als ik je trein-kaartje en voor de rest van de dag al je eten en drinken en wat je maar nodig hebt betaal, ga je dan wel met mij mee ?quote:
Bt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor wie zou ik moeten komen?
Ik heb jou al meerdere malen gezien.
Voor mij! Maar ik zal er niet zijn helaas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil een keer met jou en GT meeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:12 schreef behangplakker het volgende:
Ik kom niet. En ik ben documentaire kijken
Ik hoef nu niet meer in Utrecht over te stappenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet het niet, sorry.quote:
jaaa, leuke serie mengggquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit wat in.Kunnen we het over How I Met Your Mother hebben.
[..]
Maar je gaat niet.
Bio?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet meer in Utrecht over te stappen
Ow en ik kom wel trouwens. Samen met Bio en nog een paar
wie nog meer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas zijn Ajax supporters nog wel welkom in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
WAT IS DIT VOOR GEKANKER. Ajax - Feyenoord zonder publiek, snij dan gelijk mijn ballen eraf.
Ik heb gewoon echt vijf centimeter achter je gestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil op de misschien lijst, wie gaat daar over?
Ja, en evt. PKquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
[..]
Ik wil een keer met jou en GT meeten.
ik kom ook, hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil op de misschien lijst, wie gaat daar over?
Probeer je soms iedereen af te schrikken ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bio?![]()
En wie zijn die andere? YVONNNE???!![]()
![]()
![]()
Bovendien kan ik de OP niet meer wijzigen, te lang geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik. Maar je komt toch niet. Je mag ook niet komen want ik ben er dan niet en ik wil je als eerste FOK!ker zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |