.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
1000GB schijf erbij, we kunnen weer downloaden.
931GB.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
.
892GB heb je er dus ongeveer bij, of hoeveel gaat er eigenlijk af van een terrabyte?
Jah okii dan kan je beter alvast een voorraadje aanmakenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat als het interwebz in 10 jaar jaar gecensureerd zal worden of omvalt?
JE BENT OOK KUTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, jij vond mij eerst kankerkutd_a vond me eerst ook kut
Wat moet je daar nu weer mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
HEUY WD, ik weet het serienummer van jou 400d.
WV, lekker dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer mee?
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het slapen![]()
Maar hojjj, hoe gaat het?
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenZit hier met een emmer koffie en boterhammen met pindakaas wakker te worden op mn werk. Moet je niet naar school?
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?
Ik ben op school maar heb geen boeken bij, dus ik zit lekker hier en af en toe in mijn leesboek kijken doe ik ook.
Nespresso?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffie
WV? Wolksvagen?quote:
Weet ik veel, ik zit nog te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |