.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef Broekpaling het volgende:
1000GB schijf erbij, we kunnen weer downloaden.
931GB.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
.
892GB heb je er dus ongeveer bij, of hoeveel gaat er eigenlijk af van een terrabyte?
Jah okii dan kan je beter alvast een voorraadje aanmakenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wat als het interwebz in 10 jaar jaar gecensureerd zal worden of omvalt?
JE BENT OOK KUTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weheheh, jij vond mij eerst kankerkutd_a vond me eerst ook kut
Wat moet je daar nu weer mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:46 schreef Zotheid het volgende:
HEUY WD, ik weet het serienummer van jou 400d.
WV, lekker dingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer mee?
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje aan het slapen![]()
Maar hojjj, hoe gaat het?
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Primaaa, ik ben aan het 'lezen' en ik luister R.E.M. - Leaving New York. En jij?
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen om naar Skyradio te luisterenZit hier met een emmer koffie en boterhammen met pindakaas wakker te worden op mn werk. Moet je niet naar school?
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en hoe drink je je koffie?
Ik ben op school maar heb geen boeken bij, dus ik zit lekker hier en af en toe in mijn leesboek kijken doe ik ook.
Nespresso?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe ik mijn koffie drink? Zwart natuurlijk, de rest is allemaal kinderkoffie
WV? Wolksvagen?quote:
Weet ik veel, ik zit nog te slapenquote:
Gatver. Ik heb lekker wel Nespresso elke ochtend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon, simpele, smerige, zwarte koffie uit zo'n automaat.
Wij hebben lekker wel Nespresso! Ik mis alleen Camilla Belle een beetje die om een kopje vraagt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon, simpele, smerige, zwarte koffie uit zo'n automaat.
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gatver. Ik heb lekker wel Nespresso elke ochtend.
Maar op zich wel lekker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffie
Ik heb hier een automaat, en daar komt smerige koffie uit. Niet te filmen.Het lijkt wel teerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hebben lekker wel Nespresso! Ik mis alleen Camilla Belle een beetje die om een kopje vraagt.
Alles wat geen Nespresso is vind ik bah, qua thuismaakkoffie dan hè. Spoiled brat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik Senseo. Maar dat is eigenlijk ook nep-kloffie
Bij mijn vorige baan hadden we zo'n DE automaat. Niet te zuipen wat een slappe zooi kwam daar uit. Bleek later ook dat ze er geen DE koffie in deden maar gewoon ranzige Aldi shit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hier een automaat, en daar komt smerige koffie uit. Niet te filmen.Het lijkt wel teer![]()
Maar toch blijven drinken, want ja, je moet wat
Verwende aapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alles wat geen Nespresso is vind ik bah, qua thuismaakkoffie dan hè. Spoiled brat.
Hier stoppen ze er het eigen merk koffie in, echt niet te zuipen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan hadden we zo'n DE automaat. Niet te zuipen wat een slappe zooi kwam daar uit. Bleek later ook dat ze er geen DE koffie in deden maar gewoon ranzige Aldi shit.
"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
Stoere foto WV, maar niet echt hetgeen ik had verwacht
Dat kan niet. Haagen-das maakt ijs, geen kloffie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Koffie van Häagen-Dazs is lekker!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
Stoere foto WV, maar niet echt hetgeen ik had verwacht
Als ik een koffie bestel, krijg ik gewoon koffie met ijs voor 2,50. In Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan niet. Haagen-das maakt ijs, geen kloffie.
Wanneer kom je er eentje brengen naar me?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een koffie bestel, krijg ik gewoon koffie met ijs voor 2,50. In Rotterdam.![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wanneer kom je er eentje brengen naar me?
Waarom moeten WIJ naar Rotterdam komen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wanneer nemen jullie de moeite naar Rotterdam te komen?
Omdat als ik het kom brengen, het koud is wanneer ik aankom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moeten WIJ naar Rotterdam komen?
Vroeger kwam ik er iedere dag... of nou ja, Schiedam... maar dat is ook gewoon Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |