Ik heb mijn koffie zelf gezetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, van die kloffie hier moet je schijten, echt niet normaal![]()
Een maat van me woont in R'damquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wanneer nemen jullie de moeite naar Rotterdam te komen?
Ik kan ook komen, zo`n user hier heeft een maat in Rotterdam dus dan ga ik daar ook heenquote:
Jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ergens in West
Dacht ik. Ik ben er niet echt bekend verder
PUTTEN HAHAHAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Skaff-a het volgende:
Waarom komen jullie niet gezellig naar Putten?___!!!
Ik woon erquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
PUTTEN HAHAHA
ik was daar op kamp in groep 8, de pepelhoeve jewait![]()
![]()
![]()
Yea I knowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik woon ersamen met rené beter bekend als grootste kutuser NG.
wc pot?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Pfff, er zit een barst in de pot en ik heb hoofdpijn
700quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeveel kippen heb je gevangen?
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Pfff, er zit een barst in de pot en ik heb hoofdpijn
BLØFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou je lachen? Zou je schelden? Zou je zeggen dat ik een klootzak ben? Zou je janken? Zou je vloeken? Zou je zeggen dat je me niet meer kent? Zou je lachen? Zou je schelden... Van verdriet?
Alsof je het niet luistert.quote:
Stoer. Gooi het even in een PMquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg mafketel, ik heb eindelijk mijn motivatie af
Uithoudingsvermogen opbouwen, dat zal je nodig gaan hebbenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet luistert.Ik heb gym
Gym... Ik lig lekker in bed met de laptopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je het niet luistert.Ik heb gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gym... Ik lig lekker in bed met de laptop
Ja, dag. Je zit aan je pikkie te trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen opbouwen, dat zal je nodig gaan hebben
Ok. Nou ik hoop dat ze je vragen voor een gesprekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hem m al verstuurd en natuurlijk niet bij me op mn werk-pc
Nou, als ik straks naar Rotterdam kom dan ga jij echt wel uithoudingsvermogen nodig hebben. En een anti-doorlig matrasquote:
Nee, dat is niet vanzelfsprekend. Op basis van je brief wordt er besloten om iemand wel of niet uit te nodigen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok. Nou ik hoop dat ze je vragen voor een gesprek![]()
Of krijg je die sowieso wel?
Net alsof je daar in bed voor moet liggenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag. Je zit aan je pikkie te trekken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, als ik straks naar Rotterdam kom dan ga jij echt wel uithoudingsvermogen nodig hebben. En een anti-doorlig matras
Nee, dat hoeft niet. Maar is wel makkelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Net alsof je daar in bed voor moet liggen
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ik heb én uithoudingsvermogen én een lekker matras die ik niet ga delen met je.
Dan daalt het niveau echt drastisch. Waar is die Bobby?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Ik ga proberen tot 14:00u weg te blijven
Dat dacht ik ook hoor maar jitzzze lijkt wel een machine, een onvermoeibare sexrobot is hetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ik heb én uithoudingsvermogen én een lekker matras die ik niet ga delen met je.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor maar jitzzze lijkt wel een machine, een onvermoeibare sexrobot is hetde lakens plakken nog
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:07 schreef Skaff-a het volgende:
Godver, alles over m`n buik. Ik ga ff douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |