Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef Sersjee het volgende:
We hebben hier net even de column van Kluun teruggeluisterd, die was gelukkig niet zo heel erg hilarisch.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Glacier het volgende:
* Glacier wil die carnavalsversies wel hebben
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die zal zo wel in mijn iTunes vallen. Kreeg wel vorige week braakneigingen, toen hij het had poep. Ik lag gewoon rustig in bed.
Jezus, wat een slechte jingle..
Neen, maar klinkt als iemand die in de jaren 80 en 90 actief ergens in was?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Mij wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zegt de naam Henk Huppelschoten je iets?
Gelukkig maar eentje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef themauster het volgende:
nee geen jump nummer ik kan het niet meer aanhoren![]()
MYA als programma is zo sterk dat het ws wel door een andere omroep kan worden overgenomen. Maar ja, laat het ajb zo blijven zoals het nu is..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:11 schreef gerbenp het volgende:
Geen MYA meer, als het niet lukt.Wat komt er dan als Llink niet meer bestaat?
GeenStijl isquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef gerbenp het volgende:
Jezus, GeenStijl moet gelijk weer LLink belachelijk maken, tis bij hun alleen maar PowNed..
Was gisteren klote weer, vandaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar hebben wij dat aan te danken?
Komt nou morgen je oude weer terug dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was gisteren klote weer, vandaar. Vandaag is het weer mooi
Denk vanavondquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Komt nou morgen je oude weer terug dan?
Aha. Dus voortaan niet meer naar het weer kijken, maar gewoon naar jouw avatar. Staat Michiel er, dan gaat het regenen, en als er een kuikentje staat, gaat de zon schijnen. Out Morn!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was gisteren klote weer, vandaar. Vandaag is het weer mooi
quote:Zestien steden willen dit jaar Glazen Huis
Nederland Zestien steden, waaronder Tilburg en Groningen, zien graag dat 3FM eind dit jaar het Glazen Huis in hun gemeente bouwt. Dat zei een woordvoerster van 3FM in een reactie op het vandaag gepresenteerde rapport Glazen Huis 2008, waarin de gemeente Breda terugblikt op de actie Serious Request van de publieke radiozender.
Wat de gemeente Breda betreft is het zesdaagse evenement zeker voor herhaling vatbaar. Uit onderzoek van de Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer (NHTV) blijkt dat 200.000 bezoekers ten tijde van de non-stop radio-uitzendingen een bezoek brachten aan de Grote Markt. Terwijl de dj's Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Paul Rabbering zes dagen lang niet mochten eten en geld inzamelden voor het Rode Kruis, besteedden de bezoekers 4 miljoen euro extra in de horeca en winkels binnen Breda.
De actie heeft de stad bovendien veel gratis publiciteit opgeleverd. Volgens het onderzoek is de gratis publiciteit bijna 332.000 euro waard.
Het Glazen Huis stond in 2008 voor het eerst buiten de Randstad. In 2007 stond de mobiele radiostudio op het Plein in Den Haag. Daarvoor stond het huis drie jaar lang op de Neude in Utrecht. In april maakt 3FM een keuze tussen de steden die zich voor dit jaar hebben aangeboden.
www.GFXpoll.nlquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hier hoe je een poll maakt?
Dat is zeker leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef TIM-846 het volgende:
Indien iemand een poll kan maken is het wellicht leuk om 16 steden daarin te zetten voor de SR 2009
[..]
Whaha, zoiets jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aha. Dus voortaan niet meer naar het weer kijken, maar gewoon naar jouw avatar. Staat Michiel er, dan gaat het regenen, en als er een kuikentje staat, gaat de zon schijnen. Out Morn!
Nieuw hier?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zeker leukalleen, wat wil je daarmee beginnen
iedereen kiest toch voor de stad die het dichtst bij zijn stad ligt
We zullen zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zeker leukalleen, wat wil je daarmee beginnen
iedereen kiest toch voor de stad die het dichtst bij zijn stad ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |