We hebben een winnaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef Treezz het volgende:
ik vind coen en sander minder geworden, ze draaien niet echt goeie muziek
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappigquote:
Radio 5 ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
ben om 4 uur afgewerkt he, m'n mp3tje aan, en rond half 5 zet ik de radio weer aan om het nieuws te horen.. en da's best grappig![]()
maar
ze moeten meer alternatief worden de zender 3fmanders ga ik switchen naar een andere radio zender
hebben jullie een tip ?
Jij ook al , ik ga hem ook niet luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
Ik sla de top100 morgen trouwens over. Geen zin in die lijst.
Is het morgen carnaval?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
Heyquote:
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
is er nog iemand geweest die de Sandstorm mix opgenomen heeft?
hij is opgenomen door iemand anders, ik moet m nog bewerken, maar zal morgen wel op joesoep staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hey
[..]
Ik hoop het wel, zou hem graag als MP3 hebben
ik zag vandaag n poster van KX in de treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, alternatiever? KinkFM? Is helaas ook al door het mainstream-virus getroffen.. KX dan?
Doe maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
heb dr n foto van gemaakt...zal m straks of morgen even in dit topic plaatsen
Ik weet nou niet wat erger isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgen zal ik op kantoor wel vooral carnavalsmuziek horen.
Hier in Maastricht begint 't dan wel zo ongeveerquote:
Ben alweer terug geswitchedquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef Noortje. het volgende:
Morph ik herkende je niet zonder je kikkeravatar!
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziekquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik weet nou niet wat erger is
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-erquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht begint 't dan wel zo ongeveer. Velen gaan met kantoor de stad in. Vind ik persoonlijk de leukste dag van heel de carnavalsperiode
.
ligt eraan wat jij ECHTE noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je ECHTE carnavalsmuziek (dus niet de Hollandse nep hoempapa-muziek) hoort, valt dat wel mee
.
Je ava is terugquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
Je kon niet meer zonder?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben alweer terug geswitchedleuk dat je terug bent, leuke vakantie gehad ?
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij ECHTE noemt
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Collega gaat tot zondag carnaval vieren in Maastricht. is een expat limbo-er
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
TV Oranjequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek afkomstig uit Limburg of net over de grens in Duitsland. In elk geval met een zachte g.
Mwah. Niet zoals de 'carnavals'muziek van boven de grote rivieren, waar m'n nekharen overeind gaan staanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook van hoempa hoempa hoempapa enzo?
in zo n trein zit ik elke dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je zit in zo'n oude Mat'64 / Plan T-trein met chronisch gebrek aan beenruimte. Heb ik ook regelmatig mee te maken, en wat heb ik er een hekel aan...![]()
Maar wel grappig dat je die tegenkwam, aangezien het een echte wildplak-actie is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik ook weer![]()
![]()
Net met beamer nog een keer Guatemala laten zien
Niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
ben de mix aan t uploaden op joesoep, als ie klaar is zet ik m nog ff hier neer (als joesoep m goedkeurd)
Zoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:11 schreef themauster het volgende:
Roel bedoel je muziek zoals De Hohner uit keulen mijn vader kijkt altijd keulse carnaval
Die van Nature's Great Events, bedoel je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
@Roel: m'n dvd is er eindelijk (bagger torrents), maar ziet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |