Ben alweer terug geswitchedquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
Morph ik herkende je niet zonder je kikkeravatar!
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wat erger is
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-erquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht begint 't dan wel zo ongeveer. Velen gaan met kantoor de stad in. Vind ik persoonlijk de leukste dag van heel de carnavalsperiode
.
ligt eraan wat jij ECHTE noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziek) hoort, valt dat wel mee
.
Je ava is terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
Je kon niet meer zonder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben alweer terug geswitchedleuk dat je terug bent, leuke vakantie gehad ?
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-er
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
TV Oranjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
Mwah. Niet zoals de 'carnavals'muziek van boven de grote rivieren, waar m'n nekharen overeind gaan staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?
in zo n trein zit ik elke dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...![]()
Maar wel grappig dat je die tegenkwam, aangezien het een echte wildplak-actie is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik ook weer![]()
![]()
Net met beamer nog een keer Guatemala laten zien
Niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ben de mix aan t uploaden op joesoep, als ie klaar is zet ik m nog ff hier neer (als joesoep m goedkeurd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |