tering wat een geld.. Ik zou juist die honkbaldude cancelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. Mag niet klagen. Zit een beetje te kijken naar een hotel in Alanya (of Iig een populaire plek in Turkije).
We gaan met 3 gasten, alleen is er 1 bij die niet heel flexibel is.. Die wil zijn honkbalwedstrijden niet missen, waardoor we niet vóor 12 juli weg kunnen, maar hij wil ook voor halverwege augustus terug zijn, want dan beginnen de wedstrijden weer. Daarnaast minimaal 15 dagen, want anders is het "niet een echte vakantie".
Maw. is het niet heel flexibel, zit je vol in het hoofdseizoen en betaal je dus de hoofdprijs. Zie dan maar eens een tent te vinden die aan die eisen voldoet, niet te ver van het strand ligt, en ook niet te ver van het centrum.
Wat dat aangaat ben ik een stuk makkelijker. Ik wil een zwembad, goed eten, sportieve mogelijkheden (dingen als watersporten, wat ruigere dingen) in de redelijke buurt. De duur van de vakantie is mij ook niet heel belangrijk. Toch wel minimaal 8 dagen, maar in vergelijking met 15 is dat practisch de helft
Ben zelf nog nooit zo lang op vakantie geweest. Oja, het mag ook (het liefste) niet meer dan €1000,- kosten A.I. Nu is hij de persoon die het meeste verdiend van ons 3en. Ten minste, ik verdien het meeste, maar krijg het niet () Het maakt mij persoonlijk niet uit om er €1600,- aan uit te geven, zolang ik maar kan genieten en het naar mijn zin heb. Vanavond komen we samen om een beetje hotels te filteren welke mogelijk zijn. Had er een paar gevonden:
Grand Kaptan **** 15 dgn, vertrek 6-7 €1186,- 13-7 €1281 A.I.
Gold City ***** 15 dgn, vertrek 13-7 €917,- (17-7 €867) Logies en ontbijt (!)
Orient palace ***** 15 dgn, vertrek 14-7 €1040,- AI
Club hotel Sidera ***** 15 dgn, vertrek 18-7 €1158 U.A.I
Hotel Sunset Beach ***** 15 dgn, vertrek 13-7 €1193,- A.I.
Utopia World ***** 15 dgn vertrek 13-7 €1073,- A.I.
Deze kwamen allemaal wel redelijk goed (7,5+) uit vakantiereiswijzer.nl . Als daar staat dat het eten koud is, of niet te vreten, valt het imo al af. We moeten daar wel redelijk streng op zijn. Vorige hotel in Turkije vulde de waterdispensers met kraanwater. Nu is dat júist hetgeen wat je niet moet drinken.
Goed. Samenvatting: vakantie plannen met (maar) 3 vrienden is al lastig..
Dat viel tegenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan werkt het goed bij je blijkbaar
Komt goed, rustig weekendje voor de boegquote:
Mwah, je moet er wát voor over hebben. Ben vorig jaar al niet op vakantie geweest, dus dit jaar mag imo extra ruigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tering wat een geld.. Ik zou juist die honkbaldude cancelen
Dat is altijd goed bijkomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt goed, rustig weekendje voor de boeg
Ja ok, ik moet ook nodig weer goed op vakantie. Ik ben al een paar jaar niet geweest zelfsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, je moet er wát voor over hebben. Ben vorig jaar al niet op vakantie geweest, dus dit jaar mag imo extra ruig
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:40 schreef The_Dean het volgende:
Vakantie? Wat is dat?
quote:
Oh, dat. Vandaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.
Dan heb ik komende maandag en dinsdag vakantiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat je niet hoeft te werken. Op een door de weekse dag.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb ik komende maandag en dinsdag vakantie![]()
Snel mijn zwembroek pakken!!!
Latex?quote:
Mijn pak is al besproken hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
me too.. Wat voor pakje heb jij en waar ga je het vieren?
Ik ben superman
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linker![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee
Geil kruisje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linker
Sharon van Within Temptation
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geil kruisje...
Sharon van Within Temptation![]()
Vergeet je accessoire niet!quote:
Euh wat is dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet je accessoire niet! [ afbeelding ]
[..]
Nee
Charmant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LinkerOp donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Logo van Lowlands.quote:
Scheermesjequote:
quote:
[..]
Nee
*pakt camera en start autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LinkerSometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Het pak deed me beetje denken aan within temptation --> emo --> scheermesje..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat kwam ook in mij op.. Maar ik snap de link met mn moulin'rouge pak niet
De BOB-mannenquote:
Je kent het LL logo toch welquote:
Oh ja.. bij jullie wordt het wel gevierd natuurlijk.. Ik moet er gewoon voor reizen. Gelukkig hebben we een limo en een chauffeur die niet drinktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn pak is al besproken hier.
Ik ga het in mijn hometown vieren
Kom daar nooitquote:
Rare zuiderlingenquote:
Ik wel wou je zeggenquote:
In Twente doen ze niet zo gek hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Twente doen ze niet zo gek hoor
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We hebben ook nog snert over van gister
Daarom, wat nou oosterlingenquote:
ja.. dus..?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
Bijna Duitsland..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |