Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er gebeurd wel wat, maar niks ten goede... vond net nog een paar aanmaningen op de mat...
Dikke rekeningen, uit elkaar vallende auto, huis is een zootje... het is een grote klerebende
Ik wou het niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggenMaar ik ben blij dat je het zelf inziet
Ik kon het vanaf hier zienquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben je helderziend of is het zo erg dat het vanaf daar zichtbaar is?
Wat zie je dan precies?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon het vanaf hier zien
quote:
Wat voor dingen dan? En waar liggen die dan precies?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
allerlei dingen die nodig opgeruimd dienen te worden![]()
![]()
![]()
Dat kan ik nu niet meer zien...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat voor dingen dan? En waar liggen die dan precies?
en nu in elkaar zettenquote:
Ik kan nie slapen niequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan nie slapen nieHeb spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en een volle neus
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf ik nog wel ff wakker dan
Doe datquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo wel paraceta nemen ofso, wie weet helpt het
Trustequote:
Ja, dat was even paniek jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:01 schreef jna het volgende:
Wat hoorde ik nou Piles? Wordt 10% van de luchtverkeersleiding ontslagen?
Gewoon 500mgquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Truste en beterschap
Hoe sterk is die paraceta van jou wel niet trouwens
In de ICT worden op het moment ook veel mensen ontslagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat was even paniek jaMaar is alleen bij het overige personeel
Luchtverkeersleiders worden nog steeds genoeg gezocht, maar hoop dat de luchtvaart niet te ver instort, wie weet hoe het over een jaar is
Niceau!quote:
Ja, opzich wel. Mag niet klagen. Zit een beetje te kijken naar een hotel in Alanya (of Iig een populaire plek in Turkije).quote:
tering wat een geld.. Ik zou juist die honkbaldude cancelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. Mag niet klagen. Zit een beetje te kijken naar een hotel in Alanya (of Iig een populaire plek in Turkije).
We gaan met 3 gasten, alleen is er 1 bij die niet heel flexibel is.. Die wil zijn honkbalwedstrijden niet missen, waardoor we niet vóor 12 juli weg kunnen, maar hij wil ook voor halverwege augustus terug zijn, want dan beginnen de wedstrijden weer. Daarnaast minimaal 15 dagen, want anders is het "niet een echte vakantie".
Maw. is het niet heel flexibel, zit je vol in het hoofdseizoen en betaal je dus de hoofdprijs. Zie dan maar eens een tent te vinden die aan die eisen voldoet, niet te ver van het strand ligt, en ook niet te ver van het centrum.
Wat dat aangaat ben ik een stuk makkelijker. Ik wil een zwembad, goed eten, sportieve mogelijkheden (dingen als watersporten, wat ruigere dingen) in de redelijke buurt. De duur van de vakantie is mij ook niet heel belangrijk. Toch wel minimaal 8 dagen, maar in vergelijking met 15 is dat practisch de helft
Ben zelf nog nooit zo lang op vakantie geweest. Oja, het mag ook (het liefste) niet meer dan ¤1000,- kosten A.I. Nu is hij de persoon die het meeste verdiend van ons 3en. Ten minste, ik verdien het meeste, maar krijg het niet () Het maakt mij persoonlijk niet uit om er ¤1600,- aan uit te geven, zolang ik maar kan genieten en het naar mijn zin heb. Vanavond komen we samen om een beetje hotels te filteren welke mogelijk zijn. Had er een paar gevonden:
Grand Kaptan **** 15 dgn, vertrek 6-7 ¤1186,- 13-7 ¤1281 A.I.
Gold City ***** 15 dgn, vertrek 13-7 ¤917,- (17-7 ¤867) Logies en ontbijt (!)
Orient palace ***** 15 dgn, vertrek 14-7 ¤1040,- AI
Club hotel Sidera ***** 15 dgn, vertrek 18-7 ¤1158 U.A.I
Hotel Sunset Beach ***** 15 dgn, vertrek 13-7 ¤1193,- A.I.
Utopia World ***** 15 dgn vertrek 13-7 ¤1073,- A.I.
Deze kwamen allemaal wel redelijk goed (7,5+) uit vakantiereiswijzer.nl . Als daar staat dat het eten koud is, of niet te vreten, valt het imo al af. We moeten daar wel redelijk streng op zijn. Vorige hotel in Turkije vulde de waterdispensers met kraanwater. Nu is dat júist hetgeen wat je niet moet drinken.
Goed. Samenvatting: vakantie plannen met (maar) 3 vrienden is al lastig..
Dat viel tegenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan werkt het goed bij je blijkbaar
Komt goed, rustig weekendje voor de boegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |