Gebruik bookmarks, drol, of wacht tot je wat zinnigs te melden hebt.quote:
lol, dat maak ik zelf wel uit? Btw ik zit op me mobiel, dat is dit toch t makkelijkstquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gebruik bookmarks, drol, of wacht tot je wat zinnigs te melden hebt.
Gemak dient de eenvoudigen van geest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lol, dat maak ik zelf wel uit? Btw ik zit op me mobiel, dat is dit toch t makkelijkst
Ik reis wel eens met de trein, als ik niet over de auto beschik. Zoiets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gebruik bookmarks, drol, of wacht tot je wat zinnigs te melden hebt.
Goede poging!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:11 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik reis wel eens met de trein, als ik niet over de auto beschik. Zoiets?
Waarom weiger je dat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
En daarnaast ook nog een enquêteur geweigerd mijn plaatsbewijs te laten zien
Stel je voor!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om mijn kaartje voor iedere gelegenheid tevoorschijn te halen.
Ik heb het ook wel eens geweigerd, maar het voelde als een soort misplaatste soort arrogantie, dus tegenwoordig laat ik 'm gewoon zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om mijn kaartje voor iedere gelegenheid tevoorschijn te halen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
geen zin in gedoe, ik laat m gewoon zien.
Wat ook kan: Zeggen dat je een zwartrijder bent en dan kijken of ze de HC gaan tippen
Zo zo, hip hoor. De Zilverdukaten maar afgeschaft ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Socios het volgende:
5 gulden is de toeslag tussen Groningen en Leeuwarden v.v. met de 02.10u in de nacht van zaterdag op zondag.
je zit er toch niet weer in he?....quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En er ligt iemand onder bij Mariahoeve...
Is het de tijd van het jaar ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kijk, daar ligt ook nog een pinkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
vaak als er ergens een voor springt gebeurt het in de dagen er na nog een paar keer, schijnbaar worden mensen er door aangespoord ofzo....quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is het de tijd van het jaar ofzo?
Ik wel en ik kan het niet aanraden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Blijft toch een vreemde gedachte. Zit je in de trein, die ineens een persoon aanrijd.
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Dat zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het valt me nog mee dat de Britten altijd hun stijve bovenlip weten te behouden. Menig president-directeur van welk Oost-Europees spoorwegbedrijf zou geliquideerd worden als ze dit de reizigers zouden flikken, dit is ordinaire broodroof.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:11 schreef dennistd het volgende:
De NOS-correspondent in Engeland over de treinen daar:
http://weblogs.nos.nl/lon(...)rste-hel-van-europa/
Helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Schommelboten zijn kut. Volgende OP issie er weer uit
schiet maar gauw op, weg ermeequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien.
Hij kan er ook nu uit. Wie maakt ff een poll?
Ja, eoa homo heeft de Wiki lopen verkutten blijkbaar. Die mag het ook weer gaan regelen, anders volgende topic Pek en Verenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Duvel het volgende:
Ok, ok.
Ik heb dat ding er niet aan toegevoegd, daar ben ik veel te lui voor.
Te laat, tennisdd heeft 'm er al uitgehaald.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, eoa homo heeft de Wiki lopen verkutten blijkbaar. Die mag het ook weer gaan regelen, anders volgende topic Pek en Veren
Dat wil ik ook niet. Dat scheelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wel en ik kan het niet aanraden...
ERRRRRRRRRRquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef dennistd het volgende:
schip: es-zee-ha-ie-pee
script: es-zee-ie-pee-tee
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef Duvel het volgende:
Te laat, tennis-DD heeft 'm er al uitgehaald.
dat wil ik niet zeggen, maar als je er zo uitziet, ga dan niet in zo'n pakje rondlopenquote:
Zal niet zo lang meer duren. De NS probeert ons al een loer te draaien met de HSL/Benelux. En daar is nota bene de staat nog steeds grootaandeelhouder. Op schiphol hebben we het al gezien, daar mogen geen amsterdamse taxi's meer komen ten faveure van taxibedrijven uit de andere kant van het land. En niet lang geleden had de overheid graag de HTM weggeschopt om een openbare aanbesteding te doen voor het Haagse stadsvervoer. Want ja dat moet van Brussel: vrije markt werking.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat de Britten altijd hun stijve bovenlip weten te behouden. Menig president-directeur van welk Oost-Europees spoorwegbedrijf zou geliquideerd worden als ze dit de reizigers zouden flikken, dit is ordinaire broodroof.![]()
Ik begin net te wennen aan Arriva, maar Stagecoach en FirstGroup mogen wat mij betreft aan de andere kant van de Noordzee blijven: winstgevendheid staat bij die twee laatstgenoemde boevennesten gelijk aan bezuinigingen en concurrenten elimineren door ver beneden de kostprijs te bieden.
Spijker/kop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
Of zijn we in Nederland roomser dan de paus?
Intercity naar Rsd, vertrok om 18:07 van Tilburg? Zat ik ook in en het verbaast me nog steeds dat zo'n trein bij vertraging opeens wel binnen 10 à 15 minuten vanuit Breda in Roosendaal weet te komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef James1988 het volgende:
Trein tussen Tb en Bd, remt ineens vrij hard af en blijft lang stilstaan. Ik begin al te twijfelen wat er is, gezien de zelfdodingen van de afgelopen dagen.
Conducteur komt langs.
Ik: "Weet u wat er is?"
Zij: "Nee, ik weet het niet"
Conducteur 2: "Tegenliggers"
Maar nu rijden we weer (en goed ook), dus 't zal wel een rood sein zijn geweest.
Bad Gateway?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
De site van Prutsrail ligt nu plat trouwens
[ afbeelding ] ©Duvel
http://www.vingerverf.nl/ doet het bij mij gewoon hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
De site van Prutsrail ligt nu plat trouwens
[ afbeelding ] ©Duvel
Ik klikte ook nog.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.vingerverf.nl/ doet het bij mij gewoon hoor
Jup, die ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Intercity naar Rsd, vertrok om 18:07 van Tilburg? Zat ik ook in en het verbaast me nog steeds dat zo'n trein bij vertraging opeens wel binnen 10 à 15 minuten vanuit Breda in Roosendaal weet te komen
Hmm nieuw? Mis ik iets??quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:10 schreef Socios het volgende:
5 gulden is de toeslag tussen Groningen en Leeuwarden v.v. met de 02.10u in de nacht van zaterdag op zondag.
KLIKquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over kaartjes in de trein.
Ik kan me herinneren dat je in het verleden met een strippenkaart van Utrecht overvecht met de trein naar Utrecht CS kan. Is dat nog steeds zo en geld dat voor meer steden?
Ik heb een OV maand trajectkaart en mag vanaf station Utrecht CS en Amersfoort CS 3 zones reizen met de bus. Mag ik dan ook met de trein naar bijvoorbeeld amersfoort vathorst of Utrecht zuilen?
Als ik me niet vergis zijn de zones die je op trajectkaarten kunt kopen expliciet niet geldig in de trein. Je mag dus bijvoorbeeld met een trajectkaart met OV-zones naar Rotterdam Alexander niet doorreizen naar Rotterdam Centraal, ook al kan dat qua zones wel. Je moet dan de metro nemen of zoiets.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over kaartjes in de trein.
Ik kan me herinneren dat je in het verleden met een strippenkaart van Utrecht overvecht met de trein naar Utrecht CS kan. Is dat nog steeds zo en geld dat voor meer steden?
Ik heb een OV maand trajectkaart en mag vanaf station Utrecht CS en Amersfoort CS 3 zones reizen met de bus. Mag ik dan ook met de trein naar bijvoorbeeld amersfoort vathorst of Utrecht zuilen?
Als de Britse wetenschappers beter onderzoek pleegden, dan hadden ze deze dag aangewezen als de slechtste dag van het jaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tussen Boxtel en s-Hertogenbosch rijden geen treinen door een aanrijding.
Zeker eentje gesprongen bij Vught. Hotspot is dat
Zal de nachttrein van eind jaren '90 zijn geweest in de beginperiode van NoordNedquote:
Aha tnx.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLIK
Nee dus. Alleen naar Utrecht Overvecht en naar Lunetten mag dat. "Ooit" is die regeling ingesteld, en met het openen van nieuwe stations vond men het blijkbaar niet nodig om die er ook bij te betrekken. In de regio Amersfoort mag het helemaal niet.
Ahh, okquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal de nachttrein van eind jaren '90 zijn geweest in de beginperiode van NoordNed
Ja, volgens mij kan dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha tnx.
Stel nou datik nu een jaar trajactabonnement neem met de 3 zones die ik nu nodig heb, maar na ongeveer 10 maanden verhuis naar een huis in de buurt van het treinstation wat dus niet geldig is, kan ik dan mijn jaar abonnement omzetten?
Nee scheelde een kwartier!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
je zit er toch niet weer in he?....
Leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ahh, ok
Hier de TVP met Verzögerung:
[ afbeelding ]
Een afscheidsplaatje van NSR te Boxmeer. Vanaf 10 december 2006 heeft Veolia het stokje hier overgenomen. Buffels 3434 en 3426 bij vertrek uit Boxmeer richting Roermond.
Vrijdag 8 december 2006
Voor zoiets hoef je niet per se in de trein te zitten...quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Blijft toch een vreemde gedachte. Zit je in de trein, die ineens een persoon aanrijd.
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.
Dat zou niet raar zijn op zich, al zijn er natuurlijk veeeel meer factorenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Cothen het volgende:
Zou er een verband bestaan tussen het aantal springers en het teruglopen van de economie?
Dat houdt de mensen die tussen de spoorbomen door willen slalommen wel tegenquote:
Het tarief per treinkilometer bedraagt ¤ 0,5388 (prijspeil 2009).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef NikkelCobalt het volgende:
Wat was de prijs alweer die Prorail per afgelegde kilometer rekent aan afnemers van het spoornet?
Als jij daarvoor toegang kan krijgen van de IVWquote:En kan ik dan ook met mijn eigen railfiets voordelig reizen?
Ik denk het haast wel. Laatst wilde een miljardair ook liften per trein.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Cothen het volgende:
Zou er een verband bestaan tussen het aantal springers en het teruglopen van de economie?
Stil...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef Duvel het volgende:
Cartesiusweg
In een hoekje staat al dagen
Een oud treinstel opgesteld
De panto's zijn gestreken
De dagen zijn geteld
Eergisteren zag ik nog wat hoop
Een rangeerpit brandde zacht
Maar dit lichtpunt is gedoofd
Sloop is wat dit treinstel wacht
Oh? Ik meende dat er bij museumclubs 1,50 of 2 euro per kilometer aan infraheffing gerekend wordt. Of hebben we het dan over verschillende dingen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef dennistd het volgende:
Het tarief per treinkilometer bedraagt ¤ 0,5388 (prijspeil 2009).
ik weet niet waar dit op gebaseerd is, ik heb het uit de netverklaring 2009 gehaald.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Ik meende dat er bij museumclubs 1,50 of 2 euro per kilometer aan infraheffing gerekend wordt. Of hebben we het dan over verschillende dingen?
Misschien kun je wel de nieuwe NS-dichter wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef Duvel het volgende:
Cartesiusweg
De dagen zijn geteld
De nieuwe Driek Oplopersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:14 schreef dennistd het volgende:
Misschien kun je wel de nieuwe NS-dichter worden
Die heb ik toch al geparodieerd in zijn rol als struikRover met dat wisselgrapje van ProRail destijds?quote:
Dat is pas romantiekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:20 schreef James1988 het volgende:
Blinde reiziger met blindegeleidehond zit naast me, conducteur komt langs.
Zij: "Ik weet niet zeker of dit de goede kaart is"
Conducteur: "Oh, dit is een wereldkaart, dit is zeker de goede" (het is een retourtje Tb - Ut)
Conducteur loopt verder: "Even oppassen dat ik de hond niet beschadig... ik zit vol met liefde, zo ben ik"
Was vast een giga lelijke conducteur. Beetje lopen slijmen bij een blinde vrouwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:20 schreef James1988 het volgende:
Blinde reiziger met blindegeleidehond zit naast me, conducteur komt langs.
Zij: "Ik weet niet zeker of dit de goede kaart is"
Conducteur: "Oh, dit is een wereldkaart, dit is zeker de goede" (het is een retourtje Tb - Ut)
Conducteur loopt verder: "Even oppassen dat ik de hond niet beschadig... ik zit vol met liefde, zo ben ik"
Sint & Pietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:58 schreef Duvel het volgende:
Cartesiusweg
De dagen zijn geteld
Korting ivm carnaval misschien?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar misschien weet iemand hier iets van?![]()
Vanochtend in de IC Ut - Nm, vertrek 7:53 uit Ut. Controle bij Bunnik. Er zit een reiziger in met een kaartje met korting. HC spreekt hem aan: "Hoi, het is vrijdag, niet maandag. Maandag krijg je korting, niet vrijdag." en geen woord over de 9:00-regel.
Iemand enig idee wat voor kaartje die reiziger gehad kan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |