Is eigenlijk hetzelfde als narrowcastigquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. die ken ik dan weer niet
Dit dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon wat te eten, ik wil gewoon eten waar ik op dat moment trek ik heb en niet zo'n plastic boterhamzakje tevoorschijn halen met geplet brood. In de zomer is het helemaal dramatisch om te zien wat er overblijft van zo'n "heerlijk zelf gemeerd boterhammetje"
ah okquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als narrowcastig
Tupperware FTWquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon wat te eten, ik wil gewoon eten waar ik op dat moment trek ik heb en niet zo'n plastic boterhamzakje tevoorschijn halen met geplet brood. In de zomer is het helemaal dramatisch om te zien wat er overblijft van zo'n "heerlijk zelf gemeerd boterhammetje"
Mooi zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daph_
Het tosti-ijzer was een succes trouwens
?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
Iemand burgerlijk noemen maar er wel het bed mee gedeeld hebben........ ..........
Van onze Negeriaanse vrienden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:32 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. dat is het derde phisingmailtje deze week al..
Nee.. van de Visa..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Van onze Negeriaanse vrienden?
stuff in de frituurquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk thuis eens wat stuffz in de frituur gooien
Oeh lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk thuis eens wat stuffz in de frituur gooien
Zekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh dat is ooke en leuk idee:Y
hey.. een man moet eten toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij ook niets anders in huis
mooi.. we hebben hier toch alleen een AH in de buurtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeker
Alleen moet je niet de pita's van de dirk van de broek nemen, die gaan kapotDie zijn te dun.. Die van de euroshopper zijn wel goed
Handigquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey.. een man moet eten toch?
[..]
mooi.. we hebben hier toch alleen een AH in de buurt
moeders.. ze bedoelen het altijd zo lief, maar uiteindelijk kan je het beter zelf doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Handig
(M'n moeder had ze meegenomen bij de dirk.. Die moeten dus eerst op)
Truequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moeders.. ze bedoelen het altijd zo lief, maar uiteindelijk kan je het beter zelf doen
Nee.quote:
Het is sowieso rustig vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:16 schreef jna het volgende:
het valt weer stil!
vertel!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef Daph_ het volgende:
Zooo anders neem je even het voortouw
Ik ga voor de helftquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zit je al aan de 4000 posts vandaag?
dont mess with the zohanquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef jslavenburg het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken
Soul planequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef jslavenburg het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken
quote:
quote:
Die is gaafquote:
Dukes of Clarkson.quote:
quote:
Staan daar je eigen privé-foto's in?quote:Lullo's
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Staan daar je eigen privé-foto's in?
toe maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist opgeworpen als vertegenwoordiger van de studentenbezetting van de SMR
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Staan daar je eigen privé-foto's in?
Goedemorgen dan maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Ben wakker![]()
Wat heb ik toch een droom-bed![]()
>> Schopje Onzquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef Piles het volgende:
Ben wakker![]()
Wat heb ik toch een droom-bed![]()
Dit is toch een algemene SC....quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
vind je het wel SES-waardig dan
Dat mag nu juist wel tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Algemene SC?
En dan gaan ze zeiken zeggen dat we geen smileyposts mogen plaatsen,
Hehe, je zei tiet, hehequote:
Ik zit thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
En ook niet stiekem naar het archief gaan
Als ik het zo hoor, doet het met stiekem wel een klein belletje rinkelen, maar meer ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je hem niet kent
Zelfs ik ken hemquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je hem niet kent
Oh, ik hou totaal niet van hem en zijn humorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is held
En dan vooral door al zolang zo goed te zijn
Smaken verschillen, zeker wat humor betreftquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, ik hou totaal niet van hem en zijn humor
Maar goed ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zeker wat humor betreftDie link je in je sig bewijst dat ook nog eens
Nee dank je, met het oog op de toekomst van ons bedrijf kan ik beter lid worden van www.omroepc.nlquote:
Eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dank je, met het oog op de toekomst van ons bedrijf kan ik beter lid worden van www.omroepc.nl
een kruisje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Deze vond ik dan zelf wel de mooiste
[ afbeelding ]
whehe.. scherpquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Wedden dat er genoeg kruisjes worden geslagen op die foto
Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga naar de tandarts en dan werken.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
tadaaaaaa!!
ik ook niet, heb alleen gehoord dat er blijkbaar een soort mysterykandidaat is met een masker opquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kijk het nooit, dus ik heb geen idee wie dat is en wat die kan
ook dat spoort me niet aan om wel te kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook niet, heb alleen gehoord dat er blijkbaar een soort mysterykandidaat is met een masker op
Vrolijkheid is toch goed?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Iedere keer als ik de TT zie moet ik weer een beetje lachen omdat ik zo'n boterham zichzelf zie besmeren (Harry Potter style')
Truequote:
dat is je eigen schuldquote:
hahaha..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Maar m'n zusje kijkt steeds een beetje raar op als ik zit te gniffelenEn als ik het dan uitleg zucht ze en geeft ze me zo'n blik van "Daar heb je haar weer met haar Harry Potter"
Ik kan er niks aan doen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld
[..]
hahaha..
Ik ben maar weer bezig aan PvA enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag ben ik echt niet vooruit te branden.De tijd daarbij ook niet. Gelukkig nog een uurtje
Dat ontken ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld
[..]
hahaha..
Ik beschuldig jou daar toch ook niet vanquote:
met chocolade?quote:
Je hebt wel eens van die dagenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag ben ik echt niet vooruit te branden.De tijd daarbij ook niet. Gelukkig nog een uurtje
Uiteraard met chocoladequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou daar toch ook niet van
[..]
met chocolade?
[..]
Je hebt wel eens van die dagen
Sleep jezelf er doorheen meid!
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe durfde ik het te vragen
Dat moet ik eigenlijk ook doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben maar weer bezig aan PvA enzo
quote:
Ik deel je mening, alleen is de huidige fase zo verdomd belangrijk..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Nou ja, morgen weer een dag toch
Maar ik zal blij zijn als ik eindelijk begonnen ben met het werk, ipv dit gedoe
Ik vind dit altijd zo irritantquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Nou ja, morgen weer een dag toch
Maar ik zal blij zijn als ik eindelijk begonnen ben met het werk, ipv dit gedoe
Dat gerucht gaat iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik deel je mening, alleen is de huidige fase zo verdomd belangrijk..
Eens, kan het ook gewoon nietquote:
Hier dus helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat iddNee, is ook wel belangrijk, maar vind het soms een beetje overdreven allemaal
Vraag me af hoeveel PvA's er in het bedrijfsleven nog gemaakt worden![]()
Ik neem ook aan dat in jouw vakgebied heel veel gewoon niet te voorspellen is. Dan kan je alleen opschrijven wat je wil gaan proberen, maar je zal niet door kunnen rekenen met een 'verwachte uitkomst'. Dus dan is het lastigquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
PvA maken... ik weet dat het in sommige vakgebieden nodig is.. in mijn vakgebied is het opzich handig...als het werkt... zo niet... dan wordt dat al vaak opzij geschovenen dan is het gewoon wat proberen
uitdagingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
precies
Pas als e uitkomst er is... zal er bedacht worden wat de volgende stap isAnd yet... moest ik een Research plan opstellen voordat ik begon
Hoe was het in Rotterdam?quote:
Mijn levenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Chaos,crisis in de zaal, zijn het marokkanen? nee het is wartaal...
Willie Wartaal!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
dat is wel prettigquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
dat was zeker een uitdaging.... gelukkig snapt mijn SLB-er dat ik fundamenteel onderzoek doe... en weet hij dat het onmogelijk is![]()
Die dikzak van watskeburt....quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Doet 'ie eerst een klassieker als Oye como va en dan ditquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus wat in je leven, dat is positiefquote:
Er gebeurd wel wat, maar niks ten goede... vond net nog een paar aanmaningen op de mat...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus wat in je leven, dat is positief![]()
![]()
Dure beamer in the house, wauwFf geleend voor Guatemala-film zaterdag
van alle markten thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doet 'ie eerst een klassieker als Oye como va en dan dit
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er gebeurd wel wat, maar niks ten goede... vond net nog een paar aanmaningen op de mat...
Dikke rekeningen, uit elkaar vallende auto, huis is een zootje... het is een grote klerebende
Ik wou het niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggenMaar ik ben blij dat je het zelf inziet
Ik kon het vanaf hier zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben je helderziend of is het zo erg dat het vanaf daar zichtbaar is?
Wat zie je dan precies?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon het vanaf hier zien
quote:
Wat voor dingen dan? En waar liggen die dan precies?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
allerlei dingen die nodig opgeruimd dienen te worden![]()
![]()
![]()
Dat kan ik nu niet meer zien...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat voor dingen dan? En waar liggen die dan precies?
en nu in elkaar zettenquote:
Ik kan nie slapen niequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan nie slapen nieHeb spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en een volle neus
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf ik nog wel ff wakker dan
Doe datquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo wel paraceta nemen ofso, wie weet helpt het
Trustequote:
Ja, dat was even paniek jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:01 schreef jna het volgende:
Wat hoorde ik nou Piles? Wordt 10% van de luchtverkeersleiding ontslagen?
Gewoon 500mgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Truste en beterschap
Hoe sterk is die paraceta van jou wel niet trouwens
In de ICT worden op het moment ook veel mensen ontslagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat was even paniek jaMaar is alleen bij het overige personeel
Luchtverkeersleiders worden nog steeds genoeg gezocht, maar hoop dat de luchtvaart niet te ver instort, wie weet hoe het over een jaar is
Niceau!quote:
Ja, opzich wel. Mag niet klagen. Zit een beetje te kijken naar een hotel in Alanya (of Iig een populaire plek in Turkije).quote:
tering wat een geld.. Ik zou juist die honkbaldude cancelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. Mag niet klagen. Zit een beetje te kijken naar een hotel in Alanya (of Iig een populaire plek in Turkije).
We gaan met 3 gasten, alleen is er 1 bij die niet heel flexibel is.. Die wil zijn honkbalwedstrijden niet missen, waardoor we niet vóor 12 juli weg kunnen, maar hij wil ook voor halverwege augustus terug zijn, want dan beginnen de wedstrijden weer. Daarnaast minimaal 15 dagen, want anders is het "niet een echte vakantie".
Maw. is het niet heel flexibel, zit je vol in het hoofdseizoen en betaal je dus de hoofdprijs. Zie dan maar eens een tent te vinden die aan die eisen voldoet, niet te ver van het strand ligt, en ook niet te ver van het centrum.
Wat dat aangaat ben ik een stuk makkelijker. Ik wil een zwembad, goed eten, sportieve mogelijkheden (dingen als watersporten, wat ruigere dingen) in de redelijke buurt. De duur van de vakantie is mij ook niet heel belangrijk. Toch wel minimaal 8 dagen, maar in vergelijking met 15 is dat practisch de helft
Ben zelf nog nooit zo lang op vakantie geweest. Oja, het mag ook (het liefste) niet meer dan €1000,- kosten A.I. Nu is hij de persoon die het meeste verdiend van ons 3en. Ten minste, ik verdien het meeste, maar krijg het niet () Het maakt mij persoonlijk niet uit om er €1600,- aan uit te geven, zolang ik maar kan genieten en het naar mijn zin heb. Vanavond komen we samen om een beetje hotels te filteren welke mogelijk zijn. Had er een paar gevonden:
Grand Kaptan **** 15 dgn, vertrek 6-7 €1186,- 13-7 €1281 A.I.
Gold City ***** 15 dgn, vertrek 13-7 €917,- (17-7 €867) Logies en ontbijt (!)
Orient palace ***** 15 dgn, vertrek 14-7 €1040,- AI
Club hotel Sidera ***** 15 dgn, vertrek 18-7 €1158 U.A.I
Hotel Sunset Beach ***** 15 dgn, vertrek 13-7 €1193,- A.I.
Utopia World ***** 15 dgn vertrek 13-7 €1073,- A.I.
Deze kwamen allemaal wel redelijk goed (7,5+) uit vakantiereiswijzer.nl . Als daar staat dat het eten koud is, of niet te vreten, valt het imo al af. We moeten daar wel redelijk streng op zijn. Vorige hotel in Turkije vulde de waterdispensers met kraanwater. Nu is dat júist hetgeen wat je niet moet drinken.
Goed. Samenvatting: vakantie plannen met (maar) 3 vrienden is al lastig..
Dat viel tegenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan werkt het goed bij je blijkbaar
Komt goed, rustig weekendje voor de boegquote:
Mwah, je moet er wát voor over hebben. Ben vorig jaar al niet op vakantie geweest, dus dit jaar mag imo extra ruigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tering wat een geld.. Ik zou juist die honkbaldude cancelen
Dat is altijd goed bijkomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt goed, rustig weekendje voor de boeg
Ja ok, ik moet ook nodig weer goed op vakantie. Ik ben al een paar jaar niet geweest zelfsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, je moet er wát voor over hebben. Ben vorig jaar al niet op vakantie geweest, dus dit jaar mag imo extra ruig
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
Vakantie? Wat is dat?
quote:
Oh, dat. Vandaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.
Dan heb ik komende maandag en dinsdag vakantiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb ik komende maandag en dinsdag vakantie![]()
Snel mijn zwembroek pakken!!!
Latex?quote:
Mijn pak is al besproken hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
me too.. Wat voor pakje heb jij en waar ga je het vieren?
Ik ben superman
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linker![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee
Geil kruisje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linker
Sharon van Within Temptation
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geil kruisje...
Sharon van Within Temptation![]()
Vergeet je accessoire niet!quote:
Euh wat is dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet je accessoire niet! [ afbeelding ]
[..]
Nee
Charmant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LinkerOp donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Logo van Lowlands.quote:
Scheermesjequote:
quote:
[..]
Nee
*pakt camera en start autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LinkerSometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Het pak deed me beetje denken aan within temptation --> emo --> scheermesje..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat kwam ook in mij op.. Maar ik snap de link met mn moulin'rouge pak niet
De BOB-mannenquote:
Je kent het LL logo toch welquote:
Oh ja.. bij jullie wordt het wel gevierd natuurlijk.. Ik moet er gewoon voor reizen. Gelukkig hebben we een limo en een chauffeur die niet drinktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn pak is al besproken hier.
Ik ga het in mijn hometown vieren
Kom daar nooitquote:
Rare zuiderlingenquote:
Ik wel wou je zeggenquote:
In Twente doen ze niet zo gek hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Twente doen ze niet zo gek hoor
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We hebben ook nog snert over van gister
Daarom, wat nou oosterlingenquote:
ja.. dus..?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
Bijna Duitsland..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |