Bij 1 plaat eerder vandaag hebben we zelfs op de redactie de radio even uitgezet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is kut.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij 1 plaat eerder vandaag hebben we zelfs op de redactie de radio even uitgezet...
Dat was Lumidee, titel ben ik vergeten.
Middagquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef MarijeH het volgende:Mijn stage is geregeld. Mag vanaf 14 april stage lopen bij Huiskes Verswaren.
In de poll op de vorige pagina heb ik op Enschede gestemd
Die beelden komen dus niet op het net..quote:De nabestaanden willen niet dat de politie de beelden vrijgeeft.
Das nummer 2quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Uiteraard op Den Bosch gestemd als 3FM-stad van 2009
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlemquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Uiteraard op Den Bosch gestemd als 3FM-stad van 2009
Ik stemde op Enschede omdat ik in de buurt woon. Ik vind dat SR 09 wel een keer in het oosten mag komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Middag![]()
Feli met je stage(Maar op Enschede stemmen snap ik dan weer niet
)
Even terugkomen op mijn vorige bericht
[..]
Die beelden komen dus niet op het net..
Carnaval is een groot feestquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlem.
Net als Weezer en Crowded House bij Michiel en John Mayer bij Domien en Michiel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:55 schreef Againzender het volgende:
Novastar aanvragen bij Coen succes verzekerd
Ik heb ook Haarlem gestemdquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Jullie hebben Carnaval al, het glazen huis kan best naar Haarlem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |