True.quote:
Wellicht dat de muzikale versie nog aan te horen is, maar mét 'zang'.... Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nooit 'Rain On Your Parade' gehoord?
Jawel. Niet da'k er iets aan vond, maar toch.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nooit 'Rain On Your Parade' gehoord?
Wat een namenkwestie. Ik noem ze gewoon Busted.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Busted hier ging ik destijds helemaal op losjammer dat ze hier in nl bust moesten heten
's Avonds?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik leef ook nog... min of meer.
Morgen uitslapen, tot 7 uur!
Woei !quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik leef ook nog... min of meer.
Morgen uitslapen, tot 7 uur!
Doe mij die maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef themauster het volgende:
Nog zon plaatje die ik te gek vond als puberVeenstra wat doe je me aan
"What can I get for you, pimp?"quote:
Byequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Sersjee het volgende:
Woehahaha, Starmaker!
Tijd om richting de club te gaan...
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
K-otic dat ik ooit naar dat Starmaker heb gekeken
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Over ongeveer 20 minuten gaat het hier weer erg stil worden...
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.
One day flyquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Daar kijk ik niet naarquote:
I know, ze hebben in totaal ook maar 1 optreden gedaan, wat gelijk ook de clip werd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
nouja ik hoorde dus via mensen dat dr nu nieuwsploegen op de lloydstraat staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |