Ik vind tweetdeck en Twhirl beide handig, maar ik gebruik het meest twhirl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal dezelfde limiet hebben.
Tweetdeck is zooo handig.
Ik sla de leesmap bij de plaatselijke frituur over een paar weken ook over.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef Sersjee het volgende:
Note to self: niet de Panorama kopen
quote:Ineens dacht ik iets te horen dat me bekend voorkwam. Ik draaide me om en keek m’n geluidsman Ronald aan. Met z’n koptelefoon op kon hij vast beter ontcijferen wat er gezongen werd dan ik. Dat klopte.
Aan z’n gezicht zag ik dat ook hij door het stadion hoorde galmen: ‘Bert Maalderink, ho, ho’. De supporters kenden m’n naam blijkbaar en plaatsten die moeiteloos in het rijtje Nederlandse EK-helden. Ik kwam na Rafael van der Vaart en voor Ruud van Nistelrooij.
Ronald tikte m’n cameraman Frank op de schouder en gebaarde naar hem om in te zoomen op een groepje fans. Tien seconden later werd er een nieuw lied ingezet dat ik niet kon verstaan, maar het werkte erg op de lachspieren van Frank. Pas later in de montagewagen zag en hoorde ik waarom. Een groepje dikke mannen met vlechten, klompen, een leeuwenkop en waarschijnlijk veel bier op, zong uit volle borst: ‘Bertje Maalderink is een homo’. Lekker is dat.
Aan het kruis ermee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
O jezus, wat slecht!
Heyquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster Blaast beetje stof af van topic
Goedemiddag allen
Ja, hij staat in het Guiness book of records met meest aantal Fuck in 1 liedjequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dit gedrocht hadden we ook nog. Eamon toch?
Even opgezocht, en het staat er: 33 vloeken in het liedje. Dus het liedje met de meeste vloeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, hij staat in het Guiness book of records met meest aantal Fuck in 1 liedje
Daar breng ik verandering inquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit topic gaat opeens niet erg hard meer...
* gerbenp sluit zich aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar gaan we weer, allemaal achter elkaar in de POLONAISE:
[ afbeelding ]
Ga jij nog carnaval vieren in DB?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar gaan we weer, allemaal achter elkaar in de POLONAISE:
[ afbeelding ]
Nee.... hou niet van carnaval.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ga jij nog carnaval vieren in DB?
Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Sersjee het volgende:
We hebben hier net even de column van Kluun teruggeluisterd, die was gelukkig niet zo heel erg hilarisch.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Glacier het volgende:
* Glacier wil die carnavalsversies wel hebben
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.
Jezus, wat een slechte jingle..
Neen, maar klinkt als iemand die in de jaren 80 en 90 actief ergens in was?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Mij wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Gelukkig maar eentje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef themauster het volgende:
nee geen jump nummer ik kan het niet meer aanhoren![]()
MYA als programma is zo sterk dat het ws wel door een andere omroep kan worden overgenomen. Maar ja, laat het ajb zo blijven zoals het nu is..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef gerbenp het volgende:
Geen MYA meer, als het niet lukt.Wat komt er dan als Llink niet meer bestaat?
GeenStijl isquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef gerbenp het volgende:
Jezus, GeenStijl moet gelijk weer LLink belachelijk maken, tis bij hun alleen maar PowNed..
Was gisteren klote weer, vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar hebben wij dat aan te danken?
Komt nou morgen je oude weer terug dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was gisteren klote weer, vandaar. Vandaag is het weer mooi
Denk vanavondquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Komt nou morgen je oude weer terug dan?
Aha. Dus voortaan niet meer naar het weer kijken, maar gewoon naar jouw avatar. Staat Michiel er, dan gaat het regenen, en als er een kuikentje staat, gaat de zon schijnen. Out Morn!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was gisteren klote weer, vandaar. Vandaag is het weer mooi
quote:Zestien steden willen dit jaar Glazen Huis
Nederland Zestien steden, waaronder Tilburg en Groningen, zien graag dat 3FM eind dit jaar het Glazen Huis in hun gemeente bouwt. Dat zei een woordvoerster van 3FM in een reactie op het vandaag gepresenteerde rapport Glazen Huis 2008, waarin de gemeente Breda terugblikt op de actie Serious Request van de publieke radiozender.
Wat de gemeente Breda betreft is het zesdaagse evenement zeker voor herhaling vatbaar. Uit onderzoek van de Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer (NHTV) blijkt dat 200.000 bezoekers ten tijde van de non-stop radio-uitzendingen een bezoek brachten aan de Grote Markt. Terwijl de dj's Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Paul Rabbering zes dagen lang niet mochten eten en geld inzamelden voor het Rode Kruis, besteedden de bezoekers 4 miljoen euro extra in de horeca en winkels binnen Breda.
De actie heeft de stad bovendien veel gratis publiciteit opgeleverd. Volgens het onderzoek is de gratis publiciteit bijna 332.000 euro waard.
Het Glazen Huis stond in 2008 voor het eerst buiten de Randstad. In 2007 stond de mobiele radiostudio op het Plein in Den Haag. Daarvoor stond het huis drie jaar lang op de Neude in Utrecht. In april maakt 3FM een keuze tussen de steden die zich voor dit jaar hebben aangeboden.
www.GFXpoll.nlquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hier hoe je een poll maakt?
Dat is zeker leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef TIM-846 het volgende:
Indien iemand een poll kan maken is het wellicht leuk om 16 steden daarin te zetten voor de SR 2009
[..]
Whaha, zoiets jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aha. Dus voortaan niet meer naar het weer kijken, maar gewoon naar jouw avatar. Staat Michiel er, dan gaat het regenen, en als er een kuikentje staat, gaat de zon schijnen. Out Morn!
Nieuw hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zeker leukalleen, wat wil je daarmee beginnen
iedereen kiest toch voor de stad die het dichtst bij zijn stad ligt
We zullen zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zeker leukalleen, wat wil je daarmee beginnen
iedereen kiest toch voor de stad die het dichtst bij zijn stad ligt
Bij 1 plaat eerder vandaag hebben we zelfs op de redactie de radio even uitgezet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is kut.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 1 plaat eerder vandaag hebben we zelfs op de redactie de radio even uitgezet...
Dat was Lumidee, titel ben ik vergeten.
Middagquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef MarijeH het volgende:Mijn stage is geregeld. Mag vanaf 14 april stage lopen bij Huiskes Verswaren.
In de poll op de vorige pagina heb ik op Enschede gestemd
Die beelden komen dus niet op het net..quote:De nabestaanden willen niet dat de politie de beelden vrijgeeft.
Das nummer 2quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Uiteraard op Den Bosch gestemd als 3FM-stad van 2009
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlemquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Uiteraard op Den Bosch gestemd als 3FM-stad van 2009
Ik stemde op Enschede omdat ik in de buurt woon. Ik vind dat SR 09 wel een keer in het oosten mag komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Middag![]()
Feli met je stage(Maar op Enschede stemmen snap ik dan weer niet
)
Even terugkomen op mijn vorige bericht
[..]
Die beelden komen dus niet op het net..
Carnaval is een groot feestquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlem.
Net als Weezer en Crowded House bij Michiel en John Mayer bij Domien en Michiel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
Novastar aanvragen bij Coen succes verzekerd
Ik heb ook Haarlem gestemdquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlem.
Voetbal?? Ajax en Twente moeten morgen toch spelen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef borisz het volgende:
Geen MM voor mij, ik ga de hele avond voetbal kijken.
Voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:31 schreef borisz het volgende:
Geen MM voor mij, ik ga de hele avond voetbal kijken.
NEC speelt vanavond om 20.45 maar er is UEFACUP-voetbal op de ZDF nuquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Voetbal?? Ajax en Twente moeten morgen toch spelen?
Oh oke. Bedankt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
NEC speelt vanavond om 20.45 maar er is UEFACUP-voetbal op de ZDF nu.
Oe! *boodschappenlijstje bijwerkt*quote:
Die is zeker aan te radenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe! *boodschappenlijstje bijwerkt*
Crisis, alweer 3,5 jaar terug da'k ze in de Arena zag...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
2005.Sometimes you can't make it on your own
ik heb je paaseitjes veilig thuis gekregenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]al berichten wanneer maricha weer je sidekick wordt
Jep, op dit liedje kneusde ik mijn voet, omdat ik tegen m'n drumstel aan sprongquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep, op dit liedje kneusde ik mijn voet, omdat ik tegen m'n drumstel aan sprong![]()
![]()
Hallo iedereen die nu inschakelt
Gingen ze niet gelijk paaseitjes zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb je paaseitjes veilig thuis gekregen![]()
ps helemaal happy met de brilquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb je paaseitjes veilig thuis gekregen![]()
2005. Beter lezen en luisteren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
2004 dus of toch 2005
naja in 2004 stond er ook een kutlied op 1![]()
Treble - Ramaganana of van meneer Woesthof...kweetnie wat erger is
lol mn ene collega zei meteen "hej wat kreeg jij?"quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gingen ze niet gelijk paaseitjes zoeken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ps helemaal happy met de bril
Had hij het dan niet over de tsunami van kerst 2004?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan prima lezen maar Michiel zei net ECHT (perongeluk dan) 2004
dan maakt ie me in de warquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had hij het dan niet over de tsunami van kerst 2004?
Die plaat voor Guusje was andersquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
of van meneer Woesthof...kweetnie wat erger is
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Fantastische plaat dit van WT. Memories
Zo lang geleden al weer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had hij het dan niet over de tsunami van kerst 2004?
Ik vind het ook mooi dat de vocale kwaliteiten van Sharon den Adel zich zo hebben ontwikkeld. Vroeger kon ze nogal eens uit de bocht vliegen met haar stem, tegenwoordig is hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef -Hans- het volgende:
hihi, arme collegasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol mn ene collega zei meteen "hej wat kreeg jij?"
niks natuurlijk..is voor mij
Live vind ik het eigenlijk nog steeds niet mooi, maar dit is wel een plaat waar ze toch wel erg prettig zingtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi dat de vocale kwaliteiten van Sharon den Adel zich zo hebben ontwikkeld. Vroeger kon ze nogal eens uit de bocht vliegen met haar stem, tegenwoordig is het
't is wel hoog gezongenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind haar zang niet zo eigenlijk
Schnappi, Jordy van Loon, Rap das Armas. Allemaal kut, omdat ze in je hoofd blijven zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Schnappie.. ook die hoor je op 3FM, de popzender van Nederland.
* eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schnappi, Jordy van Loon, Rap das Armas. Allemaal kut, omdat ze in je hoofd blijven zitten
The songs you love to hate or you hate to love.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Schnappi, Jordy van Loon, Rap das Armas. Allemaal kut, omdat ze in je hoofd blijven zitten
Vlak ook de stoomboot-versie niet uit.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza vind dat Hans zn naam moet veranderen naar Michiel met die avater
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zal kijken wat ik voor je kan doen
is it a badeend?!
[ afbeelding ]
Denk 'et welquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zal kijken wat ik voor je kan doen
is it a badeend?!
[ afbeelding ]
Je moet kleinzusje even een PM sturen, die is erg handig met het maken van avatarsquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
Mischien iemand die mij hier kan helpen ik ben dus helemaal niet goed in het maken van usericons en wou vragen of iemand een bewegende icon kan maken met het oude 3 fm loge met het kuiken en het 3fm logo van nu heb het geprobeert in het centraal icoon topic maar die lijkt uitgestorven![]()
Mischien dus dat iemand hier mij kan helpen alvast bedankt
Ik had 'et geprobeert met een gif animator, maar die zijn allemaal trials, en dus zie je bovenin een watermerk. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven, deze is best.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef themauster het volgende:
Mischien iemand die mij hier kan helpen ik ben dus helemaal niet goed in het maken van usericons en wou vragen of iemand een bewegende icon kan maken met het oude 3 fm loge met het kuiken en het 3fm logo van nu heb het geprobeert in het centraal icoon topic maar die lijkt uitgestorven![]()
Mischien dus dat iemand hier mij kan helpen alvast bedankt
Gerard Ekdom avatarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kan ook vragen of ze wat voor je willen maken in het wacht hier op u avatar topic
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kan ook vragen of ze wat voor je willen maken in het wacht hier op u avatar topic
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet kleinzusje even een PM sturen, die is erg handig met het maken van avatars
Kan je doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik nu een avater nemen van Sandstorm ofzo?
Ah, ook jij een nieuwe avatarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Badly Drawn Boyquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
tis dit
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Benieuwd of de FOK!-ers bij 3FM nu een avatar met een foto van iemand van ons nemen.
Bij mij gingen ze steeds na een paar maanden kapot.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Gele livestrong bandjes? Die draag ik nog steeds
Gelukkig had ik er 2 gekocht. 1 ging naar een half jaar kapot, maar die andere draag ik nu al ongeveer 2 of 3 jaar al. Heb ook nog van nike gehad, maar dat waren er 2 en die was wel snel stuk (daar ook nog 1 van in plastic liggen) én ik draag nog die oranje respect2all bandje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij gingen ze steeds na een paar maanden kapot.
Een broekie icoon, waar is die eigenlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Benieuwd of de FOK!-ers bij 3FM nu een avatar met een foto van iemand van ons nemen.
Die heeft ie zelf al.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een broekie icoon, waar is die eigenlijk
't is gewoon een erg vette plaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Waarom kan ik deze plaat nog zo meezingen?
Heb er 3 gehad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gelukkig had ik er 2 gekocht. 1 ging naar een half jaar kapot, maar die andere draag ik nu al ongeveer 2 of 3 jaar al. Heb ook nog van nike gehad, maar dat waren er 2 en die was wel snel stuk (daar ook nog 1 van in plastic liggen) én ik draag nog die oranje respect2all bandje.
Michiel:'We draaien Mraz Again en again, en dat op deze zender!'quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef Againzender het volgende:
Deze 00's request is voor mij weer compleet, ben weer met voor- en achternaam genoemd op de radio
Suggesties?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Marc63 het volgende:
SMS BLOED aahaaaaan naaaaar 6464quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef 3FMaster het volgende:
Shit, ik heb ook bloed op mijn mobiel, wat moet ik nu SMS-en!?
Dat deden ze al bij de x-ray, laat staan hierbij!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
SMS BLOED aahaaaaan naaaaar 6464
je vrienden zullen versteld staan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat deden ze al bij de x-ray, laat staan hierbij!
Met ingebutste glazen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
hej Giel heeft n nieuwe bril
Och, kwestie van alleen je neus in de avatar zetten, en dan als ondertitel erbij "Het blijft een gok hè?".quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij mag mijn hoofd wel gebruiken hoor. Ik weet niet alleen of het in het vierkantje past
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, kwestie van alleen je neus in de avatar zetten, en dan als ondertitel erbij "Het blijft een gok hè?".
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, kwestie van alleen je neus in de avatar zetten, en dan als ondertitel erbij "Het blijft een gok hè?".
Ik sta te dansen op Beyoncéquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... die flauwe grap van me was wel een dooddoener zeg... 't Is meteen stil hier.
Het is een variant op 2 girls 1 cup gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en daar maak je een filmpje van dat zometeen op YouTube te zien is?
Rammstein is kewl, ga ergens anders jammeren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Rammstein? Die lelijke schreeuwband?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |