Ik heb dus 2 beste vrienden F. en A. We spelen alle drie bij dezelfde voetbalclub in hetzelfde elftal.
Beste vriend A. ken ik via mijn vader. Mijn vader en zijn vader zijn goeie vrienden van heel vroegah en zij wonen bij ons in de straat. Ik kom regelmatig bij hun over de vloer en A. bij ons.
Beste vriend F daar heb ik op de basisschool in dezelfde klas mee gezeten, zijn ouders zijn gescheiden en woont samen met zijn moeder, hij heeft verder geen broers/zussen, enigste kind dus. Hij woont samen met zijn ma een paar straten verder. Bij F. ga ik eigenlijk nooit naar binnen, als ik bij hem aanbel dan komt hij meestal gelijk naar beneden en dan gaan we weg. Ik ben een paar keer bij hem thuis geweest computerspelletjes spelen, wanneer zijn moeder er niet was.
Een paar maanden terug, het was een uur of vijf in de middag, vooravond, het was al donker buiten en koud, belde ik bij hem aan, want we hadden die middag kort over de telefoon gesproken dat we dezelfde avond wat zouden gaan drinken. Zijn moeder make upped deed de deur open, zoals altijd met een glimlach en een soort van geile blik, en zoals altijd met een laag decollete dat je die spleet tussen haar grote borsten zo inkijkt. Ik vroeg naar F. en ze zei dat hij even weg is om boodschappen te doen bij de AH, hij zou zo komen, het was koud buiten, dus ze vroeg of ik binnen wilde wachten. Normaal ben ik vet spontaan, maar op de een of andere manier durf ik haar niet lang in de ogen te kijken en ben ik vet verlegen, dat komt doordat ze op een geile manier kijkt en praat en dan klap ik dicht.
Zittend in de woonkamer ik op de 2zitsbank en zij op de 1zitbank begon zij het gesprek met mij en vroeg van alles over mijn ouders, over voetbal en school en daarna of ik een vriendin had enzo. Ik vroeg van waar F. nou bleef en ze zei van hij komt zo.. Vervolgens ging ze naast mij zitten op de 2zitsbank en zei tegen me dat ze heus wel wist dat ik steeds naar haar tieten zat te kijken. Ze pakte mijn handen en leidde deze naar haar borsten: "Voel maar" zei ze, "Mijn tepels worden hard", "ik word zo opgewonden van je".. Ik voelde een erectie opkomen, en ze streelde met haar handen mijn bovenbeen en ging richting mijn kruis. "Mag ik ook aan jou voelen" zei ze. Ik antwoordde niet, maar bloosde alleen maar. Ze knoopde de hoofdknop van mijn broek los en stopte haar hand in mijn onderbroek en streelde mijn pik die steeds harder werd. Ze vroeg of ik ooit weleens gepijpt was en ik antwoordde met nee terwijl mijn gezicht begon te koken van de geilheid van het moment. Langzaam deed zij mijn broek en onderbroek naar beneden en begon ze me gelijk te pijpen. Ze was zooo goed, deepthroat, die tong, en terwijl ze pijpt geil kijkend diep in je ogen. Toen ik klaarkwam bleef ze gewoon door pijpen en zoog ze alle zaad uit mijn pik schoon.
Daarna werd mijn pik slap en kleedde ik me aan. Zij ging naar de badkamer om zich op te frissen en ik bleef daar op de bank mijn colatje leegdrinken. Ik vroeg of F. nog zou komen, en de moeder van F. zei van dat ze niet wist waar hij bleef. Toen besloot ik maar naar huis te gaan. Onderweg dacht ik aan die geile pijpbeurt van haar, ze was echt zo goed, maar aan de andere kant dacht ik van het is de moeder van mijn beste vriend F. en hij mag er nooit achterkomen.
Ik probeer dus zo vaak mogelijk om hun huis en met name die moeder van hem te mijden, om niet geconfronteerd te worden.. Ik ben na het avontuurtje 1 keer bij hun thuis geweest waar die moeder ook bij was, en als mijn beste vriend even de andere kant op keek, kneep ze in mijn bil of streelde ze mijn kruis. Ik weet nou niet of dat ongewenste intimidatie is aangezien ik het wel lekker vind en ik haar graag zou willen neuken of weer gepijpt worden, maar aan de andere kant ben ik bang dat mijn beste vriend erachter komt, bang om de vriendschap kwijt te raken, misschien vermoord hij me wel..
Wat moet ik doen, wat zouden jullie doen?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...