quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet nog net mn knietjes
Nee, das dat andere topicquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Nature's Great Events, bedoel je?
Owja, die was je ook nog binnen aan 't trekkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das dat andere topic
Die van die muziekmakende dames (Corrs)
Als ik jou was zou ik maar eens wat anders als Youtube gaan gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
kga P&W kijken![]()
ben de mix aan t uploaden op joesoep, als ie klaar is zet ik m nog ff hier neer (als joesoep m goedkeurd)
inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar eens wat anders als Youtube gaan gebruiken
Heeft 5 dagen geduurd geloof ik, maar dat was het waardquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die was je ook nog binnen aan 't trekken. Nice hè
.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft 5 dagen geduurd geloof ik, maar dat was het waard
Heb je niet gewoon een mp3?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:24 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.zshare.net/video/55886806988a7c7d/
et voilla de laatste DJ Sandstorm mix voor de zeroes staat nu hier
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graagquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mis ook nog steeda volledig waarom je een beeldloos iets als filmpje neer zet is mp3 niet goed genoeg
Als torrent verspreiden, wil ze best sharenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graag
Op dat zshare waar ze ze nu dumpt kan je toch ook gewoon mp3tjes uploadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Als jij een host weet waar ie op blijft staan als mp3, dan graag
Daar worden ze na verloop van tijd verwijderd geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef TheZapster het volgende:
Op dat zshare waar ze ze nu dumpt kan je toch ook gewoon mp3tjes uploaden
Das weer zo'n gedoe om te downloadenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als torrent verspreiden, wil ze best sharen
* How long will my files be hosted on zSHARE?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar worden ze na verloop van tijd verwijderd geloof ik
Oh, das wel te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
* How long will my files be hosted on zSHARE?
Sirolf kan dit wel vertellen denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef T3hTommay het volgende:
Sorry, eventjes wat tussen door, maar ik had een vraagje:
Ik, een 17-jarige havo-4 scholier, moet voor m'n opleiding van 16 tot en met 20 maart 2009 stage doen bij een bedrijf. Nou leek het mij een puik idee om dat bij 3FM te doen en heb ik afgelopen dinsdag een mailtje gestuurd naar redactie@3fm.nl om te vragen of dit eventueel mogelijk zou zijn. Nou vraag ik me eigenlijk af of je sowieso wel stage kan lopen bij 3FM en zoja, of redactie#3fm.nl dan het goede adres was om het verzoek in te dienen. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Ik loop er op dit moment stage, maar dan bij internet techniek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:03 schreef T3hTommay het volgende:
Sorry, eventjes wat tussen door, maar ik had een vraagje:
Ik, een 17-jarige havo-4 scholier, moet voor m'n opleiding van 16 tot en met 20 maart 2009 stage doen bij een bedrijf. Nou leek het mij een puik idee om dat bij 3FM te doen en heb ik afgelopen dinsdag een mailtje gestuurd naar redactie@3fm.nl om te vragen of dit eventueel mogelijk zou zijn. Nou vraag ik me eigenlijk af of je sowieso wel stage kan lopen bij 3FM en zoja, of redactie#3fm.nl dan het goede adres was om het verzoek in te dienen. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Hè wat? Gelijk even nakijken...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef muisje-eliza het volgende:
draaide Giel een liedje van Sersjee vanochtend trouwens?
Die staat in m'n lijstje, maar even terugluisteren dan.quote:19-02-2009 08:28 Coral Dreaming Of You
Goede smaak wordt nog wel eens beloond danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:36 schreef Sersjee het volgende:
De tering, weer met naam, toenaam en locatie!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Goede smaak wordt nog wel eens beloond dan![]()
al ken ik het nummer niet geloof ik
Kunnen ze geen rijke turkse crimineel meer vinden als voorzitter?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef Sersjee het volgende:
Kut. Lees net dat Turkiyemspor ophoudt te bestaan... Niet alleen kost mijn ploeggie dat 3 punten, maar de broodjes köfte behoren dus ook tot het verleden! Ik twijfel nog over wat ik erger vind.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kunnen ze geen rijke turkse crimineel meer vinden als voorzitter?
Ik vond La Passion en The Riddle ook niet vervelend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:07 schreef Sersjee het volgende:
Jahahahaha!L'amour toujours
![]()
Die draai ik nog steeds met veul plezier...
Bij The Riddle heb ik altijd het origineel in m'n hoofd, leeftijdskwestie...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond La Passion en The Riddle ook niet vervelend.
Ik wist ook meteen dat het een cover/remix/whatever was, maar ik was niet zo bekend met het origineel. Wees dus maar gerust, voor mij geen gevalletje Valerie of Run.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij The Riddle heb ik altijd het origineel in m'n hoofd, leeftijdskwestie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |