Oh, oh, ze is weer boos.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik denk na het lezen van álles dat jij zegt.
Ik erger me op dit moment toch echt alleen aan jou hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oh, ze is weer boos.
Als je je nu al ergert... word je nooit een goede troll.
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Verbazingwekkend dat je het leuk blijft vinden om die LAPO's binnen te halen..
Dat ontken ik ook niet. Maar als jij je door mijn opmerkingen geërgerd voelt, word je nooit een goede troll.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me op dit moment toch echt alleen aan jou hoorde rest van de wereld kan ik prima aan.
Je slaagt er ook nog aardig inquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.
Ik weet wat ik doe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je slaagt er ook nog aardig in
Kut, dat heet toch narcist en leedvermaeck? Ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ik het leuker vind dat mensen zich eraan ergeren dan dat ik plezier beleef aan de lapo.
Whatever tickles your pickle.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat heet toch narcist en leedvermaeck? Ofzo.
Waarom wordt jouw lul krom bij het zien van een knappe vrouw ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:44 schreef behangplakker het volgende:
Hee, ik heb in het vorige topic geeneen grap gemaakt over het nummer
Iewie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom wordt jouw lul krom bij het zien van een knappe vrouw ?_!!!!!
Mooi, dan is het niet stil voorbij gegaanquote:
Al geweestquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Geoffedomme, heb hier 2 tickets waar de namen Metallica en Slipknot op staan. Is het al 20 juni?
quote:
Mij ook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik erger me op dit moment toch echt alleen aan jou hoorde rest van de wereld kan ik prima aan.
Hoop dat het al 20 juni is geweest, Metallica & Slipknotquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Geoffedomme, heb hier 2 tickets waar de namen Metallica en Slipknot op staan. Is het al 20 juni?
Trouwens, al die vlaggen bij die show enzulksquote:
Is het allang geweest jongen, geef maar hier die kaartjes dan bewaar ik ze op een veilige plek, je hebt ze toch niet meer nodigquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Zekah tof, jwt. al die vlaggen inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
zijn goedquote:
REAGEER HIER EENS OP BIETSJESquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Waren die lui niet vergeten te vragen of ze dat nummer wel mochten coveren waardoor ze alle winst kwijtwaren?
Aardbei.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
REAGEER HIER EENS OP BIETSJES
Dat is op heel Glastonbury zo volgens mij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Trouwens, al die vlaggen bij die show enzulks
Dat is aardigquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]bij deze nog 5 extra voor jou.
Kijk, dat is aardig. Dan weet ik dat ook weerquote:
Ik, maar dan kom ik eerst naar spikri, zodat je met korting kan reizen omdat ik een OV heb. Dan kunnen we ook seks hebben in de trein.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zou er geld neerleggen voor mijn treinkaartje als ik naar de meet zou komen?
Kedeng, kedeng! Oehoe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, maar dan kom ik eerst naar spikri, zodat je met korting kan reizen omdat ik een OV heb. Dan kunnen we ook seks hebben in de trein.
Mhwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:01 schreef McFearless het volgende:
Hier nog wat te beleven?
Although the song's lyrics were written by Verve vocalist Richard Ashcroft, it has been credited to Keith Richards and Mick Jagger because the song uses the Andrew Oldham Orchestra recording of The Rolling Stones' 1965 song "The Last Time" as its foundation.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
REAGEER HIER EENS OP BIETSJES
Dat krijg je toch ook als je gewoon post ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Du'uh, postcount enzo
Ik weiger.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, maar dan kom ik eerst naar spikri, zodat je met korting kan reizen omdat ik een OV heb. Dan kunnen we ook seks hebben in de trein.
Hoe duur?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zou er geld neerleggen voor mijn treinkaartje als ik naar de meet zou komen?
Dankjequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Although the song's lyrics were written by Verve vocalist Richard Ashcroft, it has been credited to Keith Richards and Mick Jagger because the song uses the Andrew Oldham Orchestra recording of The Rolling Stones' 1965 song "The Last Time" as its foundation.
Originally, The Verve had negotiated a license to use a sample from the Oldham recording, but it was successfully argued that the Verve had used 'too much' of the sample.[4] Despite having original lyrics, the music of "Bitter Sweet Symphony" is partially based on the Oldham track (the song uses the sample as its foundation and builds layers upon it, though the prominent violin melody is Ashcroft's creation), which led to a lawsuit with ABKCO Records, Allen Klein's company that owns the rights to the Rolling Stones material of the 1960s. The matter was eventually settled, with copyright of the song reverting to ABKCO and songwriting credits to Jagger and Richards.
“We were told it was going to be a 50/50 split, and then they saw how well the record was doing," says band member Simon Jones. "They rung up and said 'we want 100 per cent or take it out of the shops', you don't have much choice."[5]
After losing the composer credits to the song, Richard Ashcroft commented, "This is the best song Jagger and Richards have written in 20 years."
The song was later used, against the will of the band, by Nike in a shoe commercial. As a result, it was on the Illegal Art CD from the magazine Stay Free!. The song was also used in a Vauxhall Motors commercial and several of Opel, prompting Ashcroft to declare onstage, "Don't buy Vauxhall cars, they're shit." However, the band was able to stop further use of the song by employing the European legal concept of moral rights.
Ashcroft and the band's reaction to the loss of control and financial rewards from what was their most popular song was not positive; and it has been argued that the issue contributed to Ashcroft's depression and the band's later split.
On Ashcroft's return to touring, the song traditionally ended the set list. Ashcroft also reworked the single for 'VH2 Live' for the music channel VH1, stripping the song of its strings. Ashcroft is quoted as saying during the show: "Despite all the legal angles and the bullshit, strip down to the chords and the lyrics and the melody and you realize there is such a good song there."
He also dedicated the song to Mick Jagger and Keith Richards at a gig at the Sage Gateshead in Gateshead. After several audience members booed, Ashcroft exclaimed, "Don't boo, man. As long as I can play this song I'm happy to pay a few of those guys' bills."
In a Cash For Questions interview with Q magazine in 1998, Keith Richards was asked if he thought it was harsh taking all The Verve's royalties from Bitter Sweet Symphony to which he replied, "I'm out of wack here, this is serious lawyer shit. If The Verve can write a better song, they can keep the money."
bron
Maar geweldig nummer inderdaad
Ik zou best willen dat ik geld kon ophoesten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat kun je niet zelf ophoesten?
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Ow ja meet. Komen jullie allemaal?
Nee.quote:
Ik moest het vragen van jou. Leijer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat kun je niet zelf ophoesten?
JAquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Ow ja meet. Komen jullie allemaal?
Voor mij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor wie zou ik moeten komen?
Ik heb jou al meerdere malen gezien.
Mij, als ik zou gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
als ik je trein-kaartje en voor de rest van de dag al je eten en drinken en wat je maar nodig hebt betaal, ga je dan wel met mij mee ?quote:
Bt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor mij! Maar ik zal er niet zijn helaas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil een keer met jou en GT meeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef behangplakker het volgende:
Ik kom niet. En ik ben documentaire kijken
Ik hoef nu niet meer in Utrecht over te stappenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet het niet, sorry.quote:
jaaa, leuke serie mengggquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit wat in.Kunnen we het over How I Met Your Mother hebben.
[..]
Maar je gaat niet.
Bio?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet meer in Utrecht over te stappen
Ow en ik kom wel trouwens. Samen met Bio en nog een paar
wie nog meer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas zijn Ajax supporters nog wel welkom in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
WAT IS DIT VOOR GEKANKER. Ajax - Feyenoord zonder publiek, snij dan gelijk mijn ballen eraf.
Ik heb gewoon echt vijf centimeter achter je gestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil op de misschien lijst, wie gaat daar over?
Ja, en evt. PKquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
[..]
Ik wil een keer met jou en GT meeten.
ik kom ook, hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je soms iedereen af te schrikken ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bio?![]()
En wie zijn die andere? YVONNNE???!![]()
![]()
![]()
Bovendien kan ik de OP niet meer wijzigen, te lang geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zien
Het heet niet voor niets een misschien lijstquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zien
Yeah right, jij gaat nooit komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik fap al op de gedachte dat de kans bestaat dat je in mijn FoBo kijktquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een misschien lijst. Bovendien komt 99,9% van de mensen die op die lijst staan niet. Ik wil er gewoon op staan, om er op staan. Dat is toch gewoon een verkapte aandachtshoer-lijst? Kan iedereen toch maar mooi fappen op de gedachte dat ik 'misschien' naar de meet kom. Jwz.
Zit je moeder in Jesus Camp?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
Een dik mens van 150 kilo zeurt over dikke mensen die teveel eten![]()
![]()
Uhm.quote:
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van mequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik fap al op de gedachte dat de kans bestaat dat je in mijn FoBo kijkt
Ik kom wel hoor, volgende keer neem ik het voor je opquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah right, jij gaat nooit komen.Mallie mal mal.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een misschien lijst. Bovendien komt 99,9% van de mensen die op die lijst staan niet. Ik wil er gewoon op staan, om er op staan. Dat is toch gewoon een verkapte aandachtshoer-lijst? Kan iedereen toch maar mooi fappen op de gedachte dat ik 'misschien' naar de meet kom. Jwz.
In ieder geval jou. Zal voor de rest gezelliger zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Probeer je soms iedereen af te schrikken ?
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van me.
Als jij komt neem ik zaterdag nog plastic chirurgiequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik op die misschien-lijst kom te staan, lekker frikandelletje van me.
Curry en uitjes erbij en je hebt een frikandel speciaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij komt neem ik zaterdag nog plastic chirurgie
True love, ik weet wel waar jouw frikandel van houdtquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kwam spontaan klaar toen ik frikandel las.
Probeer het opnieuw!quote:
die hele kankersmoel van 'mquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
Okay, deal! Wat ga je laten fixen dan?
[..]
True love, ik weet wel waar jouw frikandel van houdt.
Rustig maarquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hele kankersmoel van 'm
Ik zorg voor de frikandel, jij wekt de saus op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
al is de zon nog magerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:27 schreef MiVer het volgende:
de vaagheid van misschien
begint hier ook in de lucht te hangen
was een mager zonnetje
jawel
Een holletje vol satésausquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat jij Joppie saus lekker vindt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zorg voor de frikandel, jij wekt de saus op.
Jij bent best een goede MiVer-imitator.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
al is de zon nog mager
de dagen lengen al
er hangt iets in de lucht
de lente
Je hebt het misquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat jij Joppie saus lekker vindt.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, ik ga bier zuipen met remlof
Mijn gezicht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest giechelen.
[..]
idd, teruggerekend vanaf kortste dagquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
al is de zon nog mager
de dagen lengen al
er hangt iets in de lucht
de lente
Vrijdag 27 maart februari in Utreg.quote:
Dan ben ik nog niet terug.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meet, volgende week vrijdag.
kusjequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
aids, ebola
kanker en nog wat
niks is zo erg
als MIV'er
maart?quote:
februariquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrijdag 27 maart februari in Utreg.
Net zolang als Adequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelang moet jij reizen naar utreg remlof
Ga je heen dan ?quote:
Oja, die smaakt altijd lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Saus du la Allure
Belse Masjenais
Ik fiets er zelf heen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, die smaakt altijd lekker. Wij laten die zo vanuit Bels importeren
.
weekje Zweden vanaf zaterdagquote:
Fietsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik fiets er zelf heen.
Of mijn pa stuurt een pot op naar A'dam.
Fietsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fietsen.
Huppatee, gewoon een pot op de rug van een postduif binden.
Heeft Adelante eigenlijk al foto's van zichzelf laten zien?
Ow shit, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fietsen
En heb je m'n filmpje trouwens nog werkend gekregen?
Ik ook. Maar daar heb ik eerlijk gezegd best wel vaak last van.. Het lot van een frituurkoning.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
bohhhh, k heb een stinkende scheet joh
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow shit, nee.
Ik zal eens kijken of ik dat programma kan downloaden.
zelfs als je geen scheten laat, stink je nog.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar heb ik eerlijk gezegd best wel vaak last van.. Het lot van een frituurkoning.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs als je geen scheten laat, stink je nog.
waarom dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
in maart moet ik jullie een week verlaten
Ik ga in maart naar Berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik in mei, ik ga toch nog naar Berlijn!![]()
Wat lul je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Dan moet ik smsen voor een code ofzoiets.
Al ooit geweest? Ja toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar Berlijn_!
ik zal wel op een herkenbaar punt het FOK! logo achterlaten
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Al ooit geweest? Ja toch?
Anyways pleur hem maar op het Nikolaiviertel.
Waar kun je beter leren beveiligen dan in de natie der befehlheitquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar kun je beter leren beveiligen dan in de natie der befehlheit
Oh, nouja het is iig een toffe stad. Genoeg te doen ook, wel eng veel emo's.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee_!
Maak er dan een foto van
Hahaha.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Dan moet ik smsen voor een code ofzoiets.
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.htmlquote:
Sachsenhausen zeker?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!
week lang zuipenn, smoken, chillen, hosselen en concentratiekampen bezoeken
Haha je bent er nooit geweest he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Berlijn
Alles wat met moffen te maken heeft.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef De_Ananas het volgende:
Berlijn
Alles wat met moffen te maken heeft.
concentratiekampen in Berlijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!
week lang zuipenn, smoken, chillen, hosselen en concentratiekampen bezoeken
vlgs mij swingt dat niet echt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert maar weer eens naar Boudewijn de Groot - Berlijn
vogels vliegen van oost naar west berlijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert maar weer eens naar Boudewijn de Groot - Berlijn
Kneus, Sachsenhausen ligt vlak boven Berlijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
concentratiekampen in Berlijn?
Ik mag niets zeggen want had vanmiddag nog het idee dat Westerbork een park van Center Parcs was![]()
Ik ook hoor. Ik kwam er pas recent achter hoe je een printscreen maakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wat voor een debiel ik ben wat betreft computers en alles wat daarmee samenhangt.
Ik denk Sachsenhausen vond het zelf niet heel indrukwekkend eigenlijk. Bijna alle barakken waren al weg en dan is het toch moeilijker om het je voor te stellen. Maar in zon kelder vna een dokterhuisje die mensen opensneed enzo was het wel echt kill. Alsof de geesten er nog waren!!1quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal wel moeilijk worden voor me om daar geen harde opmerkingen te maken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
concentratiekampen in Berlijn?
Ik mag niets zeggen want had vanmiddag nog het idee dat Westerbork een park van Center Parcs was![]()
Nee, ik hou niet van Ajax.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk Sachsenhausen vond het zelf niet heel indrukwekkend eigenlijk. Bijna alle barakken waren al weg en dan is het toch moeilijker om het je voor te stellen. Maar in zon kelder vna een dokterhuisje die mensen opensneed enzo was het wel echt kill. Alsof de geesten er nog waren!!1
Ga je ook naar het Joden Museum?
Dat was al helemaal saai. Ga er NOOIT naar binnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van Ajax.
Ja, nou kun je nog op 10 verschillende dingen drukkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Je klikt op download en dan install je, is dat nou zo moeilijk?
Worden niet neergeschoten, ook niet teruggeflotenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
vogels vliegen van oost naar west berlijn
ik vermaak me daar wel,quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat was al helemaal saai. Ga er NOOIT naar binnen.
...quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
Als je al een kamp gaat bezoeken, ga dan naar Auswitsch...
nog behoefte aan hd filmsquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik kwam er pas recent achter hoe je een printscreen maakt.
Ik las; Een goedkope hoer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef het toe, ik ben een aandachtshoer.
Ain't we all?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had je nog niet eens gezien in dit topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Jij kan echt niet lezen.quote:
eerlijkheidquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt zeker weer naakt over straat gerend?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
Soms kan ik mezelf gewoon niet beheersenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer naakt over straat gerend?
Dat topic, dat is een grap hè?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms kan ik mezelf gewoon niet beheersen!
Waarom vertel je er nou nooit bij de ik je dat leerdequote:Op woensdag 18 februari 2009 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik kwam er pas recent achter hoe je een printscreen maakt.
Ach ik vond het wel gezellig.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms kan ik mezelf gewoon niet beheersen!
Laster en leugens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
D_A, blijf eens van Bt's knopjes (whehe) af.
Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog behoefte aan hd films
in je weet wel
precies je smaak?
720p speelt bij mij met bsplayer
hahaha groetjes
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat topic, dat is een grap hè?
Grappig, dat staat ook in je notes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, met m'n stagebeoordeling he, stond er als minpunt dat ik met mensen rekening moet houden en geen botte opmerkingen moet maken
Ik leg het morgen wel uit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
D_A, het lukt niet. Ik probeer morgen wel ofzo.
Oh sorry.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vertel je er nou nooit bij de ik je dat leerde?
Als het meerdere mensen opvalt, moet er een kern van waarheid inzitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, dat staat ook in je notes.
Zou het toch waar zijn?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, dat staat ook in je notes.
Zou het toch waar zijn?
USERFAIL!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leg het morgen wel uit.
We verstoppen onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had echt helemaal niet door dat dit topic bestond. Waarom staat die onderaan de lijst? :S
Omdat ie modderfokking centraal is, jewaaaaitquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had echt helemaal niet door dat dit topic bestond. Waarom staat die onderaan de lijst? :S
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Dat is voor mensen als jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Het was toch juist slecht dat het een kliekje was hier? En dan ga je nieuwe users ontmoedigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.
Joehoe!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.
Klinkt verleidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan je wel een verfrissende beurt geven
Haha goede schuilplek zoeken dan vetklep!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We verstoppen onsen daar hebben we alle reden toe.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij het strenge regime van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEIL REMLOF
FUHRER!!!
Dat vind ik dus echt een leuk nummer terwijl het helegaar niet mijn muzieksmaak is.quote:
Nieuwe Usersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was toch juist slecht dat het een kliekje was hier? En dan ga je nieuwe users ontmoedigen
Bwehe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Zo naief ben ik niet meer na drie maanden KLB
Ik ben nieuw hoor!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Hahahahahha, ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een leuk nummer terwijl het helegaar niet mijn muzieksmaak is.
Sommige scheren een kop van een ander kaal, de ander gaat bij iemand kobiejasie nadoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
dit is een groepje, we zijn familie, sommigen hebben elkaar al in het echt gezien enzo, we hebben elkaars nummer en elkaar op msn enzo, familia toch, sorry.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Als ik morgen foto's laat zien van mijn carnavalspak piep je wel anders. Dan zal je in een hoekje gaan zitten huilen dat je deze HUNK hebt laten lopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar, no thanks
.
Goedzo je leert. Tyf dan maar wat noobjes uit deze SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
En we crashen bij elkaar als we nergens terecht kunnen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige scheren een kop van een ander kaal, de ander gaat bij iemand kobiejasie nadoen.
Meid toch.quote:
quote:
Dat zullen we morgen wel zien danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik morgen foto's laat zien van mijn carnavalspak piep je wel anders. Dan zal je in een hoekje gaan zitten huilen dat je deze HUNK hebt laten lopen
quote:
Reed jij niet zo vaak schadequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat bp?
ik heb mn rijbewijs alvandaag even gereden in onze nieuwe auto, stationwagen, maar die is langer dan de auto die we hiervoor hadden. Wat rijdt dat kut
Wadanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Net weer van werken, baas was kanker hellig
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reed jij niet zo vaak schade?
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
vertel zvo.
haha, dat filmpje btw
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wadan, ging Leo meeflippen? Want dan is mijn dag weer goed
![]()
![]()
!!
JE KAN GEEN FUCKING IJSJE MAKENquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedeDuurde maarliefst een half uur en toen was die kankerboos op mij. Maar ja, hij vertelde dat ik binnenkort weer loonsverhoging krijg, dus alles is weer dik in orde.
![]()
Je hebt dus even op mijn account gekeken?
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
JE KAN GEEN FUCKING IJSJE MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
????
Waar werk je? Pannenkoekenhuis?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.En ik moet altijd vanaf half 6 werken, dus dan worden er geen ijsjes meer gevraagd.
Boehoehoequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haha goede schuilplek zoeken dan vetklep!
Als ik daar soms ben, dan wil ik in de avond nog wel eens een ijsje vragen hoor, lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.En ik moet altijd vanaf half 6 werken, dus dan worden er geen ijsjes meer gevraagd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedeDuurde maarliefst een half uur en toen was die kankerboos op mij. Maar ja, hij vertelde dat ik binnenkort weer loonsverhoging krijg, dus alles is weer dik in orde.
![]()
Je hebt dus even op mijn account gekeken?
Nee, café/restaurant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar werk je? Pannenkoekenhuis?
Ik weet wel zeker dat ik dat vanaf nu ga doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik daar soms ben, dan wil ik in de avond nog wel eens een ijsje vragen hoor, lekker
Oh, ik dacht al. Kom ik straks thuis, ben ik gebannedquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ja, heb niet lopen kutten.
Kom keertje op woensdag langs danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik dat vanaf nu ga doen.
Dit vraagt om de nodige pics he, dat weet jij ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Kom ik straks thuis, ben ik gebanned.
Maarja leuk meisje toch
laura.wmv? Heb jij die nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit vraagt om de nodige pics he, dat weet jij ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |