Ah okequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wensen van de gene met wie ik mee was, we gingen dan ook voor hem, en niet echt voor mijDus hebben een beetje door de omgeving gereden
Dat kan toch ook primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik moest het drie keer lezen voordat ik besefte dat er niet stond :"mijn vader ging vreemd met de indonesische buurman"
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah okeT is een optie ja
Ik wil dus als het lente is, en dan camera mee en echt de tijd nemen. Met de bus en trein is ook heel relaxed reizen daar
Mooie stad hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikIk wil sowieso nog een keer Luxemburg stad in, ben ik geweest toen ik 11 was, maar das nogal een tijd geleden
![]()
Anyhow ik ben weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Koken, van 15:00u tot 23:00u werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoFappo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
middagquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoVingerstopverferaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meteen stoppen met werken dan, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
ik kan niet werken en internetten tegelijkertijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |