Denk dat goud wel naar de paar duizend dollar kan, maar er ontstaat tegen die tijd inderdaad een zeepbel. Echter een mooi moment om uit te stappen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Goud wordt ook een kleine zeepbel; straks als alles weer voorbij is gaan mensen met kilo's goud in hun bezit alles weer verkopen omdat het belachelijk veel waard is, en ze dan miljoenen winst hebben gemaakt.. ik denk dat over een paar jaar er een paar honderd euro van de goudprijs afgehakt wordt.
Short selling wil niet zeggen dat je je aandelen niet mag verkopen hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef M.Melandri het volgende:
Ik dacht dat short selling op ING verboden was? wie verkoopt er nu 200k tegen bied? Volgens mij klopt hier niks van...
Goud zal altijd een redelijke waarde houden, maar het schommelt gewoon enorm. Eind maart kan het op 1500 of 800 staan....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Goud wordt ook een kleine zeepbel; straks als alles weer voorbij is gaan mensen met kilo's goud in hun bezit alles weer verkopen omdat het belachelijk veel waard is, en ze dan miljoenen winst hebben gemaakt.. ik denk dat over een paar jaar er een paar honderd euro van de goudprijs afgehakt wordt, en de mensen die nu goud kopen omdat ze denken winst te scoren simpelweg verlies gaan maken.
Volgens BNR zijn de Amerikanen alle ING aandelen aan het dumpen. Het lijkt me dat daar nog wel veel meer dan 200k aandelen zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef M.Melandri het volgende:
Ik dacht dat short selling op ING verboden was? wie verkoopt er nu 200k tegen bied? Volgens mij klopt hier niks van...![]()
![]()
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat hier een aantal mensen flink beter van worden...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Short selling wil niet zeggen dat je je aandelen niet mag verkopen hoor.
Uhm... da's logisch. Kijk alleen hier maar eens. Hoeveel mensen hier hebben geen shorts? Die worden ook beter van de dalingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat hier een aantal mensen flink beter van worden...
Ja das legaal.... tijdje terug had ik ook wel het plan om short te gaan op ING maar werd het verbod op short selling verlengd. Voor half 4 knallen ze er bestens nog ff wat aandelen uit zodat de koers tussen haldf 4 en 4 onder ¤4 staat voor de Puts.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:14 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Uhm... da's logisch. Kijk alleen hier maar eens. Hoeveel mensen hier hebben geen shorts? Die worden ook beter van de daling
tot wanneer loopt het verbod eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja das legaal.... tijdje terug had ik ook wel het plan om short te gaan op ING maar werd het verbod op short selling verlengd. Voor half 4 knallen ze er bestens nog ff wat aandelen uit zodat de koers tussen haldf 4 en 4 onder ¤4 staat voor de Puts.
Voorlopig tot 28feb, maja dan heeft et nog amper nut.... De grote jongens hebben inmiddels flink kunnen cashen op hun Puts en kleine particulieren wordt verboden om short te gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
tot wanneer loopt het verbod eigenlijk?
quote:RSDB 15.00 11.1%
OPG Groep 7.21 3.4%
Heijmans 4.62 2.6%
TMC 6.28 0.5%
Brunel International 8.56 0.1%
Brill, Kon. 10.35 0.0%
Batenburg Beheer 19.29 0.0%
Begemann G,Kon.crt.A 1.25 0.0%
Groothandelsgebouwen 43.00 0.0%
Value8 6.00 0.0%
hmm futs stijgen weer iets na half3...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef Gremen het volgende:
Vlak boven de 230....
Wanneer valt hij .....
Waarom ging ING in amerika niet vol onderuit dan? Daar doet ING het iedere keer veel beter...maar zodra AEX open gaat is het volledig mis...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Volgens BNR zijn de Amerikanen alle ING aandelen aan het dumpen. Het lijkt me dat daar nog wel veel meer dan 200k aandelen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |