Welke fora zijn dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef Llotyhy het volgende:
Op de Amerikaanse fora die ik volg verwacht men zo'n beetje armageddon als ze zo open gaan... iedereen het bier koud staan?
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef MacDennis het volgende:
[..]
Welke fora zijn dat als ik vragen mag?
Netjes, een winst van 35%!quote:
Opzich wel, maar aangezien de huizenprijzen in Nederland nog flink moeten kelderen, is het aandeel zeer gevaarlijk op langere termijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef M.Melandri het volgende:
bammetje begint weer koopwaardig te worden
hmmm, afstort dus na 4u?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.
Absoluut! Die volg ik ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Llotyhy het volgende:
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.
Hebben we dat niet al dagen achter elkaar gezien?quote:
Klopt... maar als er een rebound komt gaat BAM vast wel weer naar 6+quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Opzich wel, maar aangezien de huizenprijzen in Nederland nog flink moeten kelderen, is het aandeel zeer gevaarlijk op langere termijn.
Heb al 2 dagen op rij mijn shortpositie vergroot vlak voor 4quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Hebben we dat niet al dagen achter elkaar gezien?
Leuk he voor de putjes INGquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
Expiratie vandaag he, tussen 15:30 en 16:00.
achja met deze winstbuffers ga ik het er denk ik op gokkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Long gaan voor een correctie maandag, of short omdat ING genationaliseerd wordt, roept u maar!
Ik denk dat ze extra steun krijgen, dus ik neig naar long AEX.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Long gaan voor een correctie maandag, of short omdat ING genationaliseerd wordt, roept u maar!
short, ik durf long tot 220 in ieder geval niet aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
achja met deze winstbuffers ga ik het er denk ik op gokken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:14 schreef edwinh het volgende:
op naar de 227
Ff kijken of ik op me gevoel ga handelenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
vrijdag op de borden en dan draaien naar long
na 4u is het raakquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:31 schreef pberends het volgende:
Opening Wall Straat valt mee, kan wel wat meer vanaf.
Die Geithner lijkt me echt een PPT-freak. Ik denk dat ze er alles aan gaan doen om de koersen omhoog te krijgen, om vervolgens te zeggen: "Zie je wel dit is de bodem, hij is dubbel getest."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd of PPT nog voor een postief einde van de week gaat zorgen. Lijkt mij niet dat ze zwaar in de min het weekend in willen gaan.
Wat een slachtveld vandaag weer..
Geen actuele koersen Amerikaanse beurzen 20-2-2009quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:34 schreef edwinh het volgende:
bij mij zie ik nog helemaal geen koersen op wallstreet :S
Het verbod op short gaan is nog steeds van kracht, heb je ook maar enig bewijs voor zo'n beschuldiging?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
shorters laten ING nu los... hun premie is binnen!
Ach, die banken stellen toch geen reet meer voor in de indices. Ze moeten onderhand naar 0 gaan om een echte afstort te veroorzaken op de indexen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:41 schreef Dave7 het volgende:
Citigroup Inc. 1.99 -0.52 (-20.72%)
Bank of America Corporation 3.21 -0.72 (-18.32%)
Tom Muller had het AFM gebeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef M.Melandri het volgende:
ach wat vreemd, ineens zijn de bestens verkopen verdwenen bij ING?
Volg het orderboek eens zou ik zeggen....expiratie van opties tussen half 4-4u..erg apart dat de koers om 3uur flink gedrukt werd door giga bestens verkopen...nu wordt ie weer langzaam losgelaten..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verbod op short gaan is nog steeds van kracht, heb je ook maar enig bewijs voor zo'n beschuldiging?
Zou je gelijk hebben gehad?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef M.Melandri het volgende:
ik denk zelf aan een daylow van 228 hoog
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef M.Melandri het volgende:
ING mag weer boven de 4
tja.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
Achteraf gelul.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
idd had ze sowieso nu niet meer in bezig gehad.. was voor een korte trade maar ging de verkeerde kant opquote:
ik eis minsten een -3% op het bordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef M.Melandri het volgende:
Ik vind dit niet echt lekker trouwens..... van mij mogen we richting slot wel iets zakken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik eis minsten een -3% op het bord
Meestal geen goed tekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Llotyhy het volgende:
Obama schijnt te gaan spreken, Volker schijnt te gaan spreken...
men?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Llotyhy het volgende:
Volker heeft een goede reputatie ook al is het een noob net als de anderen. Als hij een concrete rol binnen de administration krijgt verwacht men een rally...
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.quote:
jah dat snap ik maar ik dacht iemand of instelling ofzo. maar ok duidelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |