quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Kom jij ook nog eens onder de mensen.
DIe laatste reacties ook bij het filmpjequote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
Moet je lezen hoe die lui op de rechter hebben gereageerd:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)aft_stug_door__.html
Nog afgezien van de kortzichtigheid, hebben ze gewoon de rechter beledigd en tonen ze geen enkel respect voor de Nederlandse wet. Dit is gewoon TUIG; oppakken die handel, sluiten die tent. Stuur die controleurs van de VWA maar onder politiebegeleiding naar die tent, laat ze maar opnieuw vaststellen dat er gerookt wordt en sluit die handel maar een maand, zodat ze inderdaad failliet gaan.
Men is bang voor personen met een vrije wilquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch wel vermakelijk te zien hoe mensen die hun eigen beslissingen nemen systematisch gedemoniseerd worden.
Weet je wel hoe lang dat filmpje duurt!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
DIe laatste reacties ook bij het filmpje
Die vrouw probeert iedere strohalm aan te grijpen om haar cafe overeind te houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang dat filmpje duurt!!
Jeej, hoe zielig kun je jezelf maken?
Nou, er zijn mensen die hun sociale contacten bij wet willen laten regelen omdat ze het idiote idee hebben dat ze "recht hebben om in iedere kroeg in Nederland te kunnen komen zonder de volgende dag hun kleren te moeten wassen"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang dat filmpje duurt!!
Jeej, hoe zielig kun je jezelf maken?
't Sop is de kool niet waard.quote:
Uhm, fyi, die vrouw heeft een kroeg met minimale afmetingen in Leiden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef Gia het volgende:
[..]
't Sop is de kool niet waard.
Als iedere kroeg zich gewoon aan 't rookverbod houdt, dan heeft 't Kacheltje geen enkel probleem.
Heck! Ik zou er nog wel gaan stappen als ik in Groningen zou wonen. Ziet er keigezellig uit. Die hebben de rokers echt niet nodig.
Ach dat mens is haske aandachtsgeil. Dan koopt ze toch mooi het pand van de buren. Kan ze er een rookruimte in bouwen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:26 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die vrouw probeert iedere strohalm aan te grijpen om haar cafe overeind te houden.
En dan niet met loze argumenten maar met zaken waar ze tegenaan loopt. Wat is daar precies zielig aan?
wordt jij nou niet doodmoe van jezelf? Altijd weer datzelfde riedeltje van je. Zet een andere plaat op, en aanvaard nou gewoon dat die wet er is. Ipv jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die hun sociale contacten bij wet willen laten regelen omdat ze het idiote idee hebben dat ze "recht hebben om in iedere kroeg in Nederland te kunnen komen zonder de volgende dag hun kleren te moeten wassen"
Dat zeiden ze in 1943 ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
wordt jij nou niet doodmoe van jezelf? Altijd weer datzelfde riedeltje van je. Zet een andere plaat op, en aanvaard nou gewoon dat die wet er is. Ipv jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Wat me opvalt aan de hele klaagzang (want dat is het wel een beetje) is dat deze mevrouw alleen maar zwart-wit denkt. Ze heeft het over 'de rokers moeten weren' uit haar café. Dat is natuurlijk niet waar. De rokers zijn welkom, alleen even buiten opsteken graag.quote:
Ik word moe van menen die hun persoonlijke voorkeuren per wet aan anderen willen opdringen. Anti-rokers of andere gelovigenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
wordt jij nou niet doodmoe van jezelf?
Ik aanvaard geen onsterfelijk belachelijke wetten en misbruik van democratie op deze manier.quote:Altijd weer datzelfde riedeltje van je. Zet een andere plaat op, en aanvaard nou gewoon dat die wet er is. Ipv jezelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Nope, het pand van de buren is een woonhuis. Zal vast niet in het bestemmingsplan staan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach dat mens is haske aandachtsgeil. Dan koopt ze toch mooi het pand van de buren. Kan ze er een rookruimte in bouwen.
Roken, we komen er samen wel uit. Is dat gelukt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik word moe van menen die hun persoonlijke voorkeuren per wet aan anderen willen opdringen. Anti-rokers of andere gelovigen![]()
[..]
Ik aanvaard geen onsterfelijk belachelijke wetten en misbruik van democratie op deze manier.
Blijkbaar niet, maar ik vind totale segregatie ook prima.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Roken, we komen er samen wel uit. Is dat gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |