Koop een laptop.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valt best mee toch, maar om het even uit te leggen.
Net terug van risk. En overdag zitten mijn broertje en zusje beneden nee geen picsen dan heb ik liever niet dat er telkens nakende vrouwen te zien zijn. Mijn ouders hebben al ooit daardoor gedacht dat ik te fapz0rren zat.
Die is de helft vd tijd kapot. En verder nee.quote:
HAHAHA~!!!!!!!1111111111111111quote:
Had je maar een mac moeten kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die is de helft vd tijd kapot. En verder nee.
Heul niet.quote:
En je ouders laten betalen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHA~!!!!!!!1111111111111111
Verzin eens wat...quote:
wat kan ik voor je doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
HOI MIVER
Een zin
hoeft niet
meerdere regels
maar charme
overwint
Jawel.quote:
Niksquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat kan ik voor je doen
mijn poepescheetje?
Hoi Pezu.quote:
O my goodquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen en ze is van mij
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:17 schreef MiVer het volgende:
het zuchten
en het steunen
in gang gezet
nu even uitblazen
pfff
veelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
als was ze van de paus,,,, wtf doet dat er toe_!
Wat moet ze met een AGF-er danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen en ze is van mij
De stijlquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks
De weg
lang en eenzaam
Verloren onderweg
Geen weg terug
Eenzaamheid
neequote:
Dat kan heul niet, Paus mag geen vrouw hebben...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
als was ze van de paus,,,, wtf doet dat er toe_!
Ik ben heel slecht om op commando iets te verzinnen, als ik wat leuks post mag het gebruiken.quote:
Inspiratiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht om op commando iets te verzinnen, als ik wat leuks post mag het gebruiken.
waarom, en evt. namenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind de SC dom nu.
Kijk m'n foute zin.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inspiratie
Je moet het maar hebben.
en dat geeft maar eens aan hoe boeiend ik het vind van wie een vrouw p een plaatje op het inet isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, Paus mag geen vrouw hebben...
hee, held van de nachtquote:
mag biertje komen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks
De weg
lang en eenzaam
Verloren onderweg
Geen weg terug
Eenzaamheid
quote:
hihi, miver noemt me held.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee, held van de nacht
en alle dag
plus de spanning
die gegraaid wordt
jawel
groetjes
zvo en grut.quote:
Dankje.quote:
Spijt mij zeer...quote:
slokken in een zwart gatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
Een zucht,
klaagzang van vermoeidheid,
een steun,
almachtig geheel dat omvallen voorkomt,
de zuchtende steun die de gehaktbal-aarde op zijn schoudertjes draagt opdat zij niet een zwart gat in waait.
"~, als ik wat leuks post mag het gebruiken."quote:
Niet meer zo erg als eerst, nee.quote:
I AM THE EGGMAN!quote:
weheheh, jij vond mij eerst kankerkutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als eerst, nee.
Willenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
mag biertje komen doen
walcheren
hahaha
groetjes, alle fun voor jou!
Ik vergeet jou nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"~, als ik wat leuks post mag het gebruiken."
Ik vergat 'je'.
Je was dan ook een totale randmongool. En jij vond me net zo kut.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, jij vond mij eerst kankerkutd_a vond me eerst ook kut
man oh manquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Willen
De trein vertraagd
Verlaten station
Datum anders
Alle plezier voor eeniederen
Speciaal MIVer
Dank
Ik luister nog S&G hoor sukkelhoofd. hihi ik zei elhoquote:
Ja, klopt, nu nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je was dan ook een totale randmongool. En jij vond me net zo kut.
OHHW, Sorry.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik luister nog S&G hoor sukkelhoofd. hihi ik zei elho
Het valt nu wel mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt, nu nog
Uhu, kankerkneus dat je bent was.
je bent vet uit je dak aan het gaan dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
Whoeeeee whoeeeeee whooeehooohooooohoooohoooo.
Boeiend.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
klb-sc, het kanker van fok, jwt
ja we vloeien ons in een positiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
klb-sc, het kanker van fok, jwt
dat zijn mooie bezichhedenquote:
concentreer je op het hd formaatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
1000GB schijf erbij, we kunnen weer downloaden.
De reisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat zijn mooie bezichheden
soms
nog iets nodig?
zeg maar
goeie reis iig
jajajaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De reis
In dromenland
Alleen mijn ziel
De droomwereld
Mijn nachtmerrie
Uren alleen
Zonder iets
Welterusten
Je kan je pron toch ook gewoon online kijken, dat scheelt ruimtequote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
Maar wat als het interwebz in 10 jaar jaar gecensureerd zal worden of omvalt?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je kan je pron toch ook gewoon online kijken, dat scheelt ruimte
.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
931GB.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
.
892GB heb je er dus ongeveer bij, of hoeveel gaat er eigenlijk af van een terrabyte?
Jah okii dan kan je beter alvast een voorraadje aanmakenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat als het interwebz in 10 jaar jaar gecensureerd zal worden of omvalt?
JE BENT OOK KUTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, jij vond mij eerst kankerkutd_a vond me eerst ook kut
Wat moet je daar nu weer mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
HEUY WD, ik weet het serienummer van jou 400d.
WV, lekker dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer mee?
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het slapen![]()
Maar hojjj, hoe gaat het?
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenZit hier met een emmer koffie en boterhammen met pindakaas wakker te worden op mn werk. Moet je niet naar school?
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?
Ik ben op school maar heb geen boeken bij, dus ik zit lekker hier en af en toe in mijn leesboek kijken doe ik ook.
Nespresso?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffie
WV? Wolksvagen?quote:
Weet ik veel, ik zit nog te slapenquote:
Gatver. Ik heb lekker wel Nespresso elke ochtend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon, simpele, smerige, zwarte koffie uit zo'n automaat.
Wij hebben lekker wel Nespresso! Ik mis alleen Camilla Belle een beetje die om een kopje vraagt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon, simpele, smerige, zwarte koffie uit zo'n automaat.
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gatver. Ik heb lekker wel Nespresso elke ochtend.
Maar op zich wel lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffie
Ik heb hier een automaat, en daar komt smerige koffie uit. Niet te filmen.Het lijkt wel teerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben lekker wel Nespresso! Ik mis alleen Camilla Belle een beetje die om een kopje vraagt.
Alles wat geen Nespresso is vind ik bah, qua thuismaakkoffie dan hè. Spoiled brat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffie
Bij mijn vorige baan hadden we zo'n DE automaat. Niet te zuipen wat een slappe zooi kwam daar uit. Bleek later ook dat ze er geen DE koffie in deden maar gewoon ranzige Aldi shit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hier een automaat, en daar komt smerige koffie uit. Niet te filmen.Het lijkt wel teer![]()
Maar toch blijven drinken, want ja, je moet wat
Verwende aapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles wat geen Nespresso is vind ik bah, qua thuismaakkoffie dan hè. Spoiled brat.
Hier stoppen ze er het eigen merk koffie in, echt niet te zuipen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan hadden we zo'n DE automaat. Niet te zuipen wat een slappe zooi kwam daar uit. Bleek later ook dat ze er geen DE koffie in deden maar gewoon ranzige Aldi shit.
"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
Stoere foto WV, maar niet echt hetgeen ik had verwacht
Dat kan niet. Haagen-das maakt ijs, geen kloffie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Koffie van Häagen-Dazs is lekker!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
Stoere foto WV, maar niet echt hetgeen ik had verwacht
Als ik een koffie bestel, krijg ik gewoon koffie met ijs voor 2,50. In Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan niet. Haagen-das maakt ijs, geen kloffie.
Wanneer kom je er eentje brengen naar me?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een koffie bestel, krijg ik gewoon koffie met ijs voor 2,50. In Rotterdam.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wanneer kom je er eentje brengen naar me?
Waarom moeten WIJ naar Rotterdam komen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wanneer nemen jullie de moeite naar Rotterdam te komen?
Omdat als ik het kom brengen, het koud is wanneer ik aankom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moeten WIJ naar Rotterdam komen?
Vroeger kwam ik er iedere dag... of nou ja, Schiedam... maar dat is ook gewoon Rotterdam.
Ik heb mijn koffie zelf gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, van die kloffie hier moet je schijten, echt niet normaal![]()
Een maat van me woont in R'damquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wanneer nemen jullie de moeite naar Rotterdam te komen?
Ik kan ook komen, zo`n user hier heeft een maat in Rotterdam dus dan ga ik daar ook heenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ergens in West
Dacht ik. Ik ben er niet echt bekend verder
PUTTEN HAHAHAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Skaff-a het volgende:
Waarom komen jullie niet gezellig naar Putten?___!!!
Ik woon erquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PUTTEN HAHAHA
ik was daar op kamp in groep 8, de pepelhoeve jewait![]()
![]()
![]()
Yea I knowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik woon ersamen met rené beter bekend als grootste kutuser NG.
wc pot?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Pfff, er zit een barst in de pot en ik heb hoofdpijn
700quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeveel kippen heb je gevangen?
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Pfff, er zit een barst in de pot en ik heb hoofdpijn
BLØFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?
Alsof je het niet luistert.quote:
Stoer. Gooi het even in een PMquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg mafketel, ik heb eindelijk mijn motivatie af
Uithoudingsvermogen opbouwen, dat zal je nodig gaan hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet luistert.Ik heb gym
Gym... Ik lig lekker in bed met de laptopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet luistert.Ik heb gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gym... Ik lig lekker in bed met de laptop
Ja, dag. Je zit aan je pikkie te trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen opbouwen, dat zal je nodig gaan hebben
Ok. Nou ik hoop dat ze je vragen voor een gesprekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hem m al verstuurd en natuurlijk niet bij me op mn werk-pc
Nou, als ik straks naar Rotterdam kom dan ga jij echt wel uithoudingsvermogen nodig hebben. En een anti-doorlig matrasquote:
Nee, dat is niet vanzelfsprekend. Op basis van je brief wordt er besloten om iemand wel of niet uit te nodigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok. Nou ik hoop dat ze je vragen voor een gesprek![]()
Of krijg je die sowieso wel?
Net alsof je daar in bed voor moet liggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag. Je zit aan je pikkie te trekken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, als ik straks naar Rotterdam kom dan ga jij echt wel uithoudingsvermogen nodig hebben. En een anti-doorlig matras
Nee, dat hoeft niet. Maar is wel makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Net alsof je daar in bed voor moet liggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ik heb én uithoudingsvermogen én een lekker matras die ik niet ga delen met je.
Dan daalt het niveau echt drastisch. Waar is die Bobby?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Ik ga proberen tot 14:00u weg te blijven
Dat dacht ik ook hoor maar jitzzze lijkt wel een machine, een onvermoeibare sexrobot is hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ik heb én uithoudingsvermogen én een lekker matras die ik niet ga delen met je.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor maar jitzzze lijkt wel een machine, een onvermoeibare sexrobot is hetde lakens plakken nog
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef Skaff-a het volgende:
Godver, alles over m`n buik. Ik ga ff douchen
Heeft BT die pic doorgestuurd?quote:
Waarom praatte jij niet met jezelf dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen verknipte mensen praten tegen zichzelf.
Die was te makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom praatte jij niet met jezelf dan?
Ok deze was nepquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat verzonnen?
quote:
quote:
Huh? Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan pic's van jou en BT. En dan samen op één foto he, herkenbaar voor iedereen met een papiertje met JITZZZZE IS DE OPPERBAAZ erop ofzo.
En omdat ik graag van dat soort foto's wil hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat BT op jouw account kan en vice versa.
Waarom zou ik dan een foto moeten maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat BT op jouw account kan en vice versa.
Om te bewijzen dat jullie elkaar kennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan een foto moeten maken?
En kijk mijn geschiedenis maar, ik heb zelfs een feyenoord fantopic geopend
Wat heeft dat met elkaars account te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat jullie elkaar kennen.
En dat zegt niets, er zijn meer mensen die dat doen.
QFTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
FLORIAN HOUDT VAN PIEMELS!!111
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaars account te maken?
En je denkt toch niet serieus dat ik zelf een feyenoord topic zou openen hé?![]()
![]()
Is dit de nieuwe trend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Florian_ het volgende:
Danny, blijf eens van mijn account af, ik ben aan het werk!
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan met overtuigend bewijs, hoe moeilijk is het?
Ja
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wachtwoord geven heeft niks te maken met foto's ofzo of elkaar ontmoeten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je als bewijs kan aanvoeren?
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:24 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas - donderdag 19 februari 2009 @ 17:16
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Een ex van me vond het geweldig als ik haar intieme piercings aan elkaar vlocht met een stukje lint.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.
Na een tijdje kon ik de mooiste creaties maken en dit hield ons soms wel uren bezig, ik heb helaas hierna nooit meer vrouwen meegemaakt die zulke interesses hadden.!
!
quote:
Neequote:
Wat kost een lapdance?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo, heb je weer een beetje uithoudingsvermogen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest van WD naar haar Beatles shirt kijken.
Breezers?quote:
Wat naarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest van WD naar haar tieten kijken.
Hai Pleuntje!quote:
Jij liet jouw ogen rusten op mijn boezem. Ik vroeg of je naar mijn shirt wilde kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En laat die nou net op je tieten hangen
Ik liet mijn piemel op je meloenen rusten, niet mijn ogenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij liet jouw ogen rusten op mijn boezem. Ik vroeg of je naar mijn shirt wilde kijken.
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit.quote:
Das niet duur dan!quote:
Wat hij zegt. En ik vertrouw Ananas ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit. [ afbeelding ]
Met mij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet deze week. Ik ga 24/7 feesten.
Heujjjjjj.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik liet mijn piemel op je meloenen rusten, niet mijn ogen
Ik weet niet waar D_A het over heeft hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet meer. Voor het zelfde geld zit ik op Ananas te fappen omdat ie op je account zit. [ afbeelding ]
Shuddup.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heujjjjjj.
Bloc Party was zo gaaf gisteren he.En ze speelden This Modern Love precies op het moment dat ik het wilde!!!11
![]()
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie vertrouwden mij eerst wel na al mijn topics?
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet waar D_A het over heeft hoorik heb zijn wachtwoord helemaal niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Ik vertrouw alleen Pleun, 4EBE en Krentenbol nog.
Jezus.quote:
Que?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar al die keren dat ik op BT heb zitten fappen heb ik dus misschien wel op jou zitten fappen en nu voel ik me homo. *kras* *kras*.
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja, kutquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus.Kijk eens een paar reacties boven je.
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.quote:
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je hebt gefapt toen ik gisteren hihihi blackzilla zei heb je op D_A gefapt ja!
Al die dagen, weken, maanden daarvoor was ik het gewoon.
Waar is "reettaking"?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Boswachter? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef de_Breathwachter het volgende:
Ik ga deze account wel gebruiken, dan weten jullie tenminste dat ik het ben.
Kut zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou heb ik nooit vertrouwd, jwt.
[..]
Nee toen heb ik niet gefapt. En ik heb geen garantie dat jij het nu wel bent, dus ja, onze FOK! relatie is hierbij ten einde, dat je het even weet.
quote:
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?quote:
Geintje, lieverd. Weet je toch!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, dit is een besluit van jouw kant jadan moet je ook niet zielig doen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*boos, verdrietig, snijden, haar uittrekt*
Ze wilt je foto niet geven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.![]()
Als je dat bij je kut doet hoef je geen scheermesjes te kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken trekt echt al dr haren eruit als automutilatie.
Maar Bobquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar je doet totaal geen moeite om mij terug te winnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |