die longs van vamorgen had je toch vast moeten houdenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef M.Melandri het volgende:
ING mag weer boven de 4
tja.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
Achteraf gelul.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die longs van vamorgen had je toch vast moeten houden
idd had ze sowieso nu niet meer in bezig gehad.. was voor een korte trade maar ging de verkeerde kant opquote:
ik eis minsten een -3% op het bordquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:14 schreef M.Melandri het volgende:
Ik vind dit niet echt lekker trouwens..... van mij mogen we richting slot wel iets zakken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik eis minsten een -3% op het bord
Meestal geen goed tekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:19 schreef Llotyhy het volgende:
Obama schijnt te gaan spreken, Volker schijnt te gaan spreken...
men?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:21 schreef Llotyhy het volgende:
Volker heeft een goede reputatie ook al is het een noob net als de anderen. Als hij een concrete rol binnen de administration krijgt verwacht men een rally...
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.quote:
jah dat snap ik maar ik dacht iemand of instelling ofzo. maar ok duidelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:26 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Als ik men zeg bedoel ik eigenlijk dat er totaal geen concrete bron is en het puur gossip is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |