Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga naar de tandarts en dan werken.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
tadaaaaaa!!
ik ook niet, heb alleen gehoord dat er blijkbaar een soort mysterykandidaat is met een masker opquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kijk het nooit, dus ik heb geen idee wie dat is en wat die kan
ook dat spoort me niet aan om wel te kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook niet, heb alleen gehoord dat er blijkbaar een soort mysterykandidaat is met een masker op
Vrolijkheid is toch goed?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
Iedere keer als ik de TT zie moet ik weer een beetje lachen omdat ik zo'n boterham zichzelf zie besmeren (Harry Potter style')
Truequote:
dat is je eigen schuldquote:
hahaha..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True
Maar m'n zusje kijkt steeds een beetje raar op als ik zit te gniffelenEn als ik het dan uitleg zucht ze en geeft ze me zo'n blik van "Daar heb je haar weer met haar Harry Potter"
Ik kan er niks aan doen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld
[..]
hahaha..
Ik ben maar weer bezig aan PvA enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag ben ik echt niet vooruit te branden.De tijd daarbij ook niet. Gelukkig nog een uurtje
Dat ontken ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld
[..]
hahaha..
Ik beschuldig jou daar toch ook niet vanquote:
met chocolade?quote:
Je hebt wel eens van die dagenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Yesse het volgende:
Vandaag ben ik echt niet vooruit te branden.De tijd daarbij ook niet. Gelukkig nog een uurtje
Uiteraard met chocoladequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou daar toch ook niet van
[..]
met chocolade?
[..]
Je hebt wel eens van die dagen
Sleep jezelf er doorheen meid!
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe durfde ik het te vragen
Dat moet ik eigenlijk ook doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben maar weer bezig aan PvA enzo
quote:
Ik deel je mening, alleen is de huidige fase zo verdomd belangrijk..quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Nou ja, morgen weer een dag toch
Maar ik zal blij zijn als ik eindelijk begonnen ben met het werk, ipv dit gedoe
Ik vind dit altijd zo irritantquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Nou ja, morgen weer een dag toch
Maar ik zal blij zijn als ik eindelijk begonnen ben met het werk, ipv dit gedoe
Dat gerucht gaat iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik deel je mening, alleen is de huidige fase zo verdomd belangrijk..
Eens, kan het ook gewoon nietquote:
Hier dus helemaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat iddNee, is ook wel belangrijk, maar vind het soms een beetje overdreven allemaal
Vraag me af hoeveel PvA's er in het bedrijfsleven nog gemaakt worden![]()
Ik neem ook aan dat in jouw vakgebied heel veel gewoon niet te voorspellen is. Dan kan je alleen opschrijven wat je wil gaan proberen, maar je zal niet door kunnen rekenen met een 'verwachte uitkomst'. Dus dan is het lastigquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
PvA maken... ik weet dat het in sommige vakgebieden nodig is.. in mijn vakgebied is het opzich handig...als het werkt... zo niet... dan wordt dat al vaak opzij geschovenen dan is het gewoon wat proberen
uitdagingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
precies
Pas als e uitkomst er is... zal er bedacht worden wat de volgende stap isAnd yet... moest ik een Research plan opstellen voordat ik begon
Hoe was het in Rotterdam?quote:
Mijn levenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Chaos,crisis in de zaal, zijn het marokkanen? nee het is wartaal...
Willie Wartaal!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
dat is wel prettigquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:24 schreef Californium het volgende:
dat was zeker een uitdaging.... gelukkig snapt mijn SLB-er dat ik fundamenteel onderzoek doe... en weet hij dat het onmogelijk is![]()
Die dikzak van watskeburt....quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Doet 'ie eerst een klassieker als Oye como va en dan ditquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus wat in je leven, dat is positiefquote:
Er gebeurd wel wat, maar niks ten goede... vond net nog een paar aanmaningen op de mat...quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus wat in je leven, dat is positief![]()
![]()
Dure beamer in the house, wauwFf geleend voor Guatemala-film zaterdag
van alle markten thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doet 'ie eerst een klassieker als Oye como va en dan dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |