Welke fora zijn dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef Llotyhy het volgende:
Op de Amerikaanse fora die ik volg verwacht men zo'n beetje armageddon als ze zo open gaan... iedereen het bier koud staan?
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:00 schreef MacDennis het volgende:
[..]
Welke fora zijn dat als ik vragen mag?
Netjes, een winst van 35%!quote:
Opzich wel, maar aangezien de huizenprijzen in Nederland nog flink moeten kelderen, is het aandeel zeer gevaarlijk op langere termijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:02 schreef M.Melandri het volgende:
bammetje begint weer koopwaardig te worden
hmmm, afstort dus na 4u?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.
Absoluut! Die volg ik ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:01 schreef Llotyhy het volgende:
De fora van market-ticker.org. Sowieso een tip om die blog te volgen daar.
Hebben we dat niet al dagen achter elkaar gezien?quote:
Klopt... maar als er een rebound komt gaat BAM vast wel weer naar 6+quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Opzich wel, maar aangezien de huizenprijzen in Nederland nog flink moeten kelderen, is het aandeel zeer gevaarlijk op langere termijn.
Heb al 2 dagen op rij mijn shortpositie vergroot vlak voor 4quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:04 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Hebben we dat niet al dagen achter elkaar gezien?
Leuk he voor de putjes INGquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:06 schreef pberends het volgende:
Expiratie vandaag he, tussen 15:30 en 16:00.
achja met deze winstbuffers ga ik het er denk ik op gokkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Long gaan voor een correctie maandag, of short omdat ING genationaliseerd wordt, roept u maar!
Ik denk dat ze extra steun krijgen, dus ik neig naar long AEX.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Long gaan voor een correctie maandag, of short omdat ING genationaliseerd wordt, roept u maar!
short, ik durf long tot 220 in ieder geval niet aanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
achja met deze winstbuffers ga ik het er denk ik op gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |