Hehe, je zei tiet, hehequote:
Ik zit thuisquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
En ook niet stiekem naar het archief gaan
Als ik het zo hoor, doet het met stiekem wel een klein belletje rinkelen, maar meer ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je hem niet kent
Zelfs ik ken hemquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je hem niet kent
Oh, ik hou totaal niet van hem en zijn humorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is held
En dan vooral door al zolang zo goed te zijn
Smaken verschillen, zeker wat humor betreftquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, ik hou totaal niet van hem en zijn humor
Maar goed ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zeker wat humor betreftDie link je in je sig bewijst dat ook nog eens
Nee dank je, met het oog op de toekomst van ons bedrijf kan ik beter lid worden van www.omroepc.nlquote:
Eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dank je, met het oog op de toekomst van ons bedrijf kan ik beter lid worden van www.omroepc.nl
een kruisje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Deze vond ik dan zelf wel de mooiste
[ afbeelding ]
whehe.. scherpquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Wedden dat er genoeg kruisjes worden geslagen op die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |