Whehequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
First! w0000t!
Eens isquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Draai eens Doves - Black and White Town. Ik smeek het al dagen, weken, maanden.
Sorry, ik ken Radiohead niet zo goed.quote:
Ah kom op hans Carnaval int noordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Oja, nu weet ik weer waarom ik zo weinig heb met carnaval..
Ken je klassiekers!quote:
Ben je gek? Dan kan ik net zo goed binnen blijven, ik heb smetvrees.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah kom op hans Carnaval int noorden
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef themauster het volgende:
Ah kom op hans Carnaval int noorden
Ik ga hem sarren, ik heb de volgende TT al klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoera! Nu nog een keer de LaPo, en dan ook echt openen!
ik bedoelde het nummer van pe en rinus die hans vast wel kentquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je gek? Dan kan ik net zo goed binnen blijven, ik heb smetvrees.
Anders ga ik het treinverkeer lamleggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Sautor het volgende:
Michiel, doe eens Doves - Black and White Town draaien
Krijg je geen spijt van
Niet Dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees op Twitter dat Maricha in de 3FM studio is.
En dan Britney Spears draaienquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders ga ik het treinverkeer lamleggen.
Baileys toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
Disney reclame liedje of heb ik het fout?
quote:Llink vraagt surseance aan
Rotterdam, 19 febr. Omroep Llink heeft vandaag uitstel van betaling aangevraagd. Totdat er een bewindvoerder is aangesteld doet de omroep geen uitspraken over haar financiële situatie en de organisatie. Het is de eerste keer in de omroepgeschiedenis dat een publieke omroep surseance aanvraagt.
Het Commissariaat voor de Media heeft de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) eerder op de dag opdracht gegeven te stoppen met de financiering van de omroep in afwachting van een gedegen financieel overzicht.
Het Commissariaat voor de Media is vorige week op de hoogte gesteld van financiële problemen. Eerder onderzocht de mediawaakhond de ledenwervingsactiviteiten van Llink omdat er tekorten ontstonden op het verenigingsbudget. „Nu blijkt dat er ook tekorten zijn ontstaan op het programmabudget, maar de cijfers zijn ondoorzichtig”, zegt Tineke Baalman van het Commissariaat.
,Er is sprake van financieel mismanagement”, zei directeur Tanja Lubbers eerder in een video op weblog GeenStijl. ..Er is niet goed op de cijfers gelet. Bovendien is ledenwerving erg duur. We wisten dat we daardoor in de rode cijfers zouden komen, maar we zijn er te ver in geraakt.”
De omroep leende vorig jaar een half miljoen voor een ledenwervingscampagne. Op 1 april moet Llink 150.000 leden hebben. Dat aantal bedraagt nu ruim 122.000. Op de website roepen de medewerkers van Llink op om nu massaal lid te worden. ,,Een ding is zeker: met 150.000 leden zijn onze problemen voorbij.”
Het CDA heeft vandaag schriftelijke vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk (Media, PVDA) over de financiële problemen bij omroep Llink. Mediawoordvoerder Joop Atsma zet verder vraagtekens bij een initiatief van de gemeente Amsterdam om Llink 104.000 euro te betalen voor een zestiendelige serie over een moestuin. Het Kamerlid wil van de minister weten of deze subsidie strookt met het nieuwe beleid met strengere regels voor overheidssponsoring van programma’s
Wat is er zo goed aan die damequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat heeft Duffy gescoord gisteren! En terecht.![]()
Nou. Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef Timo20 het volgende:
Duffy
ze zag er weer lekker uit tijdens de Brits
Gelukkig dat smaken verschillenquote:
Nou, daar valt stevig over te twisten, hoor!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat heeft Duffy gescoord gisteren! En terecht.![]()
Je hebt nooit 'Rain On Your Parade' gehoord?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, daar valt stevig over te twisten, hoor!
En daarbij, Duffy is meer radio 2 dan 3FM imnsho.
Supernatural Superserious
True.quote:
Wellicht dat de muzikale versie nog aan te horen is, maar mét 'zang'.... Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nooit 'Rain On Your Parade' gehoord?
Jawel. Niet da'k er iets aan vond, maar toch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nooit 'Rain On Your Parade' gehoord?
Wat een namenkwestie. Ik noem ze gewoon Busted.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Busted hier ging ik destijds helemaal op losjammer dat ze hier in nl bust moesten heten
's Avonds?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik leef ook nog... min of meer.
Morgen uitslapen, tot 7 uur!
Woei !quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik leef ook nog... min of meer.
Morgen uitslapen, tot 7 uur!
Doe mij die maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef themauster het volgende:
Nog zon plaatje die ik te gek vond als puberVeenstra wat doe je me aan
"What can I get for you, pimp?"quote:
Byequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Sersjee het volgende:
Woehahaha, Starmaker!
Tijd om richting de club te gaan...
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
K-otic dat ik ooit naar dat Starmaker heb gekeken
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Over ongeveer 20 minuten gaat het hier weer erg stil worden...
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.
One day flyquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Daar kijk ik niet naarquote:
I know, ze hebben in totaal ook maar 1 optreden gedaan, wat gelijk ook de clip werd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
nouja ik hoorde dus via mensen dat dr nu nieuwsploegen op de lloydstraat staanquote:
En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
en toch wil ik op tv komen morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.
is vast wel wat ludieks te verzinnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en toch wil ik op tv komen morgen![]()
Die site is goed stuk jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
Jep, maar dat is nu afgelopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
op 3FM zeggen ze er verder neits over..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
Hier ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net, echt een paar minuten geleden. Je hebt ze toch niet gemist of wel??!
check je pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef themauster het volgende:
ben echt kapot gelukkig heb ik weekend![]()
ben toch blij dat het morgen na 19.00 zeroes request week is afgelopen ik vind de 90,s en classic request weken echt stukken beter
Grapjas, WIDM is al 20 minuten geleden afgelopen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar WIDM kijken en Killers - Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix) moeten missen..... Eeuwig zonde ! Wat een freaking vette plaat !!!!!!!!
Ik wist er geen éénquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is de popquiz moeilijk geworden, opeens..
Whehequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grapjas, WIDM is al 20 minuten geleden afgelopen!
Dan knal ik de mp3 versie er wel inquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar WIDM kijken en de Killers - Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix) moeten missen..... Eeuwig zonde ! Wat een freaking vette plaat !!!!!!!!
inderdaad, heb een heel stokbrood gebakken ondertussenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is zelfs de volledige versie, van 8.48 minuten!![]()
![]()
Veenstra gezien op de cam? Was mooi om te zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is zelfs de volledige versie, van 8.48 minuten!![]()
![]()
Moi Treezzquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef Treezz het volgende:
goh, hoe is het hier ??
rustig jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Treezz. Alles goed? 't is hier vrij rustig volgens mij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, heb een heel stokbrood gebakken ondertussen
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
Misschien wel een van de beste remixen van de 00's!
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef Treezz het volgende:
ik vind coen en sander minder geworden, ze draaien niet echt goeie muziek
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappigquote:
Radio 5 ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappig![]()
maar
ze moeten meer alternatief worden de zender 3fmanders ga ik switchen naar een andere radio zender
hebben jullie een tip ?
Jij ook al , ik ga hem ook niet luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Is het morgen carnaval?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
Heyquote:
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
is er nog iemand geweest die de Sandstorm mix opgenomen heeft?
hij is opgenomen door iemand anders, ik moet m nog bewerken, maar zal morgen wel op joesoep staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hey
[..]
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebben
ik zag vandaag n poster van KX in de treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, alternatiever? KinkFM? Is helaas ook al door het mainstream-virus getroffen.. KX dan?
Doe maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
heb dr n foto van gemaakt...zal m straks of morgen even in dit topic plaatsen
Ik weet nou niet wat erger isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
Hier in Maastricht begint 't dan wel zo ongeveerquote:
Ben alweer terug geswitchedquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
Morph ik herkende je niet zonder je kikkeravatar!
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wat erger is
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-erquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht begint 't dan wel zo ongeveer. Velen gaan met kantoor de stad in. Vind ik persoonlijk de leukste dag van heel de carnavalsperiode
.
ligt eraan wat jij ECHTE noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziek) hoort, valt dat wel mee
.
Je ava is terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
Je kon niet meer zonder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben alweer terug geswitchedleuk dat je terug bent, leuke vakantie gehad ?
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-er
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
TV Oranjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
Mwah. Niet zoals de 'carnavals'muziek van boven de grote rivieren, waar m'n nekharen overeind gaan staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?
in zo n trein zit ik elke dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...![]()
Maar wel grappig dat je die tegenkwam, aangezien het een echte wildplak-actie is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik ook weer![]()
![]()
Net met beamer nog een keer Guatemala laten zien
Niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ben de mix aan t uploaden op joesoep, als ie klaar is zet ik m nog ff hier neer (als joesoep m goedkeurd)
Zoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef themauster het volgende:
Roel bedoel je muziek zoals De Hohner uit keulen mijn vader kijkt altijd keulse carnaval
Die van Nature's Great Events, bedoel je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
@Roel: m'n dvd is er eindelijk (bagger torrents), maar ziet er goed uit
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, das dat andere topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Nature's Great Events, bedoel je?
Owja, die was je ook nog binnen aan 't trekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das dat andere topic
Die van die muziekmakende dames (Corrs)
Als ik jou was zou ik maar eens wat anders als Youtube gaan gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
kga P&W kijken![]()
ben de mix aan t uploaden op joesoep, als ie klaar is zet ik m nog ff hier neer (als joesoep m goedkeurd)
inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar eens wat anders als Youtube gaan gebruiken
Heeft 5 dagen geduurd geloof ik, maar dat was het waardquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die was je ook nog binnen aan 't trekken. Nice hè
.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft 5 dagen geduurd geloof ik, maar dat was het waard
Heb je niet gewoon een mp3?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.zshare.net/video/55886806988a7c7d/
et voilla de laatste DJ Sandstorm mix voor de zeroes staat nu hier
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graagquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mis ook nog steeda volledig waarom je een beeldloos iets als filmpje neer zet is mp3 niet goed genoeg
Als torrent verspreiden, wil ze best sharenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graag
Op dat zshare waar ze ze nu dumpt kan je toch ook gewoon mp3tjes uploadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graag
Daar worden ze na verloop van tijd verwijderd geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef TheZapster het volgende:
Op dat zshare waar ze ze nu dumpt kan je toch ook gewoon mp3tjes uploaden
Das weer zo'n gedoe om te downloadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als torrent verspreiden, wil ze best sharen
* How long will my files be hosted on zSHARE?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar worden ze na verloop van tijd verwijderd geloof ik
Oh, das wel te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
* How long will my files be hosted on zSHARE?
Sirolf kan dit wel vertellen denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef T3hTommay het volgende:
Sorry, eventjes wat tussen door, maar ik had een vraagje:
Ik, een 17-jarige havo-4 scholier, moet voor m'n opleiding van 16 tot en met 20 maart 2009 stage doen bij een bedrijf. Nou leek het mij een puik idee om dat bij 3FM te doen en heb ik afgelopen dinsdag een mailtje gestuurd naar redactie@3fm.nl om te vragen of dit eventueel mogelijk zou zijn. Nou vraag ik me eigenlijk af of je sowieso wel stage kan lopen bij 3FM en zoja, of redactie#3fm.nl dan het goede adres was om het verzoek in te dienen. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Ik loop er op dit moment stage, maar dan bij internet techniek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef T3hTommay het volgende:
Sorry, eventjes wat tussen door, maar ik had een vraagje:
Ik, een 17-jarige havo-4 scholier, moet voor m'n opleiding van 16 tot en met 20 maart 2009 stage doen bij een bedrijf. Nou leek het mij een puik idee om dat bij 3FM te doen en heb ik afgelopen dinsdag een mailtje gestuurd naar redactie@3fm.nl om te vragen of dit eventueel mogelijk zou zijn. Nou vraag ik me eigenlijk af of je sowieso wel stage kan lopen bij 3FM en zoja, of redactie#3fm.nl dan het goede adres was om het verzoek in te dienen. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Hè wat? Gelijk even nakijken...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
draaide Giel een liedje van Sersjee vanochtend trouwens?
Die staat in m'n lijstje, maar even terugluisteren dan.quote:19-02-2009 08:28 Coral Dreaming Of You
Goede smaak wordt nog wel eens beloond danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:36 schreef Sersjee het volgende:
De tering, weer met naam, toenaam en locatie!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Goede smaak wordt nog wel eens beloond dan![]()
al ken ik het nummer niet geloof ik
Kunnen ze geen rijke turkse crimineel meer vinden als voorzitter?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef Sersjee het volgende:
Kut. Lees net dat Turkiyemspor ophoudt te bestaan... Niet alleen kost mijn ploeggie dat 3 punten, maar de broodjes köfte behoren dus ook tot het verleden! Ik twijfel nog over wat ik erger vind.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kunnen ze geen rijke turkse crimineel meer vinden als voorzitter?
Ik vond La Passion en The Riddle ook niet vervelend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Sersjee het volgende:
Jahahahaha!L'amour toujours
![]()
Die draai ik nog steeds met veul plezier...
Bij The Riddle heb ik altijd het origineel in m'n hoofd, leeftijdskwestie...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond La Passion en The Riddle ook niet vervelend.
Ik wist ook meteen dat het een cover/remix/whatever was, maar ik was niet zo bekend met het origineel. Wees dus maar gerust, voor mij geen gevalletje Valerie of Run.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij The Riddle heb ik altijd het origineel in m'n hoofd, leeftijdskwestie...
Uhmm nee, dat was ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:06 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik nou alsnog de eerste?
Ah, Hans is een paar seconden eerder.
Dat is morgen pasquote:
Trusten mook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm nee, dat was ik.
Maar ik ga nu slapen.
Ik absoluut NIET ! deze versie is zo onwijs mooiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind de Buena vista social club versie toch mooier
Ik heb niet gestemdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik absoluut NIET ! deze versie is zo onwijs mooi. Piano stukje
. En Clocks is tot favo nummer gekozen door de 3FM luisteraars. JULLIE DUS
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Clocks is tot favo nummer gekozen door de 3FM luisteraars. JULLIE DUS
Het is niet zo dat ik hem niet mooi vind, maar ik hoor liever andere liedjesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
_!!!
Als het aan mij zou liggen horen we het nummer NOOIT meer op 3FM
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
_!!!
Als het aan mij zou liggen horen we het nummer NOOIT meer op 3FM
Tenzij het de elnino remix is![]()
Kans is kleinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, dat had je misschien maar wel moeten doen want dan was het niet Clocks geworden
uuhm dat is wel balen jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kans is klein. Ik heb het 3 keer geprobeert, maar de site deed gek...
Is het al def afgelopen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
Helaas pindakaas voor LLink dus.
uuhhm, dat is niet bestquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ze krijgen geen steun van regering, ze moeten het zelf oplossen.
Ik ben d'r vandoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |