Volgens mij niet nee. *phew*quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben verbaasd!! Deed het pijn?
hoi
ik denk dat dat het was inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
En je wist dat de vraag kwam he, daarom las je terug
Solly.. no can do..quote:
Geslaagd dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar goed, 10 dagen Jakarta zonder duidelijk reisschema vooraf is ook niet echt goedkoop.Het scheelde dat ik bij een kennis kon blijven slapen (klein kamertje zonder airco, maar hey, het is gratis he..) Gelukkig is het geld voornamelijk opgegaan aan flink stappen vrijwel iedere avond. Heb zes of zeven verschillende clubs gezien
Absoluut. Van deze afgelopen tien dagen zal ik nooit spijt krijgen en ik denk ook niet dat ik ze erg snel zal vergeten ook.quote:
Het is nog middag daarginds toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
Avond koffieEn ik hoef niet zelf te zetten
5 voor 6quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog middag daarginds toch?
Eigenlijk wel, maar ach, ik kijk niet zo nauwquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is nog middag daarginds toch?
Dat blijkt wel weer hier jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ach, ik kijk niet zo nauw
Pietje preciesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer hier ja
Slaap lekker Indahquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga maar eens tukken, het is alweer middernacht geweest.
Mja, maar een half uur te laat en ik had enorme trekquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Fha het volgende:
Maar je bent thuis dus het is allemaal goed gekomen
Nouja een half uur vind ik nog wel mee vallen eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar een half uur te laat en ik had enorme trek.
Gelukkig zit er weer een broodjeszaak op Leiden Centraal, en hadden ze nog een croissant voor me.
Het kan ook allemaal veel erger, ik had gewoon trek en wilde naar huis. Verderop in de wagon zat een moeder druk te bellen en te smeken of de crčche even kon wachten met sluiten, omdat ze niemand kon bereiken die haar kinderen kon ophalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja een half uur vind ik nog wel mee vallen eigenlijkMaar gelukkig van de levensreddende croissant
![]()
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal veel erger, ik had gewoon trek en wilde naar huis. Verderop in de wagon zat een moeder druk te bellen en te smeken of de crčche even kon wachten met sluiten, omdat ze niemand kon bereiken die haar kinderen kon ophalen.
Maar ik vind het gewoon irritant dat de NS/prorail zonder enig bericht treinen niet laten rijden op een traject waar dat wel had gekund. Ze hadden de treinen vanuit Haarlem ook gewoon tot Leiden kunnen laten rijden en vanaf daar weer terug namelijk.
RIJTUIGENquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens thuis! Dan ligt Den Haag-Leiden eruit, en besluit Prorail/NS in alle wijsheid om dan ook de treinen tussen Leiden en Haarlem maar te schrappen. Nou ja, een vertraagde stoptrein van 4 wagons
Rijtuigen zijn toch dingen die getrokken worden door paarden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RIJTUIGEN
Wagons zijn voor kolen
Bakken dan... voor DDAr vind ik de benaming rijtuigen net iets te sjiekquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RIJTUIGEN
Wagons zijn voor kolen
Neuh, mijn baas betaalt toch het volledige kaartje en wil die teruggave dan zelf hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens, ik neem aan dat die GtbV al op de post gegaan is?
Maandnetkaarten ftwquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
Neuh, mijn baas betaalt toch het volledige kaartje en wil die teruggave dan zelf hebben.
In jouw land misschien jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
Rijtuigen zijn toch dingen die getrokken worden door paarden?
Waar jij om die reden ook graag komt wonenquote:
Ik reis maar 3 keer per week met de trein voor mijn werk en losse kaartjes zijn nog net goedkoper dan een abonnement.quote:
Matig geregeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reis maar 3 keer per week met de trein voor mijn werk en losse kaartjes zijn nog net goedkoper dan een abonnement.
Heulniequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar jij om die reden ook graag komt wonen
Jezus Fles, ik kan tegenwoordig niks meer goed doen in jouw ogen he?quote:
Ja geef maar toe johquote:
Hap hapquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jezus Fles, ik kan tegenwoordig niks meer goed doen in jouw ogen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |