En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
en toch wil ik op tv komen morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.
is vast wel wat ludieks te verzinnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en toch wil ik op tv komen morgen![]()
Die site is goed stuk jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
Jep, maar dat is nu afgelopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
op 3FM zeggen ze er verder neits over..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
Hier ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net, echt een paar minuten geleden. Je hebt ze toch niet gemist of wel??!
check je pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef themauster het volgende:
ben echt kapot gelukkig heb ik weekend![]()
ben toch blij dat het morgen na 19.00 zeroes request week is afgelopen ik vind de 90,s en classic request weken echt stukken beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |