumtemplate.zipquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, page cannot be found...
Spot The Referencequote:
Turks Fruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
Thanks! Savedquote:
icm stonerstuffquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Turks Fruit.Ohhhh. Jan Wolkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
genoeg?
tenzij een van mn brabovrienden nog belt of ik langs wil komen en ik me niet kan beheersen, niet.quote:
Fuck. Off.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
Iemand nog Carnavallen?
Dat dus. Behalve dan dat ik godzijdank niet uit Brabant kom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fuck. Off.
Als er IETS is op deze gehele aardkloot wat ik echt, absuluut, 100% zeker, totaal NIET mis sinds ik uit Brabant vertrokken ben dan is het wel![]()
![]()
![]()
Carnaval
![]()
![]()
![]()
.
en het stomme is, ik zag pas in dat het volslagen stompzinnig is toen ik er niet meer woonde. Daarvoor deed ik meestal maar gewoon mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fuck. Off.
Als er IETS is op deze gehele aardkloot wat ik echt, absuluut, 100% zeker, totaal NIET mis sinds ik uit Brabant vertrokken ben dan is het wel![]()
![]()
![]()
Carnaval
![]()
![]()
![]()
.
Dronken Ieren, heb ik vorige week aan den lijve ondervonden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
Mooi zo. Ik nou 't nog geen dag vol. Als er iets ergers is dan dronken brabo's dan mag men het nu zeggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dus. Behalve dan dat ik godzijdank niet uit Brabant kom.
Heul vroegah deed ik mee. Maar toen was Carnaval leuk. Met de hele straat bouwen aan een wagen, mee in de optocht, en dan weer met de hele straat in een zaal feesten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het stomme is, ik zag pas in dat het volslagen stompzinnig is toen ik er niet meer woonde. Daarvoor deed ik meestal maar gewoon mee.
Friesland is veul toffer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:10 schreef Metatron het volgende:
[..].
Niks mis met Brabant. Al zou ik niet meer terug willen.
I beg to differquote:
Ach, het zet mensen wel leuk op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Mannen met lang haar hoef je niet serieus te nemen.
Je bedoelt dat je eruit ziet als een hippie maar eigenlijk een rechtse bal bent?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:24 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach, het zet mensen wel leuk op het verkeerde been.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eruit ziet als een hippie maar eigenlijk een rechtse bal bent?
Dan kunnen wij met elkaar praten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Metatron het volgende:
[..].
Nou, bijna dan. De 'rechtse' bemoeienis in de sociale vrijheidssfeer vind ik net zo stuitend als de 'linkse' bemoeienis in de economische vrijheidssfeer.
Ik heb er vandaag een paar echt uit staan lachen. In hetzelfde pand als waar mijn bedrijf zit, zit een bedrijf wat iets produceert wat blijkbaar door Huntington gebruikt wordt. Schroefjes, pennen, kraanleertjes, weet ik veel. Volkomen onbenullig, en door veel meer personen en bedrijven gebruikt in ieder geval. Dus stond er vandaag weer een in PLO-sjaaltjes gehulde, werkloze kneuzenkermis voor de deur te schreeuwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hippies zijn cool! (Don't fok with Emile)
Zoals ik laatst al vertelde. VVD genoot nog mijn (lichte) voorkeur boven 'de rest', totdat diezelfde VVD het nodig vond om als een blije pup achter de legitimatie-plicht aan te rennen. Dat was voor mij de druppel om die partij ook aan de kant te schuiven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kunnen wij met elkaar praten.
Ja, we hebben ons best vermaakt op kantoor.quote:
Even wat extra water drinken, dan is het zo overquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik vermoed dat het die fles rosé was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |