Wij hebben geen schemerlampquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
En jij verwart de kat niet met een schemerlamp he? Dat je 's avonds aan zijn staart trekt en OAdin vraagt om een nieuwe lamp in zijn neusgat te draaien.
Chocoladebroodjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis toch wel het Luxemburgse ontbijtje, koffiebroodjes croissantjes, chocoladebroodjes en koffie...
hehehe en hoe laat begin jij dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vijf uur is een ambtenarentijd.
Daarom werk ik vandaag tot half vijf.
Hij ligt voornamelijk, dus het is een horizontale schemerlampquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel een kat die doet alsof!
Das zo zielig he... heeft die rooie van mij ook één keer gehad na een wond aan zijn staart. De andere probeerde er steeds aan te ruiken/likken, met alle ruzies vandien. Maar hij liep overal tegen aan... Er zat maar één voordeel aan dat ding. Bij het eten paste die kap precies over zijn bak, zo voorkwam hij dat er eten gejat werdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:50 schreef OA het volgende:
Onze kat heeft sinds dinsdag een kap, omdat hij een wond achter z'n oor heeft (zelf veroorzaakt) die hij steeds weer opkrabt.
Nu denkt ie dat zijn kop ergens in vastzit en loopt hij heel de dag achteruit in de hoop dat hij loskomt...
Half negenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe en hoe laat begin jij dan?
Een draagbare, handig voor als het licht uitvalt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hij ligt voornamelijk, dus het is een horizontale schemerlamp
Nee, ik heb ook kattenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij loopt ook achteruit als je je regenpak aanhebt?
Whehe, dat scheelt, want de kat met kap jat juist altijd eten van de anderquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das zo zielig he... heeft die rooie van mij ook één keer gehad na een wond aan zijn staart. De andere probeerde er steeds aan te ruiken/likken, met alle ruzies vandien. Maar hij liep overal tegen aan... Er zat maar één voordeel aan dat ding. Bij het eten paste die kap precies over zijn bak, zo voorkwam hij dat er eten gejat werd![]()
Maar op vrijdag thuis tot 17:00 uur. Vroeger was dat 16:00 uur, dus ik heb wat werktijd verschovenquote:
Ik meld me alleen ziek als ik koorts heb of een abonnement op het toilet... in het laatste geval kan ik dan zelfs nog thuis wat werken. Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was 3 jaar geleden ongeveer, toen de huisarts even aan de noodrem trok bij me. Toen heb ik even halve dagen gewerkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, wij werken tenminste nog... sommigen meldden zich bij minst of geringste alweer ziek![]()
Waar woon jij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een draagbare, handig voor als het licht uitvalt!
Alleen arme kat als je er batterijen in wil stoppen aan de achterkant.
Ik meld me ook alleen ziek als ik echt wat heb...quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meld me alleen ziek als ik koorts heb of een abonnement op het toilet... in het laatste geval kan ik dan zelfs nog thuis wat werken. Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was 3 jaar geleden ongeveer, toen de huisarts even aan de noodrem trok bij me. Toen heb ik even halve dagen gewerkt.
Zit je haar nu al weer door de warquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ja, wij werken tenminste nog... sommigen meldden zich bij minst of geringste alweer ziek![]()
Wij ook, maar als de stroom een keer uitvalt, is een zakkatlantaarn best handigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier hebben we gewoon elektriciteit hoor!
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissantsquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis toch wel het Luxemburgse ontbijtje, koffiebroodjes croissantjes, chocoladebroodjes en koffie...
Vroeger kon ik die dingen gewoon bij de bakker in Zandvoort kopen... maar die bakker is wegquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissants
Ik ga ook maar kijken wanneer ik richting luxemburg kan
Hier hebben ze ze wel, maar niet zo lekker als in Luxemburgquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik die dingen gewoon bij de bakker in Zandvoort kopen... maar die bakker is weg.
Ik weet een goed hotelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker, die chocoladecroissants
Ik ga ook maar kijken wanneer ik richting luxemburg kan
Dat heeft niets met typen te makenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan klopt je ondertitel ook niet meer.
Jouw hotel zit alleen niet waar ik heen zou willenquote:
Waar wil jij heen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw hotel zit alleen niet waar ik heen zou willen
Clervaux - Vianden - Diekirch - Echternach - Luxemburg stad - Trier (Dld) - Saarburg (Dld)quote:
Viandenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Clervaux - Vianden - Diekirch - Echternach - Luxemburg stad - Trier (Dld) - Saarburg (Dld)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ViandenDaar was ik dinsdag
Mooie foto van die burcht die daar staat gemaakt
Diekirch, Clervaux en Echternach hebben we die dag ook gezien
Ja, wensen van de gene met wie ik mee was, we gingen dan ook voor hem, en niet echt voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je bent er dus echt doorheen gevlogen bijna
Ik doe alles met het openbaar vervoer he, neem dus echt mijn tijd ervoor
Straks is je moeder niet je moeder maar die van de thuiszorgquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Hmm, Mijn moeder d'r thuiszorg-mevrouw blijkt mijn vader gekend te hebben... vreemd
Mijn vader kennende zou dat best s kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Straks is je moeder niet je moeder maar die van de thuiszorg
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn vader kennende zou dat best s kunnen
Hij heeft nog 6 kinderen buiten mij, bij ik geloof 3 andere vrouwenquote:
Je vader is familie van Prins Bernhard?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft nog 6 kinderen buiten mij, bij ik geloof 3 andere vrouwen
Ook dát zou nog best s kunnen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vader is familie van Prins Bernhard?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik moest het drie keer lezen voordat ik besefte dat er niet stond :"mijn vader ging vreemd met de indonesische buurman"
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vijf uur is een ambtenarentijd.
Daarom werk ik vandaag tot half vijf.
Je moet de staart van je kat helemaal niet in het stopcontact douwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Hier hebben we gewoon elektriciteit hoor!
Je kent het begrip knijpkatquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij ook, maar als de stroom een keer uitvalt, is een zakkatlantaarn best handig.
Ah okequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wensen van de gene met wie ik mee was, we gingen dan ook voor hem, en niet echt voor mijDus hebben een beetje door de omgeving gereden
Dat kan toch ook primaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik moest het drie keer lezen voordat ik besefte dat er niet stond :"mijn vader ging vreemd met de indonesische buurman"
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah okeT is een optie ja
Ik wil dus als het lente is, en dan camera mee en echt de tijd nemen. Met de bus en trein is ook heel relaxed reizen daar
Mooie stad hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, daar was de tijd ook te kort voor denk ikIk wil sowieso nog een keer Luxemburg stad in, ben ik geweest toen ik 11 was, maar das nogal een tijd geleden
![]()
Anyhow ik ben weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Koken, van 15:00u tot 23:00u werken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Werken ook nog,
dat zijn jullie dus ook allemaal heel hard aan het doen als ik zo de stilte goed begrijp
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoFappo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
middagquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FipoVingerstopverferaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meteen stoppen met werken dan, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:32 schreef Klonk het volgende:
ik kan niet werken en internetten tegelijkertijd...
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisisquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind wel wat, kan een tijdje duren.. maar ik vind wel wat
iddquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisis
En die vader mag idd wel eens opschieten ja
I know, maar met dankbaarheid betaal ik mn rekeningen nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
mag ik dan nu even de vrijwilligers jehova uithangen
ga eens in de buurt kijken, bejaarden uitlaten of iets met verstandelijk gehandicapten mensen, je hebt wat om handen, hangt niet op de bank en ze zijn je zooooooooooooo dankbaar
Wie wilt werken, vindt werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net dat er altijd banen zijn, zelfs tijdens een crisis
En die vader mag idd wel eens opschieten ja
Wat betaalt het?quote:
wat heb ik nu? werk ja... dat hoor ik te hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ook ja
Jij had toch wel wat nu?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat heb ik nu? werk ja... dat hoor ik te hebben
geen zin meer in... heb het wel, maar doe het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor je te hebben..............
En bijdehandjes moet je niet opeten, daar moet je op zuigen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef Fha het volgende:
Koffie moet je niet downloaden!! Dat is net een virus
wehehehquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En bijdehandjes moet je niet opeten, daar moet je op zuigen.
Zeer zeker!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:02 schreef marcb1974 het volgende:
indah
Sjow
Fruts
@indah, opgeschoten met je reisje?
In het turksquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:35 schreef indahnesia.com het volgende:ik las terug, zagen jullie dat?!
Mooi zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Beetje trots ben ik wel, alleen het afwikkelen van het hele gebeuren gaat nog wel enige tijd duren denk ik. Maar dat neem ik dan maar voor lief.
110Kb/s UMTS, ik ben op de helft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben Ubuntu aan het downloaden.
En koffie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |