Meid toch.quote:
quote:
Dat zullen we morgen wel zien danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik morgen foto's laat zien van mijn carnavalspak piep je wel anders. Dan zal je in een hoekje gaan zitten huilen dat je deze HUNK hebt laten lopen
quote:
Reed jij niet zo vaak schadequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat bp?
ik heb mn rijbewijs alvandaag even gereden in onze nieuwe auto, stationwagen, maar die is langer dan de auto die we hiervoor hadden. Wat rijdt dat kut
Wadanquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Net weer van werken, baas was kanker hellig
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reed jij niet zo vaak schade?
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
vertel zvo.
haha, dat filmpje btw
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wadan, ging Leo meeflippen? Want dan is mijn dag weer goed
![]()
![]()
!!
JE KAN GEEN FUCKING IJSJE MAKENquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedeDuurde maarliefst een half uur en toen was die kankerboos op mij. Maar ja, hij vertelde dat ik binnenkort weer loonsverhoging krijg, dus alles is weer dik in orde.
![]()
Je hebt dus even op mijn account gekeken?
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
JE KAN GEEN FUCKING IJSJE MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
????
Waar werk je? Pannenkoekenhuis?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.En ik moet altijd vanaf half 6 werken, dus dan worden er geen ijsjes meer gevraagd.
Boehoehoequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haha goede schuilplek zoeken dan vetklep!
Als ik daar soms ben, dan wil ik in de avond nog wel eens een ijsje vragen hoor, lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Laat ik altijd mijn broer doen, ik heb daar echt een hekel aan.En ik moet altijd vanaf half 6 werken, dus dan worden er geen ijsjes meer gevraagd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, mijn lieftallige broer had me niet verteld dat ik zijn dienst moest overnemen. Dus de baas belt bij op dat ik direct moest komen. Toen vroegen 40 kinders om een ijsje, terwijl ik dat heul niet kan maken. Dus ik heb 80 ijsjes weggegooid voor 40 goedeDuurde maarliefst een half uur en toen was die kankerboos op mij. Maar ja, hij vertelde dat ik binnenkort weer loonsverhoging krijg, dus alles is weer dik in orde.
![]()
Je hebt dus even op mijn account gekeken?
Nee, café/restaurant.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar werk je? Pannenkoekenhuis?
Ik weet wel zeker dat ik dat vanaf nu ga doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik daar soms ben, dan wil ik in de avond nog wel eens een ijsje vragen hoor, lekker
Oh, ik dacht al. Kom ik straks thuis, ben ik gebannedquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Ja, heb niet lopen kutten.
Kom keertje op woensdag langs danquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik dat vanaf nu ga doen.
Dit vraagt om de nodige pics he, dat weet jij ook welquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al. Kom ik straks thuis, ben ik gebanned.
Maarja leuk meisje toch
laura.wmv? Heb jij die nog nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit vraagt om de nodige pics he, dat weet jij ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |