Wat denk je zelfquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat topic, dat is een grap hè?
Grappig, dat staat ook in je notes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, met m'n stagebeoordeling he, stond er als minpunt dat ik met mensen rekening moet houden en geen botte opmerkingen moet maken
Ik leg het morgen wel uit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
D_A, het lukt niet. Ik probeer morgen wel ofzo.
Oh sorry.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vertel je er nou nooit bij de ik je dat leerde?
Als het meerdere mensen opvalt, moet er een kern van waarheid inzitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, dat staat ook in je notes.
Zou het toch waar zijn?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, dat staat ook in je notes.
Zou het toch waar zijn?
USERFAIL!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leg het morgen wel uit.
We verstoppen onsquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had echt helemaal niet door dat dit topic bestond. Waarom staat die onderaan de lijst? :S
Omdat ie modderfokking centraal is, jewaaaaitquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Ik had echt helemaal niet door dat dit topic bestond. Waarom staat die onderaan de lijst? :S
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Dat is voor mensen als jou.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
Het was toch juist slecht dat het een kliekje was hier? En dan ga je nieuwe users ontmoedigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.
Joehoe!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om mensen wat af te schrikken om zomaar te komen posten.
Klinkt verleidelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan je wel een verfrissende beurt geven
Haha goede schuilplek zoeken dan vetklep!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We verstoppen onsen daar hebben we alle reden toe.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom bij het strenge regime van Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEIL REMLOF
FUHRER!!!
Dat vind ik dus echt een leuk nummer terwijl het helegaar niet mijn muzieksmaak is.quote:
Nieuwe Usersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was toch juist slecht dat het een kliekje was hier? En dan ga je nieuwe users ontmoedigen
Bwehe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Zo naief ben ik niet meer na drie maanden KLB
Ik ben nieuw hoor!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Hahahahahha, ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een leuk nummer terwijl het helegaar niet mijn muzieksmaak is.
Sommige scheren een kop van een ander kaal, de ander gaat bij iemand kobiejasie nadoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
dit is een groepje, we zijn familie, sommigen hebben elkaar al in het echt gezien enzo, we hebben elkaars nummer en elkaar op msn enzo, familia toch, sorry.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
Als ik morgen foto's laat zien van mijn carnavalspak piep je wel anders. Dan zal je in een hoekje gaan zitten huilen dat je deze HUNK hebt laten lopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar, no thanks
.
Goedzo je leert. Tyf dan maar wat noobjes uit deze SC.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nieuwe Users
En we crashen bij elkaar als we nergens terecht kunnen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige scheren een kop van een ander kaal, de ander gaat bij iemand kobiejasie nadoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |