refinancequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef lammegiraf het volgende:
ik neig er naar ING te gaan kopen...
als je het al doet zou ik een scherpe stoploss klaar zetten....quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef lammegiraf het volgende:
ik neig er naar ING te gaan kopen...
Dat lijkt me nog net niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Rusland is echt extreem onstabiel, Jim Rogers denkt zelfs dat Rusland uit elkaar valt.
Ik zat er zelf ook over na te denken maar dat durfde ik toch niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef LXIV het volgende:
Ik ben weer in AEGON en ING gestapt. Ritje naar de 6,50 zit er wel weer in.
TomTom is pas koopwaardig onder de 2 euro.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef ruben3123 het volgende:
TomTom wordt ook weer koopwaardig. Staat nog maar 2% hoger dan de laagste koers in de afgelopen 12 maanden. En ik denk dat ze toch niet failliet gaan of zo.
TomTom is inderdaad een aandeel waar ik hard van afblijf. Ik zit zelf ook weer te denken aan aandelen inkopen, alleen zijn we nog niet bij de 'lows' van november aangekomen. Pas als we daar doorheen donderen wil ik pas bij kopen, al geef ik toe dat het wel kriebeltquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
TomTom is pas koopwaardig onder de 2 euro.
Same here. Na mijn Fortis debacle blijf ik mooi van de financials afquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zat er zelf ook over na te denken maar dat durfde ik toch niet aan
komt vrijdag wel goeddenk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef Llotyhy het volgende:
Hmm... zit er weer niet in blijkbaar.Die 52wk low moet eraan...
Dat denk ik ook. Als DJ niet door het ijs zakt, en de DJ volgt zn eigen weg toch wel, zie je toch weer die stomme groene plus verschijnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef lammegiraf het volgende:
volgens mij kan het weer alle kanten op...als DJ niet door het ijs zakt vanavond heb je best kans dat we morgen en vrijdag zo weer groen gaan.
hahaha LOLzquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef M.Melandri het volgende:
ik zie steunaankopen! zoals willem het zo mooi kan zeggen
Ze maken hun fout van gister goedquote:
Ik geef er niks voor, ik ga voor de verandering eens niks doen voor sluitings tijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:45 schreef lammegiraf het volgende:
DJ spartelt....volgens mij willen ze het graag groen zien vandaag....
Silvia wie? Werkt ze soms bij de PPT ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef venomsnake het volgende:
tvp
Aaaaaaaaarghh, wat een eng mens is die Silvia Wadhwa toch. Kunnen ze dat mens niet op staande voet ontslaan? [ afbeelding ]
Verslaggever van CNBC in Frankfurt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Silvia wie? Werkt ze soms bij de PPT ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verslaggever van CNBC in Frankfurt.
[ afbeelding ]
Een enorm eng mens. Ze praat als een Duitse SM meesteres, zo één die bij de SS heeft gezeten en het lekker vind op je ballen eraf te snijden, ze in pindasaus te dompelen en vervolgens in je mond te stoppen.
Heel eng, *brrrrrr* [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |