Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
K-otic dat ik ooit naar dat Starmaker heb gekeken
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Over ongeveer 20 minuten gaat het hier weer erg stil worden...
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm, dat nummer heb ik deze week nog niet gehoord... Hoort eigenlijk ook wel bij de 00s.
One day flyquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed dat Jack Spijkerman die band de grond in hielp met 'One Day Fly'.
Daar kijk ik niet naarquote:
I know, ze hebben in totaal ook maar 1 optreden gedaan, wat gelijk ook de clip werd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was meer een parodie, Jack Spijkerman had, ironisch genoeg, nooit de intentie gehad te verdienen aan die single.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
nouja ik hoorde dus via mensen dat dr nu nieuwsploegen op de lloydstraat staanquote:
En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik hoor net dat dr nieuwsproegen buiten bij mn werkplek staan voor llink![]()
![]()
![]()
en toch wil ik op tv komen morgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl ze al hebben aangekondigd niks meer te zullen zeggen over hun financiële situatie, behalve via persberichten.
is vast wel wat ludieks te verzinnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en toch wil ik op tv komen morgen![]()
Die site is goed stuk jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
Jep, maar dat is nu afgelopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:17 schreef cosmick het volgende:
3fm.nl > crash database.
op 3FM zeggen ze er verder neits over..quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
Hier ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij was vandaag de hele dag al traag, dus het was te verwachten...
Nu nog steeds traag/onbereikbaar trouwens.
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef cosmick het volgende:
Kijken er op dit moment echt veel mensen naar De Mol dan?
Heb er niks mee.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net, echt een paar minuten geleden. Je hebt ze toch niet gemist of wel??!
check je pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik ook niet , heb er nog nooit naar willen kijken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef themauster het volgende:
ben echt kapot gelukkig heb ik weekend![]()
ben toch blij dat het morgen na 19.00 zeroes request week is afgelopen ik vind de 90,s en classic request weken echt stukken beter
Grapjas, WIDM is al 20 minuten geleden afgelopen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar WIDM kijken en Killers - Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix) moeten missen..... Eeuwig zonde ! Wat een freaking vette plaat !!!!!!!!
Ik wist er geen éénquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is de popquiz moeilijk geworden, opeens..
Whehequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grapjas, WIDM is al 20 minuten geleden afgelopen!
Dan knal ik de mp3 versie er wel inquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar WIDM kijken en de Killers - Mr. Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix) moeten missen..... Eeuwig zonde ! Wat een freaking vette plaat !!!!!!!!
inderdaad, heb een heel stokbrood gebakken ondertussenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is zelfs de volledige versie, van 8.48 minuten!![]()
![]()
Veenstra gezien op de cam? Was mooi om te zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is zelfs de volledige versie, van 8.48 minuten!![]()
![]()
Moi Treezzquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef Treezz het volgende:
goh, hoe is het hier ??
rustig jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Treezz. Alles goed? 't is hier vrij rustig volgens mij
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, heb een heel stokbrood gebakken ondertussen
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:49 schreef Againzender het volgende:
Misschien wel een van de beste remixen van de 00's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |