quote:
Ja, moest wat aanpassen omdat het niet paste anders, en toen bleef er een letter staan... zag het meteen na invoeren, dus meteen gecorrigeerdquote:
Had je de lapo moeten hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef Pien85 het volgende:
En DM, ik vind je gemeen! De TT die ik had bedacht was veel leuker!
Zie je! Je had mijn TT moeten gebruiken!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, moest wat aanpassen omdat het niet paste anders, en toen bleef er een letter staan... zag het meteen na invoeren, dus meteen gecorrigeerd.
Ja, die had ik ook willen hebben, maar toen kwam jij d'r tussen!quote:
[KSC #1.260]Hetero theezakjes in een koffiepotquote:
Tietenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ach dat hetero homo gezeik heel de tijd
TIETEN!!!!
En bier:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ach dat hetero homo gezeik heel de tijd
TIETEN!!!!
Rosébierquote:
Wou jij een breezer danquote:
je weet wat alcohol met je doet he?quote:
Jep, daaromquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet wat alcohol met je doet he?.
Slaap lekker DM!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes en Pinguins,
Het is weer de hoogste tijd om te gaan slapen![]()
.
*braaf luistert*quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes en Pinguins,
Het is weer de hoogste tijd om te gaan slapen![]()
.
van mij mag hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, daaromMaar mag van jou niet meer in de bus springen
* Pien85 kleren aan trekt en in bus staptquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 kleren aan trekt en in bus stapt
Ja, ga een beetje in mn pyjama in de tram zittenquote:
In pyjama!quote:
Wat moet jij hier nou weerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet wat alcohol met je doet he?.
zal ik eerlijk antwoorden?quote:
Would be nice for a changequote:
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Would be nice for a change
Oh en: Doe s lief Fles!
DOE S LIEF!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaTegen dat lieve arme tere kinderzieltje van
HeatWave
![]()
Boe-fucking-hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Als je je vingers er maar niet in stopt danquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je je vingers er maar niet in stopt dan
Voor je het weet worden ze versnipperdquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je je vingers er maar niet in stopt dan
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:58 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 18 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 287 cablegunmaster
67. 079 Pien85
94. 067 Frutsel
95. 066 Ladylike
Iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van een dyslectisch toetsenbord dat zich aanpast aan de gebruiker!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees je toch eens in zeg,
frutsmod
Wat doe ik in dat lijstje? Ik zal de helft van de dag in de autoquote:
Vijf uur is een ambtenarentijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
is het al vijf uur?
ik wil noarhuushen
Jammer alleen dat schizofrenie niets met meerdere persoonlijkheden te maken heeftquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Vraag: Schizofrenie, hoe ga je ermee om
Antwoord: Je staat niet alleen, dat los je gewoon samen op!
quote:De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef OA het volgende:
Onze kat heeft sinds dinsdag een kap, omdat hij een wond achter z'n oor heeft (zelf veroorzaakt) die hij steeds weer opkrabt.
Nu denkt ie dat zijn kop ergens in vastzit en loopt hij heel de dag achteruit in de hoop dat hij loskomt...
Slimme kat, wordt iig actief naar een oplossing gezochtquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef OA het volgende:
Onze kat heeft sinds dinsdag een kap, omdat hij een wond achter z'n oor heeft (zelf veroorzaakt) die hij steeds weer opkrabt.
Nu denkt ie dat zijn kop ergens in vastzit en loopt hij heel de dag achteruit in de hoop dat hij loskomt...
En ze zijn dan ineens zó verschrikkelijk zielig en aanhankelijk...quote:
Andere oplossingen zoekt hij niet hoor, dus zo slim is hij nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slimme kat, wordt iig actief naar een oplossing gezocht
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef OA het volgende:
Das liefquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
En ze zijn dan ineens zó verschrikkelijk zielig en aanhankelijk...![]()
Wij hebben geen schemerlampquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
En jij verwart de kat niet met een schemerlamp he? Dat je 's avonds aan zijn staart trekt en OAdin vraagt om een nieuwe lamp in zijn neusgat te draaien.
Chocoladebroodjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis toch wel het Luxemburgse ontbijtje, koffiebroodjes croissantjes, chocoladebroodjes en koffie...
hehehe en hoe laat begin jij dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vijf uur is een ambtenarentijd.
Daarom werk ik vandaag tot half vijf.
Hij ligt voornamelijk, dus het is een horizontale schemerlampquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel een kat die doet alsof!
Das zo zielig he... heeft die rooie van mij ook één keer gehad na een wond aan zijn staart. De andere probeerde er steeds aan te ruiken/likken, met alle ruzies vandien. Maar hij liep overal tegen aan... Er zat maar één voordeel aan dat ding. Bij het eten paste die kap precies over zijn bak, zo voorkwam hij dat er eten gejat werdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef OA het volgende:
Half negenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe en hoe laat begin jij dan?
Een draagbare, handig voor als het licht uitvalt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hij ligt voornamelijk, dus het is een horizontale schemerlamp
Nee, ik heb ook kattenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij loopt ook achteruit als je je regenpak aanhebt?
Whehe, dat scheelt, want de kat met kap jat juist altijd eten van de anderquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das zo zielig he... heeft die rooie van mij ook één keer gehad na een wond aan zijn staart. De andere probeerde er steeds aan te ruiken/likken, met alle ruzies vandien. Maar hij liep overal tegen aan... Er zat maar één voordeel aan dat ding. Bij het eten paste die kap precies over zijn bak, zo voorkwam hij dat er eten gejat werd![]()
Maar op vrijdag thuis tot 17:00 uur. Vroeger was dat 16:00 uur, dus ik heb wat werktijd verschovenquote:
Ik meld me alleen ziek als ik koorts heb of een abonnement op het toilet... in het laatste geval kan ik dan zelfs nog thuis wat werken. Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was 3 jaar geleden ongeveer, toen de huisarts even aan de noodrem trok bij me. Toen heb ik even halve dagen gewerkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, wij werken tenminste nog... sommigen meldden zich bij minst of geringste alweer ziek![]()
Waar woon jij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een draagbare, handig voor als het licht uitvalt!
Alleen arme kat als je er batterijen in wil stoppen aan de achterkant.
Ik meld me ook alleen ziek als ik echt wat heb...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meld me alleen ziek als ik koorts heb of een abonnement op het toilet... in het laatste geval kan ik dan zelfs nog thuis wat werken. Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was 3 jaar geleden ongeveer, toen de huisarts even aan de noodrem trok bij me. Toen heb ik even halve dagen gewerkt.
Zit je haar nu al weer door de warquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, wij werken tenminste nog... sommigen meldden zich bij minst of geringste alweer ziek![]()
Wij ook, maar als de stroom een keer uitvalt, is een zakkatlantaarn best handigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier hebben we gewoon elektriciteit hoor!
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissantsquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis toch wel het Luxemburgse ontbijtje, koffiebroodjes croissantjes, chocoladebroodjes en koffie...
Vroeger kon ik die dingen gewoon bij de bakker in Zandvoort kopen... maar die bakker is wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissants
Ik ga ook maar kijken wanneer ik richting luxemburg kan
Hier hebben ze ze wel, maar niet zo lekker als in Luxemburgquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik die dingen gewoon bij de bakker in Zandvoort kopen... maar die bakker is weg.
Ik weet een goed hotelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissants
Ik ga ook maar kijken wanneer ik richting luxemburg kan
Dat heeft niets met typen te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan klopt je ondertitel ook niet meer.
Jouw hotel zit alleen niet waar ik heen zou willenquote:
Waar wil jij heen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw hotel zit alleen niet waar ik heen zou willen
Clervaux - Vianden - Diekirch - Echternach - Luxemburg stad - Trier (Dld) - Saarburg (Dld)quote:
Viandenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Clervaux - Vianden - Diekirch - Echternach - Luxemburg stad - Trier (Dld) - Saarburg (Dld)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ViandenDaar was ik dinsdag
Mooie foto van die burcht die daar staat gemaakt
Diekirch, Clervaux en Echternach hebben we die dag ook gezien
Ja, wensen van de gene met wie ik mee was, we gingen dan ook voor hem, en niet echt voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je bent er dus echt doorheen gevlogen bijna
Ik doe alles met het openbaar vervoer he, neem dus echt mijn tijd ervoor
Straks is je moeder niet je moeder maar die van de thuiszorgquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Hmm, Mijn moeder d'r thuiszorg-mevrouw blijkt mijn vader gekend te hebben... vreemd
Mijn vader kennende zou dat best s kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Straks is je moeder niet je moeder maar die van de thuiszorg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn vader kennende zou dat best s kunnen
Hij heeft nog 6 kinderen buiten mij, bij ik geloof 3 andere vrouwenquote:
Je vader is familie van Prins Bernhard?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft nog 6 kinderen buiten mij, bij ik geloof 3 andere vrouwen
Ook dát zou nog best s kunnen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vader is familie van Prins Bernhard?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik moest het drie keer lezen voordat ik besefte dat er niet stond :"mijn vader ging vreemd met de indonesische buurman"
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vijf uur is een ambtenarentijd.
Daarom werk ik vandaag tot half vijf.
Je moet de staart van je kat helemaal niet in het stopcontact douwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier hebben we gewoon elektriciteit hoor!
Je kent het begrip knijpkatquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij ook, maar als de stroom een keer uitvalt, is een zakkatlantaarn best handig.
Ah okequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wensen van de gene met wie ik mee was, we gingen dan ook voor hem, en niet echt voor mijDus hebben een beetje door de omgeving gereden
Dat kan toch ook primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik moest het drie keer lezen voordat ik besefte dat er niet stond :"mijn vader ging vreemd met de indonesische buurman"
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah okeT is een optie ja
Ik wil dus als het lente is, en dan camera mee en echt de tijd nemen. Met de bus en trein is ook heel relaxed reizen daar
Mooie stad hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikIk wil sowieso nog een keer Luxemburg stad in, ben ik geweest toen ik 11 was, maar das nogal een tijd geleden
![]()
Anyhow ik ben weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Koken, van 15:00u tot 23:00u werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoFappo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
middagquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoVingerstopverferaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meteen stoppen met werken dan, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
ik kan niet werken en internetten tegelijkertijd...
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisisquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind wel wat, kan een tijdje duren.. maar ik vind wel wat
iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisis
En die vader mag idd wel eens opschieten ja
I know, maar met dankbaarheid betaal ik mn rekeningen nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
mag ik dan nu even de vrijwilligers jehova uithangen
ga eens in de buurt kijken, bejaarden uitlaten of iets met verstandelijk gehandicapten mensen, je hebt wat om handen, hangt niet op de bank en ze zijn je zooooooooooooo dankbaar
Wie wilt werken, vindt werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisis
En die vader mag idd wel eens opschieten ja
Wat betaalt het?quote:
wat heb ik nu? werk ja... dat hoor ik te hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ook ja
Jij had toch wel wat nu?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat heb ik nu? werk ja... dat hoor ik te hebben
geen zin meer in... heb het wel, maar doe het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor je te hebben..............
En bijdehandjes moet je niet opeten, daar moet je op zuigen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef Fha het volgende:
Koffie moet je niet downloaden!! Dat is net een virus
wehehehquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En bijdehandjes moet je niet opeten, daar moet je op zuigen.
Zeer zeker!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:02 schreef marcb1974 het volgende:
indah
Sjow
Fruts
@indah, opgeschoten met je reisje?
In het turksquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:ik las terug, zagen jullie dat?!
Mooi zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Beetje trots ben ik wel, alleen het afwikkelen van het hele gebeuren gaat nog wel enige tijd duren denk ik. Maar dat neem ik dan maar voor lief.
110Kb/s UMTS, ik ben op de helft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben Ubuntu aan het downloaden.
En koffie natuurlijk.
Volgens mij niet nee. *phew*quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben verbaasd!! Deed het pijn?
hoi
ik denk dat dat het was inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En je wist dat de vraag kwam he, daarom las je terug
Solly.. no can do..quote:
Geslaagd dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar goed, 10 dagen Jakarta zonder duidelijk reisschema vooraf is ook niet echt goedkoop.Het scheelde dat ik bij een kennis kon blijven slapen (klein kamertje zonder airco, maar hey, het is gratis he..) Gelukkig is het geld voornamelijk opgegaan aan flink stappen vrijwel iedere avond. Heb zes of zeven verschillende clubs gezien
Absoluut. Van deze afgelopen tien dagen zal ik nooit spijt krijgen en ik denk ook niet dat ik ze erg snel zal vergeten ook.quote:
Het is nog middag daarginds toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
Avond koffieEn ik hoef niet zelf te zetten
5 voor 6quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog middag daarginds toch?
Eigenlijk wel, maar ach, ik kijk niet zo nauwquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog middag daarginds toch?
Dat blijkt wel weer hier jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ach, ik kijk niet zo nauw
Pietje preciesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer hier ja
Slaap lekker Indahquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga maar eens tukken, het is alweer middernacht geweest.
Mja, maar een half uur te laat en ik had enorme trekquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Fha het volgende:
Maar je bent thuis dus het is allemaal goed gekomen
Nouja een half uur vind ik nog wel mee vallen eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar een half uur te laat en ik had enorme trek.
Gelukkig zit er weer een broodjeszaak op Leiden Centraal, en hadden ze nog een croissant voor me.
Het kan ook allemaal veel erger, ik had gewoon trek en wilde naar huis. Verderop in de wagon zat een moeder druk te bellen en te smeken of de crèche even kon wachten met sluiten, omdat ze niemand kon bereiken die haar kinderen kon ophalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja een half uur vind ik nog wel mee vallen eigenlijkMaar gelukkig van de levensreddende croissant
![]()
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal veel erger, ik had gewoon trek en wilde naar huis. Verderop in de wagon zat een moeder druk te bellen en te smeken of de crèche even kon wachten met sluiten, omdat ze niemand kon bereiken die haar kinderen kon ophalen.
Maar ik vind het gewoon irritant dat de NS/prorail zonder enig bericht treinen niet laten rijden op een traject waar dat wel had gekund. Ze hadden de treinen vanuit Haarlem ook gewoon tot Leiden kunnen laten rijden en vanaf daar weer terug namelijk.
RIJTUIGENquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis! Dan ligt Den Haag-Leiden eruit, en besluit Prorail/NS in alle wijsheid om dan ook de treinen tussen Leiden en Haarlem maar te schrappen. Nou ja, een vertraagde stoptrein van 4 wagons
Rijtuigen zijn toch dingen die getrokken worden door paarden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RIJTUIGEN
Wagons zijn voor kolen
Bakken dan... voor DDAr vind ik de benaming rijtuigen net iets te sjiekquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RIJTUIGEN
Wagons zijn voor kolen
Neuh, mijn baas betaalt toch het volledige kaartje en wil die teruggave dan zelf hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens, ik neem aan dat die GtbV al op de post gegaan is?
Maandnetkaarten ftwquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
Neuh, mijn baas betaalt toch het volledige kaartje en wil die teruggave dan zelf hebben.
In jouw land misschien jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
Rijtuigen zijn toch dingen die getrokken worden door paarden?
Waar jij om die reden ook graag komt wonenquote:
Ik reis maar 3 keer per week met de trein voor mijn werk en losse kaartjes zijn nog net goedkoper dan een abonnement.quote:
Matig geregeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis maar 3 keer per week met de trein voor mijn werk en losse kaartjes zijn nog net goedkoper dan een abonnement.
Heulniequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar jij om die reden ook graag komt wonen
Jezus Fles, ik kan tegenwoordig niks meer goed doen in jouw ogen he?quote:
Ja geef maar toe johquote:
Hap hapquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jezus Fles, ik kan tegenwoordig niks meer goed doen in jouw ogen he?
Ik een masseur.. Maar die wil zo nodig in zn eigen bed slapen vannachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een masseuse nodig geloof ik
Hij wil dus gewoon nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik een masseur.. Maar die wil zo nodig in zn eigen bed slapen vannachtlosert.
Jawelquote:
Dat kan haast niet serieus zijn. toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Pien85 het volgende:
gehad met de moeder van beste vriend. Opbiechten of niet? wtf![]()
Het lijkt me niet neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan haast niet serieus zijn. toch?
Weheh inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet neeEcht zo'n porno-film scenario
En nu ga ik Ajax kijken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet neeEcht zo'n porno-film scenario
Zou wel vet zijn jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheh inderdaadEn toch zou het mooi zijn als het wel echt was
Ajax
Omdat jij gewoon alleen maar leuke vrouwen kent? Niet rare ouwe vrouwtjes die de vriendjes van hun zoon versieren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn jaWaarom kom ik dat soort vrouwen nou nooit tegen?
![]()
En inderdaad:Ajax
Hoewel dit seizoen...
Nou ja, leuke vrouwen wel... maar weinig leuke vrouwen die dat soort voorstellen doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon alleen maar leuke vrouwen kent? Niet rare ouwe vrouwtjes die de vriendjes van hun zoon versieren?(of nouja, vriendinnen van hun zoon/dochter in dit geval)
En over dit seizoen zwijgen we gewoon.
Hou je mond!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ajax gaat eraan vanavond. 3-0 Fiorentina zeg ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Goed dat je 't zegt. Gelijk maar ff tv aangezet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ajax gaat eraan vanavond. 3-0 Fiorentina zeg ik
Je kan beter een DS via MP kopen oid. Zitten er ook nog spellen bij voor hetzelfde geldquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef Fha het volgende:
Ik wil een nintendo Ds en nu zijn die stomme dingen goedkoper bij mediamarkt en natuurlijk heb ik heul geen geld en natuurlijk komt die reclame nu elke keer als ik tv kijk wel een miljoen keer voorbij en en en en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGG
zo.
Dat valt dus best tegenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan beter een DS via MP kopen oid. Zitten er ook nog spellen bij voor hetzelfde geld
Hehe, dat zei ik toevallig vanmiddag nog, dat ik ook een DS wil enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef Fha het volgende:
Ik wil een nintendo Ds en nu zijn die stomme dingen goedkoper bij mediamarkt en natuurlijk heb ik heul geen geld en natuurlijk komt die reclame nu elke keer als ik tv kijk wel een miljoen keer voorbij en en en en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGG
zo.
GMTAquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, dat zei ik toevallig vanmiddag nog, dat ik ook een DS wil enzo
vraag voor je verjaardagquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef Fha het volgende:
zo.
13 december... man. dat duurt nog.. laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:
Dan je trouw/verloof/ontmaagdngsdag of whateverquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
13 december... man. dat duurt nog.. laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
quote:
Het is je vergevenquote:
Ik ging gewoon naar de wc lopen hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goa STOAN!!!!!!!! Aj veur Twente bint!
quote:
Twentequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goa STOAN!!!!!!!! Aj veur Twente bint!
Hoor wie t zegtquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij doet nooit meer lief tegen mij
Slaap lekker Flesquote:
Op dit uur van de dag je huis nog schoonmaken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Pas jij nou maar op dat ze je niet ook doodtrappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit uur van de dag je huis nog schoonmaken?
Wat mis ik?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat ze je niet ook doodtrappen
Gast.. hou op johquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe nou s LIEF!quote:
Ik doe ALTIJD liefquote:
Slaapse Fles, morgen vrolijk opstaan hequote:
* Pien85 DM op hoofd slaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je lekker meequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Gast.. hou op johik keivroeg op staan om schoon te maken want mn ma kwam langs.. smst ze dat ze 2 uur later is
Dat is zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik doe ALTIJD lief
Ben je lekker mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |